fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #62
    DeepDoby ( преди 15 години )
    abe 6tom e nova i huyamiday biva sori za izraza vsa6tnost se kefia za teb mom4e 4e pone kara6 ne6to novo!i za tia deto ne znayat Ford naistina slagat frenski momori no ne izcialo!vsa6tnost tova e firma za izrabotka na motori i kazva PSA koeto ozna4ava Peugeot,Citroen i Ford si pravi razrabotka s tia dvete!ama 6tom govorite taka za Ford samo 6te vi kaja 4e ne samo te sa s tezi dvigateli!kakvo 6te kajete za Peugeot,Cotroen,Ford;Mazda,Yaguar e pone do skoro i nay ve4e za fenovete na BMW i Mini.neka niakoy ot tia izbroenite da mi kaje 4e motora ne e na PSA:)
  • #61
    DeepDoby ( преди 15 години )
    ne6tastnik si ti be toya s megana Renault fan!ti niakoga ka4val li si se vaob6te na 4isto nova kola!ya hodi si kopay lozeto na selo i si pasi obcete i patkite!niamam ni6to protiv Renault daje me kefiat no ti si palen seliak be mom4e!*** s glavno M
  • #60
    deepgeorge ( преди 15 години )
    *** си ти мойто момче - само да ми паднеш с твоето мухлясало рено и ще ми дишаш турбодизеловите изпарения на фокуса (2005-та 2,0 tdci 136 ps)
  • #59
    Renault fan ( преди 15 години )
    а бе нештасници , сичко е крадено от Рено , и дизелите са на Рено .Няма форд който да се опъне на моя Меган 1.4 бензин (2001) , гладете ми номера мухльовци . тва пък Форд е най-нештасната марка , нямат един свестен модел няма и да имат, гейве мазни
  • #58
    тони ( преди 15 години )
    Една вечер говориха за критики от сената на САЩ към трите им компании,вкл. Форд.За Форд използваха думи като "безхаберие на ръководството" и "безмислено пилеене на средства",и други неща имаше.Така,че-Форд ли?....не,благодаря!
  • #57
    minko ( преди 15 години )
    Защо е този шум около Форд?Форд е доказано посредствен производител,и не струва усилието да пишеш.И без друго са пред фалит,за мен не е изненада,една мърлява марка по-малко.
  • #56
    Анонимен ( преди 15 години )
    алооо,отворените многознайковци!Кажете защо като се правят в Англия дизелите на форд,надписите на блока и главата са на френски?И на компютъра на двигателя също?Да не би в Англя само да ги събират,от това което мизерните французи са издялкали?!
  • #55
    nemo ( преди 15 години )
    Не знам какви са на Форд дизелите,но през лятото си избирах нова кола дизелова,и пробвах Фокус и Голф5.С такава нагласа тръгнах,предварително ги бях набелязал (имах преди това Фокус 2001 1.6 бензин и бях доволен).Този 1.6 TDCi обаче на мен конкретно не ми хареса,много е груб и шумен,а уж е модерен комън рейл...?!Дилъра в Бургас каза,че е така заради френския дизел,и оплкванията били главно там където французите имали пръст.Голфа беше още по-зле.Е,сега карам Hyundai i30 1.6 CRDI при това ми излезе и по-евтино,и с 5 год. гаранция.Може да се каже ,че по всичко е по-добър от Фокус и Голф5.А конкретно за двигателя,е осезаемо по-тих и по-динамичен,после видях,че имат голяма разлика във въртящия момент спрями 1.6 TDCi.Нямам симпатия към определена марка,но в случая i30 е по-добрия автомобил.Не спорете за глупости-качваш се,пробваш,харесваш и купуваш.Аз така правя!Успех,момчета!
  • #54
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ford произведе първия си 3,6 V8 дизел с 2 турбини 11 April 2006 Двигателят разполага с мощност над 270 к. с. и до 640 Нм максимален въртящ момент. Компанията ще обяви по-късно моделите, които ще получат агрегата.Английският завод на Ford в Дагенхем произведе първия екземпляр от новия дизелов двигател V8. Специалистите от Dagenham Diesel Centre работят усилено по проекта за 3,6-литров V8 агрегат с два турбокомпресора. Автомобилите, които ще получат мотора, ще бъдат официално обявени по-късно през тази година. Тогава ще бъдат оповестени и подробни технически характеристики. Стойността на проекта е 12,2 млн. лири. Двигателят ще се произвежда на същата производствена линия, която вече сглоби 110 000 броя от 2,7-литровия V6, в момента използван от автомобилите на Jaguar, Land Rover и партньора PSA Peugeot Citroеn. Двигателят V8 ще разполага с над 270 к.с. и до 640 Нм максимален въртящ момент. Заводът ще произвежда по 25 000 броя годишно.Ford Dagenham Diesel бе открит от Тони Блеър през 2003 г. Заводът осигурява работа на 2350 инженери и техници. Капацитетът му е 700 000 двигателя годишно. Подготвя се добавяне на 1,4 и 1,6 дизелови двигатели, което ще увеличи капацитета му над 1 млн. двигателя годишно.
  • #53
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ford ще произвежда по 1 млн. двигателя - в завода в Дагенхам21.05.2007Ръководството на водещия автомобилен концерн Форд се стреми да постигне производство от 1,000,000 двигателя в завода си в Дагенхам за тази година. Това при всички положения е повече от впечатляваща цифра, но си струва да анализираме тази интересна ситуация. Заводът Dagenham Diesel Centre е уникален с това, че се работи благодарение на електричеството, подавано от вятърни мелници. Тази година, в това производство влизат и два нови двигателя 1.4- и 1.6-литров Duratorq TDCi. Това става факт благодарение на колосалната инвестиция от близо 200 милиона евро. Очаква се това ново производство да започне в началото на Юни тази година. Двата двигателя, за които говорим задвижват най-мощните дизелови версии на Ford Fiesta, Ford Fusion, Ford Focus и Ford C-MAX, а в по-глобален план и на Volvo и Mazda. Плановете на Ford включват производството на завода да се покачи до 1,000,000 бройки на година в изключително къс срок от време. До 2009 година производството на новите TDCi двигатели достигне до 575,000 бройки на година.
fallback
Последни