fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #82
    Renault fan ( преди 15 години )
    кавали заспали , само ше ми дишата праха на Мегана....
  • #81
    Анонимен ( преди 15 години )
    ne znam, v edin ot dekemvriiskite broeve na *** bild ima6e okon4atelno klasirene po ka4estvo na markite 1,2 i 3-to mqsto bqha Tyota Mazda I Honda,na 4-to be6e Opel i na 5 -to Hyundai . Nemskoto vinagi 6te e dobro , tzi ot Pernik samo razvalqt vpe4atlenieto .
  • #80
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://news.automedia.bg/read/5826.htmlhttp://news.automedia.bg/read/5796.htmlВижте класацията за надежност на автомобиите на TUV, и забележете корейските точилки от каде започват.Преди тях са почти всички немски и японски автомобили, спагетите и минетите въобще не ги броим.Класацията на Ауто билд е сходна.Ще кажете,че немците ги правят ,но в челото има доста японски коли и ако бяха пристрастни едва ли щеше да е така.За такситата всички сме се возили и знаем в какво състояние са и киите и хюндаите.Мазда 6 е номер 1 по надежност и ползва платформа и доста агрегати на форд , както и "скапаните" дизели.Напоследак се заформя една нова вълна мразещи всичко немско, която не е по-малко увредена от пернишките гоуфаджии.
  • #79
    Galina Kostova ( преди 15 години )
    Съпруга ми се занимава с коли от много време,и когато реших да си търся,той ми каза,че Фиеста 1.4 дизел е с френски мотор.Показа ми как по номера на двигателя,някакви цифри показвали в кой завод точно е произведен.Извинявам се,че се намесвам!Приятен ден на всички!
  • #78
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да, това потвърждава коментар 76... Жалко, до къде ни докара кризата и световната конспирация.
  • #77
    Renault fan ( преди 15 години )
    кво пишете глупости , РЕНО само се правят че не са добре и в един момент ще го *** на сички и ще свети като звезда ! ......САМО МЕГАН 1.4 .... И не само 220 и 250 км/ч съм дигал но повече не може има ограничител и май има проследяване от спътник , спътник на РЕНО
  • #76
    Renault fan ( преди 15 години )
    а бе льольо , кажи кога ше ме чакаш на изхода на софия след патрулката , да те видим , ама на вързано , *** убит . не 8000 и 9000 об/м прави , 220 км/ч ги държа на магистралата , *** . ама това е Меган не чекиджийски форд , мизерен плъх
  • #75
    ford_best ( преди 15 години )
    различни неща са чичка.ФОРД е с много тромава структура , много акционери и дори държавата . сега покрай кризата излезе наяве , че са имали супер раздута администрация и други батаци . Дано не фалират . а хюндай са съвсем друга история , тя е собственост само на един човек , един от най-богатите на планетата и всичко било много упростено като управление . излезе , че модела на хюнадй е по-успешен от японския в тази криза, с разните му държавни холдинзи и банки , и като потънаха и всичко се свлече . не е случайно , че само те в момента увеличават продажбите си . аз вярвам обаче , че и Форд ще се изправи и дано не се кооперира с Фиат,кошмар!
  • #74
    Auto fan ( преди 15 години )
    Мисля, че ти трябва специализирана медицинска помощ. Да ти обясня: като стъпиш на Тракия, 8000 оборота, и право в София. Там ще питаш за 4-ти километър, ще те упътят хората. Хайде, марш да се лекуваш.
  • #73
    Antonov ( преди 15 години )
    Чета ви коментарите момчета аз имам Мондео 97-а,разваля се умерено,доволен съм,скоро станах на 50,върши ми работа.Понеже споманавате хюндай ,не разбирам защо форд не тръгнаха по техния път?!От 1999 вървят само напред най-бързо от всички от 11-то до 5-то място,имат собствени двигатели и особено дизели,и не се кооперират с никой.Купиха КИА пред фалит и я запазиха като бранд,и сега КИА са супер добре.Та Форд е такъв голям производител,толкова беше трудно да вървят по такъв път,а не да се кооперират с французи и сега както се чува и с Фиат.Те просте им развалят доброто име.
fallback
Последни