fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #132
    мхм ( преди 15 години )
    Непременно ще си продам Диаблото, за да си купя Рено. Мерси за съвета пич!
  • #131
    IVAN ( преди 15 години )
    do sobstvenicite na ferrari i lamborghini:PRODAITE GI I SI KUPETE RENO 19 1.4 TURBO
  • #130
    Ivan ( преди 15 години )
    Do:sobstvenicite na ferrari i lamborghini-PRODAITE GI I SI KUPETE RENO 1.4 TURBO xaaaaaaaaaa
  • #129
    Ivan ( преди 15 години )
    Do:sobstvenicite na ferrari i lamborghini-PRODAITE GI I SI KUPETE RENO 1.4 TURBO xaaaaaaaaaa
  • #128
    ivan ( преди 15 години )
    brato ne na renoto emblemata prili4a na pi4ka a pi4kata na jena ti napodobqva emblemata na reno
  • #127
    ivan ( преди 15 години )
    brato ne na renoto emblemata prili4a na pi4ka a pi4kata na jena ti napodobqva emblemata na reno
  • #126
    ivan ( преди 15 години )
    brato ne na renoto emblemata prili4a na pi4ka a pi4kata na jena ti napodobqva emblemata na reno
  • #125
    ivan ( преди 15 години )
    vsi4ki proizvoditeli pravqt bega4ki i ro i ford sa sred golemite,Japan su6to ok no nai velikite PILI NA SVETA IDVAT OT MILANO
  • #124
    ivan ( преди 15 години )
    bratle za6to si se zabludil 4e qponcite pravqt nai-golemite bega4ki?a reno i ford sa za obiknovenite xora?koe mu e obiknovenoto na clio v6 ili ford focus rs
  • #123
    същия ( преди 15 години )
    Абе ако искате бегачка си взимате японска машина, ако искате стил и комфорт си взимате Мерцедес, какво ми спорите за глупости Форд или Рено като и двете марки са предназначени за обикновените европейци.
fallback
Последни