IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще станат ли малките двигатели водещи?

Два от най-успешните и водещи в автомобилостроенето концерна насочват големи усилия и средства в създаването на нови компактни и високоефективни двигатели.

Ще станат ли малките двигатели водещи?
Бъдещите модели на BMW и VW ще се предлагат с по-малки двигатели имащи нисък разход и намалени вредни емисии. 


Според изданието Auto Motor und Sport, Volkswagen разработва нов трицилиндров двигател, който ще се появи на пазара при Golf и вероятно при хибридна версия на базата на технологията TwinDrive. 

От VW предвиждат голямо бъдеще за трицилиндровия  Golf . В същото време се работи и върху електрически Golf, който ще се продава първо в големите градове на Северна Америка. 



BMW от своя страна също разработва нов двигател с три цилиндъра. Версията на BMW сега преминава през тестове и трябва да се появи при новото поколение на Серия-1, което ще бъде на пазара през 2011. 

По неофициални информации, бъдещият двигател на BMW с три цилиндъра ще замени някои от сега използваните агрегати в Серия-1, като ще бъде с няколко версии на мощността – от 120 к.с. (90kW) до 180 к.с (135kW). 

BMW разработва и нов четирицилиндров двигател с обем 1.8 литра и мощност 240 к.с., който ще замени много от сега използваните агрегати с шест цилиндъра, а също и сегашния двигател с обем 1.8 литра.
0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ............ ( преди 14 години )
    mi to BMW 6e stanat kato qponcite malki dvigateli golqma mo6nost kato pri honda CRX 1.6 130 konq e kvo e tva 4e edno BMW 320i ima po4ti su6tata mo6tnost a e s 6 cilindara
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 14 години )
    ха ха ха ,те са сетиха....а пък и кой ще се хване на тия евтини рекламни съобщенийца
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до BADI ( преди 14 години )
    Верно,че вървят,ама как горят,ле ле!Бензина си е бензин!За сега малолитражните дизели Common rail,особено третата генерация,са най-икономични.Всички чакаме обещания от преди 2 години 1.6 TDI CR на VW,и на скоро се разбра,че е само 105 кс...?!Другите вече изкараха 125-130 коня от 1.6 с много добър разход.Да,в дизелите VW от водещи,станаха догонващи.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Badi ( преди 14 години )
    Da samo deto vseki koito e karal nqkoi ot novite dvigateli na vw 1.4tfsi 140-170konq znae 4e kolata ne varvi kato kalis4eski 2.0i
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    роман ( преди 14 години )
    няма официална информация, има само 3 члена и те почиват
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Аз да питам не точно в темата, пишеше преди, че и в новата Астра ще има 3 цилиндров двг, някой има ли нова информация? :)
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Кви са тия 3-цилиндрови двигатели/180к.с.!!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeadFox ( преди 14 години )
    Да бе в зависимост от интеркулера...при такива разлики говориме вече за разлика в boost-а на турбината (налягането) по-скоро,големината на интеркулера също дава разлика но по-малка.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    zzz ( преди 14 години )
    Става дума за ново поколение двигатели.Иначе ако тръгнем по твоята логика,турбо моторите станаха масови през 50-те години в USA.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    4 ( преди 14 години )
    Мисля че отдавна ползват топлата вода :) Преди 10-тина години пуснаха 1.8Т бензин с променлива геометрия на лопатките на турбината. 150-180-200 коная в зависимост от интеркулера.