IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota представи Auris хибрид

Все още концептуалният модел е наречен Toyota Auris HSD Full Hybrid.

Toyota представи Auris хибрид

Макар в името да присъства думата концепт, колата от снимките е точно копие на онова, което ще видим по улиците на Европа през втората половина на 2010 година.

Пълният хибрид - Toyota Auris използва познатата от последното поколение на Prius - Hybrid Synergy Drive технология. Иначе казано, комбинация от бензинов двигател с обем 1.8 литра и два електромотора. Средното потребление на гориво ще бъде под 4 литра на 100 км.(според неофициална информация). Някой източници прогнозират среден разход от около 6/100.

Тъй като е пълен хибрид Toyota Auris HSD Full Hybrid ще позволява автономна работа на електромотора или на двигателя с вътрешно горене, както и съвместно функциониране на двата.

Хибридната система подсигурява на колата ускорение до 100 км/ч. за 10 сек. и ниски вредни емисии, чийто точен размер не се споменава. Японците са подготвили и три режима на управление - ECO, Power и EV

Auris Hybrid ще бъде произвеждан в завода на Toyota в Бърнастон, Великобритания. Цената на този модел ще бъде по-ниска от тази на Prius. С колко точно, предстои да разберем.
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ясен ( преди 14 години )
    За смрадта съм съгласен. Това поне показва, че си влизал в приус, а не говориш на аба. Ако ще се коригираме в писането мога да ти покажа и твои правописни грешки, но май не това е целта. А това за 6-те литра/100 км е измислица. Да може понякога да харчи и 6, но думата поне не си е на мястото. И не виждам коя е тази всяка "друга кола" от този клас, която да харчи 6 градско. Има и такива, но не са всяка.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Неясен ( преди 14 години )
    Приусът ,подобно всяка една Тойота,е голям ***,смърди ужасно,харчи поне 6 литра,няма багажник и струва в БГ едни 50.000 лева.Какво означава джеладско каране(пише се джелатско)?Всяка една друга кола ако я караш не-джелатско ще ти даде подобен на Приуса разход,а често дори по-добър.
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ясен ( преди 14 години )
    хахаха, и как така реши, че приус е КАТЕГОРИЧНО неикономичен??? Карал ли си я продължително време, или просто си чел някъде??? Много е смешно да изказваш категорични мнения базирани на НИЩО. Аз лично съм я карал и пробвал в различни режими като естествено при джеладско каране става неикономичен както всеки друг автомобил. Моля подкрепяйте мненията си с обосновка, а не просто да си лаете за спорта.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    хахаха ( преди 14 години )
    ти си идиотако една кола не е икономична на течно гориво - то и отработените и газове са повечеако тойота приус не е икономична, а тя категорично не е - къде отива екологията и?пълен *** и прах в очите са тези хибридикато платвформа за разработка на следващо поколение напълно екологични мотори ги приемам , но као алтернатива в този им вид - категорично неИ са по скъпи и по неикономички и по неекологични ....
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Малка китна кутия за обувки, типично в стила на Тойота, още едно знаме на японско-китайската дружба!
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ясен ( преди 14 години )
    Гледащ, айде Хонда Инсайт да не е най-продаваният автомобил. Ти явно си спрял да следи статистиката преди около половин година: http://green.yahoo.com/news/ap/20090904/ap_on_bi_ge/as_japan_toyota_prius.htmlПриус е най-продаваният автомобил в Япония за последните 4 месеца.
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    колко си *** ! Идеята на хибрида не е икономия, а вредните газове - при пълните хибриди на тоойта в гадски условия ги няма. догато дизела пуши ли пуши ли ...
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гледащ ( преди 14 години )
    За справка на Ясен най-продаван хибрид в Япония е Honda Insight, и там борбата м-у Хонда и Тойота в хибридните технологии е голяма, но съветвам всеки с възможност да направи тест драйв и на двете и да съди от собсвените си усещания. Истината е че хибридната технология е задънена улица, преход към водородната и изцяло електрическата.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ясен ( преди 14 години )
    Освен това съм го докарвал градско до разход около 3,5 при по-внимателно шофиране, което за лимузина от клас D хич не е зле. А за шума няма да коментирам, кога е било дизелът да е по-тих от бензинов двигател? Между другото съм върл фен на дизела като цяло. Но не отричам хибридите, те си имат совите предимства.
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ясен ( преди 14 години )
    Аз лично съм карал доста приус 2-ро поколение. Моите впечатления са пълно удоволствие от шофирането. С безстепенна скоростна кутия е, няма грам придърпване - единствено плавно ускорение. Ако говорим за смисъл от хибридите имайки технологията на съвременния дизел има само един отговор. Хибридите са основно разработени за САЩ и Азия. Там почти не ползват дизелови автомобили или тепърва набират популярност. Европа не е света. Само за справка-от доста месеци приус е най-продаван автомобил в Япони.я