IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota модернизира двигателите на Auris

Toyota модернизира Auris като добави нови двигатели на модела.

Toyota модернизира двигателите на Auris
Най-съществената промяна идва от изцяло новия бензинов двигател с обем 1.6 литра, наречен  Valvematic. Той ще замени досегашния 1.6 VVT-i. 

Новият агрегат е с подобрена технология на клапаните, което го прави по-ефективен и с  по-нисък разход на гориво в сравнение със досегашния. В същото време мощността му е по-висока с 8 к.с. и достига 131 к.с. Вредните емисии от CO2 са камалени и от 166 г/км при досегашния двигател с обем 1.6 литра, падат на 153 г/км. 


Новият двигател се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени, а като екстра се предлага и Multimode transmission, която позволява да се избира между механичен и автоматичен режим на работа. С трансмисията Multimode разходът на гориво е още по-нисък, според производителите на 100 км Auris ще изразходва 5.2 литра.  

Двигателят на Auris 1.33 VVT-i със системата stop/start представен миналата година с Auris остава без промени. Всеки от дизеловите агрегати предлагани с модела също е модернизиран и сега има по-нисък разход на гориво и по-ниски вредни емисии.
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    do raiko ( преди 15 години )
    Факт е ,че КИА 1.6CRDI 90 konia e mnogo po-tromava ot po-malkia 1.4D4d 90 konia motor na Auris. И от Тойота не са длъжни да изкарват точно пък 1.6 дизел!! Има 2.0 126 коня за тая цел.От септември месец Хяндай не ме вълнува ,че ще изкарат 180 коня дизел ,какъвто Тойота има в момента.В момента Хяндай/КИА нямат силен дизел като Тойота 180 коня!! Тойота дизела 2.2 е най-тихия ,защото е с най-ниската степен на сгъстяване в света за дизел 15.8 ,което го прави много тих.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Do raiko ( преди 15 години )
    Писна ми с тебе.Ти си някакво дете има чувството. Аурис 177 коня не с епродава в БГ заради лошата нафта.Продава се обаче навсякъде в Европа Чети:http://***.toyota.de/cars/new_cars/auris/specs.aspx Карал съм 1.4 дизела Аурис,но аз попринцип не харесвам дизели,има голяма турбо-дупка,иначе е уникално тих,отвън буквално работи почти като бензин.Но важното е ,че от 1.4 Тойота изкарва 90 коня,а КИА от 1.6 изкарва 90 коня и КИА 1.6CRDI 90 коня е много по-тромава от по-малкия 1.4 дизел Аурис.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    raiko ( преди 15 години )
    Аз не казвам нищо против Тойота,а това и ще изчакам.Но ще бъде Корола,не Аурис.Ауриса с нищо не ме впечатли.Гледам обектвно,не пристрастно.Ако ще е хечбек,ще предпочета i30 дизел,категорично.Аз съм си записал плюсове и минуси,за мен.Но ще изчакам за Корола с добър дизел.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 15 години )
    Тойота е номер 1. не случайно Слави Трифонов избра за тв щоуто си ленд крюйзъри, ако беше се спрял на друга марка трябваше да си наемат десетки сервизни работници.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 15 години )
    Райко = Лексус = Пенделман = P*DERAST
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    raiko ( преди 15 години )
    Правил съм тест-драйв почти на всичко в сегмента на Голф,дизели,без Голф 6,само Голф 5.Той е по-зле и от Опел Астра дизел.За сега за мощности 100-120 к.с. най-много ми хареса Ceed и i30 1.6 CRDi/115 к.с.,тих е като бензин и как върви...!!!Но хюндая е по-изпипан.Така,че Тойота не може да не пуснат 1.6 дизел,ще изчакам още малко.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    raiko ( преди 15 години )
    Ти явно не си карал Аурис 1.4 дизел,за да спориш.Аз говоря проверени лично неща,не наизуст.Знам каква динамика има,и не ми хареса.Осен това вибрациите от мотора се усещат съвсем ясно на волана и съединителите,просто направи тест-драйв.Аз съм 1.82 м. и тази конзола в средата е супер неудобна,поне за мен.Ако пуснат по-свестен дизел до септември,ще си купя Корола.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    raiko ( преди 15 години )
    Та къде ги видя тези 177 к.с. при Аурис?Миналата седмица съм говорил с тях,те и 2.0 дизел 126 к.с. в момента го нямат,защото не се търсел,ако се интересуваш от Тойота,де.На тях им липсва един 1.6 дизел.И поначало до 3 000 куб. см. дизелите им не са нещо особено.Харесвам Тойота,но нито един дизел не ми хареса при сранение в класа на Аурис/Корола.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    raiko ( преди 15 години )
    Не съм фен на КИА,но 90 к.с. с 235 Нм е едно,и 90 к.с. с 190 Нм е друго.Освен това гледам сайта на Тойота и не виждам такъв дизел нещо..!!!Ако говориш за бъдеще,корейците пак са по-напред с дизелите,от септември-2.0 каскаден (компресор турбина) 184 к.с. 400 Нм на Хюндай,респ. КИА,за фейслифта на i30/Ceed.А за новото Санта Фе и новата i40 същия 2.0 е 200 к.с.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Do raiko ( преди 15 години )
    Ти нали знаеш,че и КИА имат 1.6 CRDI 90 коня и е много по-спънат кон от 1.4 D-4D Аурис? За всеки клиент има двигател! Какви са тия глупави приказки от теб. Който иска да си вземе Аурис 2.2 D-4D 177 коня-ето в тази година живеем в 2009-та. Само че ако днес си клиент на КИА не можеш да вземеш толкова мощен дизел в такава кола. Така че спри с глупостите.