fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #102
    Анонимен ( преди 15 години )
    абе няма ли кой да те банне бе *** нещастен. алоуууу модератори, администратори, изтрийте го по ИП този гвоздей незаточен.А иначе като ви гледам на всички постовете .... типично български манталитет, гоуфаджии от село, малко всезнайковци и тук таме фенове на ФОРД, който забележете !!!!.... пишат най културно и сдържано.Имал съм два форда, и пак ще си купя ФОРД. въобще не ми пука с какъв двигател били. Старо Мондео, което е карано от 6-7 човека, на 300 000 км. вече 120 000 при мен.... ами освен разни тампони, друго не съм сменял. Желязна машина. А лично карам Фокус 1.6 тдци, 94 000 км. само масло сменям.... никакви грижи.Айде със здраве.
  • #101
    DeepDoby ( преди 15 години )
    toya s Megana veroyatno ne znae6 4e tva ferarito ve4e ne e sama za nay barza kola!4uval li si za motor Diezel koyto nabira ot edno do 100 za 4cekundi daje dali ne biaha po malko!
  • #100
    DeepDoby ( преди 15 години )
    za nomer 114!izviniavay priatel obarkah se ve4e v taya 6turotia!stava vapros za Kia Ceed te sa s na VW! barkam dvata 6tata Hyunday i Kia haha
  • #99
    Renault fan ( преди 15 години )
    а бе еййййй селооооо , Мегана е високообортна кола , като ферари . и трябва да знаеш че ферарито е сподобен двигател като на моя Меган 1.4 но е с повече цилиндри , много сте прости ейййй сички крадат от РЕНО още ли не сте се усетили
  • #98
    Анонимен ( преди 15 години )
    опааааа,Hyundai били с двигатели на VW,лека грешчица!Посочи ми поне един,бензинов или дизелов!На VW до Голф 6 са им помпа-дюза дизелите,Hyundai никога не са имали такива дизели.Едва сега пуснаха първия комън рейл на Голф 6.За бензиновите едва ли има спор.Кой 1.4 или 1.6..???Ами те до Голф 5 вкл. имаха 8 клапанови мотори,колкото и да ви е чудно.Hyundai нямат 8 клапанов двигател от 1994,японците също.
  • #97
    анонимен ( преди 15 години )
    8000 оборота - хахахаха. Как може да се хвалиш с това просто не знам. Хората дигат 120 км/ч с 2000 оборота той тръгнал да ми се хвали че дига 8000 оборота. И като ги дигнеш тия обороти (при това на 5-та скорост) сигурно се чувстваш като в някой самолет TU-154 седнал на последния ред.
  • #96
    DeepDoby ( преди 15 години )
    izviniavam se stana nedorazumenie i sega imam 1000komentara!stavat gre6ki poniakoga:)
  • #95
    DeepDoby ( преди 15 години )
    hey taya otka4alka s Megana!ne se drazni s horata za gluposti!ne mi sravniavay koi ot novata generacia s kola ot 2001!moje bi i noviat Megane e po kalpav ot tvoya a?po skoro vzemi se stegni,poraboti izkaray pari4ki za noviat Megan 4e da mu se radva6.i ne govori 6turotii 4e vsi4ki koli sa s motori ba Renault!Renault vse o6te rabotiat s dvuklapanni motori!vij zaintriguvay se malko.v dne6no vreme pone ima vsi4ko v internet!a za tia s Hynday da znaete 4e motorite im sa VW e ne vsi4ki modeli no e fakt.
  • #94
    DeepDoby ( преди 15 години )
    tuk mojem da sporim cial jivot!vsi4ko tova sa gluposti!az 6te vi kaja pak v dne6no vreme nito ti nito az nito koyto i da e nemojem da kajem ey tva si e edi kvo si tva e edi 6to si!za tia s Hynday deto ne znayat sa s VW dvigateli!ha iznenada!mislete si 4e karate Japansko!li4no na men mi haresvat vsi4ki novi avtomobili!nay vajnoto e da moje6 da si go pozvoli6 za6toto nemoje6 li tova zna4i 4e ne moje6 dosta ne6ta v tozi jivot!i togava e kofti!e sega 6te vi kaja predi propusnah imam Ford i Focus i Mondeo!ama kazah li ne6to za tiah neeeeee!e dobre dovolen sam!razbira se ima si niakoy drebolii to ni6to ne e sigurno slu4ayno da ste 4uvali za defekti e slu4va se i pri nay dobrite!ina4e kato cialo 6to se otnasia do 6um Focusa e dosta tih i 6-tata skorost pri 2.0TDCI napravo ubiva konia!dosta raztovaren motor e i dosta pargav pri tova!a tozi 4ovek pak s megana se izlaga pred ciala BG i imam 4uvstvoto se samo se ma4i da drazni horata i ni6to pove4e za6toto tva e palna baraka!mom4e ne sravniavay koli ot novata generacia s niakav si Megane2001!prosto ne ti otiva na kostiuma:)vij noviat Megan sigurno tvoyat e po hubav nali!i ne mi govori 4e vsi4ki motori sa na Renault.mnogo e prosto zabeleji pove4eto ve4e slagat po 4 klapana a Renault o6te ne sa se nau4ili!prosto si zatvori usticata i vij poraboti i si kupi noviat Megan to4ka!
  • #93
    gogo ( преди 15 години )
    i30-ката наистина е малко по-добра от Фокус-а,но .... кажете къде е проектирана ! Нали сте обективни . За тези които не знаят цялата i-серия Хюндай се проктира не някъде другаде ,а в центъра на Хюндай в Германия и познайте от кой?! От един напуснал от Ауди екип инженери и един дизайнер през 2001 ,а корейците само я произвеждат,за това се е получило нещо конкурентно.Така,че автомобила е добър,дори много,но е с Германски анаонс . Цялата серия минава за европейска,сори
fallback
Последни