IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota променя стратегията

Toyota прие нова стратегия, като се отказва от надпреварата за производител номер едно в света, а съсредоточава усилията си върху преструктуриране на продукцията и производството и по-високо качество на автомобилите си.

Toyota променя стратегията
Toyota Motor спешно се нуждае от преструктуриране. Това е главният извод направен от новото ръководство на групата. Промените ще бъдат в стила на предприетите структурни промени в американските конкуренти General Motors, Ford и Chrysler. 


Най-големият проблем за Toyotа може да се окаже моделния ред на фирмата. В него, според новото висше ръководство на Toyota, сега преобладават неизразителни автомобили с посредствен дизайн, които се купуват главно заради високата им надеждност, а не заради техния стил. 



Тук обаче се отчита, че Toyota не би трябвало да върви към радикални промени в дизайна, защото тогава може да отблъсне консервативните си потребители. Става ясно, че новото ръководство на Toyota иска да прибави към ефективността и надеждността на своите модели и нов по-привлекателен стил. 

За да потвърдят новата стратегия, от Toyota Motor обявиха, че ще произвеждат нов спортен автомобил, който „ще бъде ценово по-достъпен и ще носи удоволствие от управлението си”. Става дума за съвместната разработка със Subaru. 



Новият президент на Toyotа, Akio Toyoda вече обяви, че фирмата се отказва от поставената цел да придобие дял на световните пазари от 15%. „Ще се върнем към корените и ще се съсредоточим към качеството, а няма да гоним количество”, заяви Тойода. 

Целта да се постигне дял от 15% на световните пазари до 2010 г. беше поставена през 2002 г. от тогавашния президент на Toyotа, Фуджио Чо. Сега Toyota има капацитета да произвежда по около 10 милиона автомобили годишно. Заради кризата обаче, прогнозите са до края на тази финансова година (до края на март 2010) да бъдат произведени 6.6 милиона автомобили. През миналата финансова година (април 2008 – март 2009), Toyota продаде по света 7.57 милиона автомобили.
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Къв Авенсис за 28000лв.? Ти ако не знаеш цените на Тойота изобщо не се обаждай. И кякъв СААБ за 60 000лв. ? Тва да не е кабиро версията с големия мотор? Нещо много странни цени си изшил.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    пълен 100 % *** си мангалчонов авенсис на цени от 28 000 лева нов сааб на цени от 60 000 лева
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бай хуй ( преди 16 години )
    намя такъв смешен спойлер, иначе е добра количката.А за Тойота не ми се говори, няма по гадна кола, предпочитам всяка друга японска немска та дори и френска или италианска марка, само не тази.За цената на нов Авенсис ще си купя СААБ 93 и ще се обръща вссеки след мен, заврете си ги в .... тойотите:):))
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Караш АУДИ, искаш Корола Версо, наричаш ме Мухъл, понеже си противоречиш... ШИЗОФРЕНИЯ?
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 16 години )
    Че аз ауди карам бе мухъл. Но бих си купил новия авенсис без да се замислям. Или една Корола Версо която е супер.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 16 години )
    "пича" венци да си държи скъпите кошници-вечно негови ще са...toyota се *** тотално и се сетиха да се преструктурират...номер едно бяха,сега ще са след дачия,заедно с мерц и бмв
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Като си много отворен, колко пари даваш за Тойота Корола 1.4 дизел, автоматик, ел.стъкла, огледала, парктроник? На 56 380 километра е. Червена, купена от Тойота Венци в Габрово на 19-ти Декември 2006-та година. Хайде бе, колко даваш? Ай нали си много отворен? Ша ти таковаим и Тойотите...Пък до анонимния - здрава ти е главата на теб. Скърцането ли, вибрацията във волана при 5 км/ч, при дупки, шума в купето ли? КОЕ И Е ХУБАВОТО БЕ ***? Ти качвал ли си се на БМВ или АУДИ? Аман от "ЗНАЕЩИ"!
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 16 години )
    В него, според новото висше ръководство на Toyota, сега преобладават неизразителни автомобили с посредствен дизайн, които се купуват главно заради високата им надеждност, а не заради техния стил. Съгласен съм, че на дизай са зле ама и качеството им е средно. Но за цената си Тойота е добър вариант за автомобил.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ТЕ И СЕГА СА ИМ НАЙ - ЗДРАВИ АВТОМОБИЛИТЕ.