fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #92
    kiko_loz ( преди 15 години )
    момчета може да спорите до посиняване тук , аз само ще ви кажа,че за пътно поведение и динамика , Focus 1.6 TDCi е поне една класа под i30 1.6 CRDI, личи си,че говорите наизуст (поне погледнете динамиката 80-120).Най-малкото веднага се вижда ,че корейката е по-изпипана , а за обезшумяването Ford има какво да научат , да сме обективни ! Да не говорим за пластамасите на новия Focus ... Не ги купуавт само заради цената,повяравайте ми ,геманците не са прости , много ги подценявате . 1000-2000 евро не е голяма разлика , че да си купят някаква чупентия .
  • #91
    Анонимен ( преди 15 години )
    ami cenata im nikak ne e niska pi4ove , ne znam , razlikata e malka
  • #90
    Анонимен ( преди 15 години )
    Единствената причина да се продават в европа е доста по-ниската цена нищо друго.
  • #89
    Анонимен ( преди 15 години )
    Първо-класацията е на TUV.Второ-трябва да има определен брой продажби.Трето-една каруца се разваля по-малко от една S-класа ,но едва ли някой ще се качи на нея.Четвърто-динамиката и поведението на пътя на корейците е като на Самара.Пето-моделите за европа и америка са коренно различни.Американските коли принципно отстъпват на европейските и за това там се котират повече корейски и японски коли от колкото в европа.
  • #88
    kalin k. ( преди 15 години )
    ти пък да не падаш от луната.На всички е известна "топлата" връзка м/у немските автопроизводители и аутобилд.Обикновенно тонаът им леко пристрастен,но в последно време му отпуснаха края.А омразата им към Hyundai си има логика.От есента на сам ги убиха от продажби на i10 и i30,корейците въвели трета смяна в завода си.Виж за ноември коя е най-продаваната кола А-сигмент в Германия-i10.От там на татък се сещай .... Щом вече дават по 2000 евро да си купуваш немски автомобил там,смятай!Всичко е борба за пазари,нормална реакция на аутобилд.Просто трябва да четете м/у редовете.
  • #87
    monkata ( преди 15 години )
    znam q tazi klasaciq ne sym fen na kereicite , no za6to sa propusnali Tiburon i Cupe,ima gi v Germania...?! Az znam za6to , a vie ? Tova e presqvkata na autobild , koi da vklu4i i koi da ne vklu4i . ti i italiancite si napravili tqhna klasaciq koqto nqma ni6to ob6to s tazi , nali se s6ta6 , alfa e best za tqh ...:))) taka,4e mersi ,no ne iskame info ot autobild
  • #86
    Renault fan ( преди 15 години )
    .... САМО МЕГАН 1.4 .... rE
  • #85
    metodi pd ( преди 15 години )
    о кей,супер,аз имам Ford Fusion 1.4 TDCi и знам ,че е с френски мотор,и какво от това!Доволен съм за сега.Имах проблем не с мотора,а с чистачките,но смениха каквото трябва и е ок.Само тази малка гаранция е минус верно.А този линк е от аутобилд,все пак не е коректно,че не са включили Kia C'eed.Нали се сещате,защото се разваля по-малко от Голф-а.Ама живи и здрави...
  • #84
    Анонимен ( преди 15 години )
    85 parvo pro4eti usloviqta na klasaciqta.
  • #83
    ford best ( преди 15 години )
    не ви се бъркам в спора,и не взимам страна,но като гледам този линк от номер(82),поне 6 модела на корейците не са описани.А едния от тях беше в тройката по качество за 2007 в USA.А аутобилд не ми ги хвалете,нали ги хванаха,че подправят спирачния път,уж станала техническа грешка при печатането.Излагат се в последно време.А за японците ако излъжат ще е съвсем явно.
fallback
Последни