fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #52
    Анонимен ( преди 15 години )
    към (48)-какъв е този 2.4 дизел на форд,който се сглобява в Англия..?!
  • #51
    Анонимен ( преди 15 години )
    43 ти си уникално *** ***.Дадени са ти линкове прочети или дай ти линк подкрепящ твоята теза.Иначе за какво фОРД ще влага 200-300 милиона за развоен и производствен център след като си купува двигателите.Братовчед ми работи в МП и съм го питал за тези двигатели и ми каза , че форд си ги произвежат и навсички елементи е тяхната емблема.
  • #50
    т ( преди 15 години )
    до 43 по надолу съм обяснил защо 1,8 е по евтин,защото той нее нова разработка ,а е стария ендура де силно модифициран. и кой е казал че се правят в германия . щом в кьолн неправят дизели това не значи че форд воубще не правят.някой каза че е бил подписан договор 2007г за доставка на дизели ,ми тоя идиьот що не убясни до 2007 форд от къде са си купунали дизелите. като новите дизели се монтират от 2000 г.
  • #49
    Henry Ford ( преди 15 години )
    Какво ще кажете за мотора 1,4 TDCi? Купувам за жена ми Fiesta с такъв мотор (във вторник ще я вземаме от МП).А иначе по темата за двигателите. Нормално е да има сътрудничество, особено в разработването. Например, новите (тогава) 16V бензинови двигатели, които се въвеждат с първото Мондео (1993), са разработени от Yamaha по поръчка на Ford.Изобщо, смисълът на коментарите според мен е да се допълва информацията от статията, а не да се пишат простотии и да се водят *** спорове...
  • #48
    FF ( преди 15 години )
    Много глупости се изписаха, няма да се задълбавам.Проверете какво се сглобява в завода на Ford в Дагенхайм, Англия. Това са дизелови двигатели 1.4, 1.6, 1.8, 2.0, 2.2, 2.4, 2.7, 3.6.Монтират се във всички модели на Ford, Mazda, Volvo, Land Rover, Jaguar.Някои (без 1.8, 2.4, 3.6) са плод на съвместна програма за разртаботка с PSА.Това са едни от най-модерните дизели на пазара. Стига с тези предрасъдъци и глупости и нединформирани изказвания!
  • #47
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какво 50 000...,и няма дс си купи А6 или 5-серия,а селско-пенсионерския Ягуар,че и с френски мотор!Еееее,наистина,ти се *** с нас!!!
  • #46
    ivo ( преди 15 години )
    А бе DeadFox,момче престани да се излагаш,стана за смях!Управителни съвети,50 000,S-type ... голям филм!Ние не сме ти пичките от квартала,макар,че и тях рискуваш да ги умориш от смях!Погледни се за малко отстрани.Май не си гледал филма "Усещане".
  • #45
    Анонимен ( преди 15 години )
    всъщност 1.8 не го слагат във фиеста,моя грешка
  • #44
    Анонимен ( преди 15 години )
    номер (37) е прав,това е истината!
  • #43
    Анонимен ( преди 15 години )
    чета какво пишете и ви се учдя.Ами сравнете цената на фокус или фиеста 1.8 дизел и после с 1.4 или 1.6 или 2.0!1.8 е много по-евтин защото си е фордовски,елементарно,другите дизели си ги купуват от пежо,това е.И какви са тези глупости за разрабитки със французите,инженери и т.н.!Това не е истина.Вие май не знаете колко съкрати форд персонала си в германия още в началото на 2000-та.Те изобщо не се занимават с дизели,вие учудихте света,бе хора!
fallback
Последни