Купето е с изцяло нова каросерия в стила на седана от E-Class. Разликата от седана е липсващата централна колонка, променената предна броня с вградени диодни фарове, както и новата радиаторна решетка с две хоризонтални лайсни и уголемена емблема.
Арките над колелата са издути, промяна се вижда и в задната броня, задните светлини също са променени.
Купето на Mercedes-Benz E-Class ще се продава с три бензинови и два дизелови двигатели. Най-икономичен сред тях ще бъде дизеловият агрегат с обем 2.1 литра и мощност 204 к.с., който ще има среден разход от 5.3 литра на 100 км. Най-мощен ще бъде бензиновият двигател с осем цилиндъра и обем 5.5 литра, който ще предлага 382 к.с.
Естествено тук не се брои AMG версията, която ще бъде с V8 и мощност 525 к.с., но ще се появи по-късно. Новото купе ще има окачване с адаптиращи се амортисьори Agility Control, които ще изменят твърдостта си в зависимост от пътните условия и скоростта на движение.
Колата ще бъде оборудвана и със система „преценяваща” умората на водача, система за разпознаване на знаците по пътя, както и адаптиращи се фарове.
От Mercedes-Benz уточняват, че в интериора на купето ще се монтират нови спортни седалки, регулиращи се в много посоки. Задните седалки са две самостоятелни спортни кресла, които при нужда могат да бъдат сгънати изцяло.
Продажбите в Европа на купето на Mercedes-Benz от E-Class ще започнат още от месец май. Още по-подробна информация за този модел ще бъде разпространена по време на автомобилния салон в Женева.