IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda готви революционни технологии

Японците подготвят серия бензинови двигатели, икономични колкото съвременен дизел и дизелови с вредни емисии колкото на хибрид.

Mazda готви революционни технологии
"Нашите нови бензинови двигатели ще изразходват гориво, колкото сегашните дизели, а бъдещите ни дизелови агрегати ще бъдат икономични и безвредни колкото настоящите хибриди", заяви изпълнителния директор на Mazda, пред журналисти в Ню Йорк.



Разработката на тези двигатели е в напреднал етап и компанията планира да представи революционната технология на автомобилното изложение в Токио. Технологията няма да бъде споделена с Ford, но не е изключена продажбата и на други компании в по-късен етап.

От компанията заявиха още, че все пак планират и производството на хибридни автомобили. В предишна информация ви уведомихме, че Mazda не планират конструирането на хибриди преди 2016 година, но сега стана ясно, че до края на 2015 година, японците ще представят своя първи хибрид.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    s714o ( преди 15 години )
    v momenta dvigatelite koito polzva mazda sa si 4isto tqhna razrabotka.tova 4e dvulitroviq dizel na ford e na bazata i vzet kato technologiq ot mazda si drug vapros
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    6 ( преди 15 години )
    Ne e viarno, che mazda niamat sobstven diesel! Ami dvigatela na 626 92-97god kakyv e? Mai neshto ne si mnogo zapoznat s temata...chuval li si za Comprex?
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    ха ти за друго си говорел, няма значение :-)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    sangreal - колкото по-масова е продукцията на една стока, толкова по евтина става.примерно - бмв дават 3 млрд евро за развитието на един модел, ако продадат 1 000 000 автомобила цената за развитието на този автомобил е 3000 евро на всяка кола.ако продадат 100 000 цената ще е 30 000 евро на кола.производствените разходи са едни и същи тоест в крайна сметка цената на единица стока се определя от броят произведени
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    unit ( преди 15 години )
    Ako takiva koli navlqzat v masovo proizvodstvo moje da ne sme jivi dotogava,taka 4e ....ima vreme ,sega 6te si iurkame dizelite i benzina,za sega
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sangreal ( преди 15 години )
    ima, no te sa dotirani, t.e. izkupuvat gi na mnogo visoka cena....ako stanat masovi tezi avtomobili 6te sko4i i cenata na toka. 6te ima nedostig na el. energiq, koeto zna4i ogromni investicii za mo6tnosti...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 15 години )
    Добър PR,но до 2015 други ще са далече пред тях.Като имате предвид,че те до сега няма дизели,купуваха на готово от PSA.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gopl ( преди 15 години )
    Ami to4no zaradi tqh toka 6te se poka4va i togava jalka ni maika
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ХанСоло ( преди 15 години )
    За бичоБичо, електричество може да се генерира не само от горива, има възобновяеми източници.Дори в България има цели паркове от ветрогенератори и фотоволтаици. По света има много технологии за генериране на електрическа енергия.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бичо ( преди 15 години )
    Киро, а тока от какво се прави? Нали пак от горива. Сложи и 45% загуби по мрежата (за България даже повече)...