IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota променя стратегията

Toyota прие нова стратегия, като се отказва от надпреварата за производител номер едно в света, а съсредоточава усилията си върху преструктуриране на продукцията и производството и по-високо качество на автомобилите си.

Toyota променя стратегията
Toyota Motor спешно се нуждае от преструктуриране. Това е главният извод направен от новото ръководство на групата. Промените ще бъдат в стила на предприетите структурни промени в американските конкуренти General Motors, Ford и Chrysler. 


Най-големият проблем за Toyotа може да се окаже моделния ред на фирмата. В него, според новото висше ръководство на Toyota, сега преобладават неизразителни автомобили с посредствен дизайн, които се купуват главно заради високата им надеждност, а не заради техния стил. 



Тук обаче се отчита, че Toyota не би трябвало да върви към радикални промени в дизайна, защото тогава може да отблъсне консервативните си потребители. Става ясно, че новото ръководство на Toyota иска да прибави към ефективността и надеждността на своите модели и нов по-привлекателен стил. 

За да потвърдят новата стратегия, от Toyota Motor обявиха, че ще произвеждат нов спортен автомобил, който „ще бъде ценово по-достъпен и ще носи удоволствие от управлението си”. Става дума за съвместната разработка със Subaru. 



Новият президент на Toyotа, Akio Toyoda вече обяви, че фирмата се отказва от поставената цел да придобие дял на световните пазари от 15%. „Ще се върнем към корените и ще се съсредоточим към качеството, а няма да гоним количество”, заяви Тойода. 

Целта да се постигне дял от 15% на световните пазари до 2010 г. беше поставена през 2002 г. от тогавашния президент на Toyotа, Фуджио Чо. Сега Toyota има капацитета да произвежда по около 10 милиона автомобили годишно. Заради кризата обаче, прогнозите са до края на тази финансова година (до края на март 2010) да бъдат произведени 6.6 милиона автомобили. През миналата финансова година (април 2008 – март 2009), Toyota продаде по света 7.57 милиона автомобили.
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 16 години )
    Байчо, гроздето кисело, а?.. Ми карай си голфа на найсет години и си се чувствай щастлив. И понеже спомена SAAB - едва ли има марка с толкова скучен дизайн (за качеството нямам лични впечатления), даже и Шевролет (бивше Daewoo) са по-вълнуващи.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 16 години )
    Като видя колата на живо, ще ти кажа колко давам, но ще съм склонен на компромиси с цената, защото все пак това е Toyota. Качвал съм се и на BMW и на Audi - посредствени и надценени марки, с нищо не превъзхождащи "масовите" марки, освен с огромните си претенции.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 16 години )
    И какво му е грозното?
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    st.st ( преди 16 години )
    Оху-боху пак си смучиш кал от пръстите.Естествено,че е Бургас.Много си ***,нали ще снимам клип и пак ще ти нахакам в човката!А това,че си *** го знам не само аз.Нямам нищо общо с 525 просто защото съм си от Бургас.Не разбирам защо продължаваш с простотиите?Показаха ти,че си клавиатурен ***,какво още!!!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Миризма навсякъде те показах вече. Ето ти факти ,че ти лъжеш 1-во снимките не са на МЕТРО Бургас. Второ лафа ти за Б-4 те издаде ,че ти си 525td и песвам линк където на който на10-та и 11 страница ползваш същите лафове като сега "Б-4 от Ст.Загора" тоест ти си 525 а той казва ,че е от София.Е как днес в линка в последните страници може да се види в 12.00ч. си в София а в 12.30 снимаш Метро Бургас? А на снимките не е Метро Бургас!!Май на лъжата краката са къси? Чететеhttp://news.automedia.bg/read/7614.html&cp=10
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    st.st ( преди 16 години )
    Извинявам се!Малко в страни от темата.Онзи който уж уреждаше срещи в Бургас излиза,че не е стъпвал там.Аз съм от Бургас и днес снимах местното метро http://***.yukken827.blogspot.com/ Вижда се т.нар. охрана (няма от 2 години),вижда се широко разпънатата синя тента (бял ламаринен покрив) и кафето,каквото уж нямало в Бургас.Анонимния е циганна от Ст. Загора с Б4-ката,пишещ със сто ника,Рибаря,бай Кольо и т.н.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 16 години )
    Карам А3, но вече ми трябва по-голяма кола какво и е на авенсиса или на версото много са си добри ако си ги купиш нови.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 16 години )
    Ха, висшето ръководство на Toyota е стигнало до моето мнение. Поизвеждат прилични автомобили с добра надеждност (но не върхова). В същото време са тотално безлични, скучни, обикновенни по отношение както на дизайна вън и вътре, така и по отношение поведението на пътя и удоволствието от шофирането. Безлични във всяко отношение. Купува ги който не разбира от автомобили и нуждите му се свеждат до придвижване, а не шофиране и удоволствие.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Абе кой е тоя дето щрака на палците за + и - без много да разбира, а? ХАХАХАХА
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    факт. Уникално здрави коли, но страшно посредствени като дизайн и интериор, да не говорим за 'спорт'