IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota модернизира двигателите на Auris

Toyota модернизира Auris като добави нови двигатели на модела.

Toyota модернизира двигателите на Auris
Най-съществената промяна идва от изцяло новия бензинов двигател с обем 1.6 литра, наречен  Valvematic. Той ще замени досегашния 1.6 VVT-i. 

Новият агрегат е с подобрена технология на клапаните, което го прави по-ефективен и с  по-нисък разход на гориво в сравнение със досегашния. В същото време мощността му е по-висока с 8 к.с. и достига 131 к.с. Вредните емисии от CO2 са камалени и от 166 г/км при досегашния двигател с обем 1.6 литра, падат на 153 г/км. 


Новият двигател се комбинира с механична скоростна кутия с шест степени, а като екстра се предлага и Multimode transmission, която позволява да се избира между механичен и автоматичен режим на работа. С трансмисията Multimode разходът на гориво е още по-нисък, според производителите на 100 км Auris ще изразходва 5.2 литра.  

Двигателят на Auris 1.33 VVT-i със системата stop/start представен миналата година с Auris остава без промени. Всеки от дизеловите агрегати предлагани с модела също е модернизиран и сега има по-нисък разход на гориво и по-ниски вредни емисии.
0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 15 години )
    добре бе райчо, но това нас не ни интересува
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    raiko ( преди 15 години )
    1.Toyota повече от 15 години прави дизелите си с Isuzu.А сега са само на Isuzu,имаше статия в аутобилд от лятото за това.Четете!!!2.На VW дизела е с 350 Нм,но 2.0,не е 2.2.И е Common rail с норма Евро 5.За сметка на това точно на Hyundai e 400 Nm от 2.0,и 450 Нм от 2.2,R-diesel септември 2009 с Евро 5 норма,Common rail 3-rd generation.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 15 години )
    довечера ще снимам яриса на жената. :)
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Plamen ( преди 15 години )
    Аз сам Пламен и имам рег ник IS-F, никога не сам писал от името райко. имам две новозакупени тойоти, ярис и авенсис ето и малко картинкиhttp://***.grandtech.bg/avensis
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Plamen ( преди 15 години )
    тойота са единствената фирма която си сами произвеждат всичко. освен това са и номер 1 по продажби, номер 1 по качество и надежност, и номер 1 по сигурност. за миналата година имат около 800 патента, а хюндай за 15 години едва ли има и 100 /там където гледам в класацията хюндай няма, а последните са с 100 за 15 години/. Гледайте довечера слави и ще разберете.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до do Plamen/райко/ ( преди 15 години )
    Toyota дизела има 400 Nm въртящ момент!!! Я виж Фолксваген ,че им е само 350НМ,па нищо ,че почва от 1800об./мин. хаха. Тойота дизела е по-мощен. И Фолксвагените са евро4 норма,евро 4 си е в сила.Почти всички дизели са евро 4. Нашите в БГ много добре знаят за 2.2 Райко,неей да пише под различни имена, защото 2.2 Д4д го продават 150 коня версията за Авенсис!!! 177 коня и 400нм се продава в Европа,тук заради лоша нафта не я пускат.Чети сайта на Тойота германия
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до райко ( преди 15 години )
    А най-смешното е ,че Тойота вади 90 коня от 1.4 дизел,а Хюндай вади същите коне от 1.6 CRDI,и на всичкото отгоре Аурис 1.4 D4D е по-бърз от 1.6 CRDI на Хюндай.Eto ti direktno sravnenie. Тойота не й трябва 1.6 дизел,щото Хюндай правел такъв,защото Тойота вади същите 90 коня от 1.4,за кво й е 1.6??
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до raiko ( преди 15 години )
    Тойота продава свои дизели D4D и нямат нищо общо с дизелите на Исузу,ти ако беше малко запознат щеше да знаеш,че Исузу са съсредоточили дизелите си към товарната гама,а не в леките коли! Дизелите на Тойота са 100% Тойота дизел!!!! Отделно 3.0 ланд крчзер дизела е уникално добър дизел,ти само плюеш без да си карал нищо.Питай който искаш за 3.0 Д4Д дизела на Ланд Крюзер-страхотен,разтоварен и здрав дизел.А Хяндай имат ли дизел със 180 коня сега днес??Щото Тойота имат-2.2D4D за Аурис и авенсис177кс
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до raiko ( преди 15 години )
    Toyota си прави сама дизелите,НЕ СА НА ИСУЗУ.Райко малкия дай линкда проччтем дали твоята инфо е вярна,защото съм убеден,че ЛЪЖЕШ! Както не знаеш,че Аурис 2.2 D4d е 177 коня!!!! Влез в сайта на Тойота Германия и чети бе лаико!!!И стига си мелял детски му работи. 1.4 D4D е изцяло алуминиев и това е супер,защото е лек,а не чугинен като Волга,всички нови дизели модерни са алуминиеви. 1.4 дизела Аурис няма никакви вибрации нито във волана,нито в съединителя,катал съм го.Ти си измисляш отново.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Plamen ( преди 15 години )
    нашите в София нищо не знаят за този 2.2.Ама като гледам от къде му започва максимума на въртящия момент, от 2000 об/мин. нещо не ми харесва,измислица-премислица.Другите тръгват от 1700-1800 об/мин.И как може съвсем нов мотор 2009,а ЕВРО 4 норма...,майтап?!И аз пак повтарям,че търся такъв клас кола 105-120 к.с. с малка кубатура,да харчи малко.