
Специално по повод на Chevrolet Volt, който ще се продава в САЩ за около 40 000 долара, шефът на Audi казва, че „цената на колата е около 50% по-висока от цената на подобен бензинов автомобил и това няма да може да се компенсира от по-ниската цена на електроенергията през целия живот на автомобила. Единственият начин да се преодолее тази огромна премия плащана за електромобила е чрез данъчни субсидии, които другите трябва да плащат и само се чудя, дали това има икономически смисъл”, заявява де Нисхен.
Той също така обяви, че е загрижен за въздействието върху околната среда на електромобилите, които стават доста модерни напоследък. Те наистина няма да имат вредни емисии, но всъщност вредните емисии няма да изчезнат, а ще се преместят „от ауспусите на колите в комините на електроцентралите”, които ще произвеждат електроенергията за зареждане на батериите на електромобилите.
Въпреки възгледите на де Нисхен, Audi също разработва електромобил, който дори може да бъде показан скоро. Въпреки това, главните усилия на фирмата са в дизеловите технологии и немската фирма ще разчита поне през следващите двайсетина години повече на чистите дизели отколкото на електромобилите.


1