fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #72
    Renault fan ( преди 15 години )
    8000 оборота и айдеее у лево , мизерници !!! ....САМО МЕГАН 1.4....
  • #71
    Renault fan ( преди 15 години )
    много сте смотани , адски ме нервите , каиши . сички и форт и мерцедес и хюндай крадат от РЕНО . ми s-класата е на базата на моя Меган от 2001 , но малко са променили външния вид , и тоя смхурия фокуса съшто , ама вий сте овце и не се усещате . истината е една -Меган 1.4 бензинка с леките бутала , ле ле , стъпя ли на Тракия ви става тъжно мишоци напикани .
  • #70
    nemo ( преди 15 години )
    КЪМ (65):А колкото до гаранцията,искам да ти кажа,че ще се възползвам от buy back.Да я върна на 3-тата година(i30-та),и да си купя отново нов автомобил,без да имам задължение към Хюндай.Забележи,продавам кола,която има още 2 години гаранция и тази гаранция се пехвърля на следващия собственик!Иначе ако е само 2 год., като Сеат-а на жена ми,след 2-та година ако му стане нещо трябва да се снимам с нея ли,какво...!?!А Сеат-а за година и половина вече два пъти "влиза в бокса",и мислим след някой месец да я продаваме.
  • #69
    nemo ( преди 15 години )
    КЪМ (65):Аз съм "тъпака" с i30.Понеже пишеш абсолютно на посоки,без да си проверил,нека ти кажа.Смених маслото,както казах двигателя е дизел 1.6 взема 5.7 литра масло.Та всичко с филтъра и труда е 169 лева.Сега ми напиши мейла си да ти пратя копие от фактурата.И копие от фактурата на колата на жена ми,за смяна на масло,Сеат Леон 1.6 бензин -480 лв. И понеже използваш термина "кошница",по отношение на комфорта на возене особено през дупки това важи най-вече за Фокус-а.Пиша го без да съм пристрастен,все пак старата ми кола беше Фокус (2001).Но този новия по-скоро ме разочарова,особено евтино изглеждащия салон и шумния двигател.Ако следващя Фокус е по-добър,пак ще мина на Форд,за мен марката няма голямо значение.Но за сега просто i30 ми харесва повече.
  • #68
    Анонимен ( преди 15 години )
    Прави впечатление, че в коментарите към почти всички статии се е появил някакъв вентилатор (fan) марка Renault, който се опитва да лансира Меган 1.4 бензин (2001) като новия аграрен автомобил на България, наследник на Голф 3. Трудна задача, но нека се бори човекът...
  • #67
    nikolai iordanov ( преди 15 години )
    Не твърдя,че съм специалист,имам голф 4,но ще ви кажа какво прочетох в autocar (UK) (два пъти в годината имам път на там)за тази i30.Там се продавала от около 2 години,и в сравнение с други автомобили на тази възраст била прцедент по отношение на фактор "безпроблемност".С по-малко проблеми от Тойота,Хонда и Мазда на едни и същи години.А за Форд тона беше доста негативен,влошавали качеството,поне в UK.
  • #66
    Анонимен ( преди 15 години )
    kam (65) poneje pita na kraq dali Dacia sa po-ka4estveni ot BMW,Mercedes,VW.Za Dacia ne znam no po nemskata statistika Hyundai e po-ka4estven ot tezi marki koito izbroqva6.Vzemi da pro4ete6,ne se izlagai
  • #65
    дидо ( преди 15 години )
    е ехеее,от къде се пръкна тоя злобар (65),ще ми сравнява 2 год. гаранция на Форд с 5 годишната на Хюндай!Нямам Хюндай,но за тях пише,че са с най-лоялен сервиз в Европа.А за Форд пише 'лъжене,мажене и протакане',някъде от средата на 2008 в аутобилд (хем побутват немските фирми).И не ми говори за съединители и разни други глупости,щото корейците са 5 по качество,а Форд май дори не е в десятката!
  • #64
    rino ( преди 15 години )
    На пишещия преди мен (65) искам да му кажа,че карам такси в София,и съм много наясно кое е задраво и кое не.Минал съм прз опел и форд фокус,нов.Мога да ти напиша два страници с ядовете които имах.Сега карам Лантра и е на 430 хил. и не съм сменял съединителя още,само десния корм. накрайник на около 300 хил.А за фокуса не ми се говори през какви проблеми минах.
  • #63
    Анонимен ( преди 15 години )
    Докато има още *** да се връзват на дългата гаранция като момчето с i30 корейските кошници ще се продават.Като отиде да си смени малсото първия път и го дернат с 500-600 и така още 10 пъти докрая на 5-те години ще се усети.Съединител ,спирачки и още доста други части не влизат в гаранцията.За мотора ще бръкнат в компа, ще кажат извинявай ама си вдигал над 4000 оборота, така че нема гаранция.Защо дачия дава 4 години, и продава за 10 хилки?Да не би да са по-качествени от BMW,VW,Mercedes i dr..
fallback
Последни