fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #122
    Рекламист, актьор и ( преди 15 години )
    Като го глесам отпред името Ескорт ще му тича повече.
  • #121
    vargala ( преди 15 години )
    най мощната версия на клиото е 255 коня и ускорява за 6 сек от 0-100 а фокус рс е 300 коня и ускорението му е под 6 сек .пък да неговорим че тва клио въобще не е в класа на фокуса и ако си мислиш още че клиото е по силно от фокуса тогава ги сравни с това. Ford / Mustang IV / 4.6 i V8 32V Cobra R (390 Hp) Тип кузова Купе Количество дверей 2 Количество мест 2 2 Длина 4661 мм Ширина 1857 мм Высота 1336 мм Колесная база 2573 мм Колея передняя 1530 мм Колея задняя 1530 мм Дорожный просвет 100 мм Объем багажника минимальный 310 л ДВИГАТЕЛЬ Расположение двигателя Спереди, продольно Объем двигателя 4601 см3 Мощность 390 л.с. При оборотах 6000 Крутящий момент 529/3500 н*м Система питания Распределенный впрыск Наличие турбонадува Турбонаддув Газораспределительный механизм DOHC Расположение цилиндров V-образный Количество цилиндров 8 Диаметр цилиндра 90.2 мм Ход поршня 90 мм Степень сжатия 8.5 Количество клапанов на цилиндр 4 Топливо АИ-95 ТРАНСМИССИЯ Привод Задний Кол-во передач (мех коробка ) 6 Кол-во передач (автомат коробка) - ПОДВЕСКА Тип передней подвески Поперечный рычаг Тип задней подвески Винтовая пружина ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА Передние тормоза Дисковые вентилируемые Задние тормоза Дисковые АБС есть РУЛЕВОЕ УПРАВЛЕНИЕ Тип рулевого управления Шестерня-рейка Усилитель руля Гидроусилитель ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ Максимальная скорость 280 км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 4.9 c Расход топлива в городе 14.7 л/100км Расход топлива на шоссе 10.7 л/100км Объем топливного бака 59 л Снаряженная масса автомобиля 1665 кг Размер шин 245/40 R17 Clio Sport Coupe (II) произвотство 2003-2005Мощность(л.с.)255 Максимальная скорость(км/ч)235 Время разгона (0-100 км/ч)(c)6
  • #120
    Renault fan ( преди 15 години )
    .... петия зъб , 8500 об/м , и айде у левооооо ..... слеяци . Кога ще разберете че в Мегана е истината ?
  • #119
    pusyyyyyy ( преди 15 години )
    abe tva mom4e Renault fan taka kato go gledam may i na Trabant 6te se radva ama ni6to i to ima tavan4e haha
  • #118
    Renault fan ( преди 15 години )
    Мегана ми е адската пила , нештасници
  • #117
    play hui ( преди 15 години )
    Renault Clio V6 Sport ... нека този измислен Форд да до пуснат на малкия беглец ; )
  • #116
    miro ( преди 15 години )
    до рено фен приятелю не ми хвали кола на която емблемата и е като п...ка реното е най-скапаната кола разбери го а това че много се оплюва форда това е някъкъв измислен имидж за тази кола като цяло форда е по-добър от рендето
  • #115
    DeepDoby ( преди 15 години )
    v tazi stranica sme za da vidim kakvi n ovosti mojem da o4akvame ot Ford Focus i da si kajem mnenieto ama ne samo da se draznim kak e do momenta!Ford4eto nikak ne e zle i az go pojelavam na vseki tuk ot vas koyto niama vazmojnosti za pove4e ot tova da si go kupi i da mu se radva!az li4no mi haresva i 4estno kazano dosta se zaintriguvah ot dannite na dizelovite motori ot 2000kubika!mislia 4e 6te e dosta dobra kombinacia!jivot i zdrave kato niakoy ot nas go kara 6te si kaje dumata i togava 6te govorim koy kakvo za6to!
  • #114
    DeepDoby ( преди 15 години )
    abe kakvo mu obra6tate vnimanie na toya s megana!ya prosto go podminete!ne vijdate li 4e samo vi drazni!ne mu otgovariayte i toy sam 6te se otkaje za6toto niama smisal da si pi6e sam selskite istoriyki!
  • #113
    vargala ( преди 15 години )
    и ти идиьот такъв с поръчковия меган и тайната му разработка си мислиш че кола с 200 коня може да развие от 0-100 за 3,5 сек. ей тва нещо неможе да го направи и кола с 500 коня.и мога да те уверя , че човек където има пари за поръчкова кола никога няма да си поръча ренде ,още по малко с 1,4 двигател . пак ти като си неграмотен и не разбираш руски тва си е твой проблем.
fallback
Последни