fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #42
    -- ( преди 15 години )
    Източник: PSA и Ford2,2-литровият двигател е плод на успешното седемгодишно сътрудничество на двете компании в областта. Общо 332 млн. евро са инвестирали Ford и PSA Peugeot-Citroen.Ford Motor Company и PSA Peugeot Citro?n навлязоха в четвъртата фаза от сътрудничеството си в областта на разработка на дизелови двигатели и представиха два нови силови агрегата за леки, полутоварни и общински автомобили. Това е поредното доказателство за тяхното успешно сътрудничество в областта, като се започне от клас супермини и се стигне до тежкотоварни превозни средства. Ford Motor Company монтира тези силови агрегати в автомобили от марките Ford, Mazda, Volvo, Jaguar и Land Rover, които влизат в портфолиото й, докато на свой ред френският производител обзавежда с тях Peugeot и Citro?n.Програмата стартира през 1998 г. Оттогава са произведени повече от 4 милиона дизелови двигатели, което автоматично превръща двете компании в пазарен лидер по отношение на дизеловия сегмент. Четвъртият етап от сътрудничеството бе подкрепен с инвестиция от 332 млн. евро за разработката на двата нови двигателя. Ford Motor Company ще произвежда 2,2-литровия дизелов двигател, разработен за Ford Transit и лекотоварните представители на PSA Peugeot Citro?n - Boxer и Relay. Агрегатите ще излизат от фабриката на компанията в Есекс, Великобритания, в тираж 200 000 годишно. Същото количество ще произвежда на свой ред и френският завода в Мозел, най-голямата дизелова фабрика в световен мащаб. Новият дизелов двигател е проектиран специално за леко- и среднотоварни автомобили. Ръководителите на двете компании смятат, че това са едни от най-успешните разработки по темата. дата: 06.10.2005 г.
  • #41
    Анонимен ( преди 15 години )
    Четете малко кратуни и тогава говорете глупости.
  • #40
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://***.ponsauto.autohop.bg/extras-articles-2467.html
  • #39
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://***.clubford.org/portal/content/view/275/
  • #38
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://***.autobloggreen.com/2007/01/14/automotive-engineering-reports-on-fords-dagenham-diesel-center/
  • #37
    :) ( преди 15 години )
    За да спрете да се дърлите ще ви кажа,че миналата година или 2007 не знам точно Форд подписаха договор за доставка на дизелови двигатели от групата PSA ( Peugeot - Citroen ).Тъй като PSA били най големият производител на дизелови двигатели ( така пишеше в официалното съобщение ) в медиите,а също и заради технологичните системи за дизели от ново поколение,които разработвали французите,надделяло мнението във Форд да сключат с тях договор.Както всички знаем Форд не са сред майсторите на дизела.То е всеизвестно,че след като е така за да останат в играта трябва да купуват такива.Те пък от своя страна си имат други силни страни.Все пак да не забравяме,че са американска компания,където дизела едва сега навлиза и не е на почит.А,по специално за европейското подразделение,то все пак не е напълно самостоятелно и има главно грижата за дизайна на автомобилите,който трябва да отговаря на европейските изисквания.европейското подразделение няма ресурсите,базата и възможностите за да създава и цяла моделна линия дизелови двигатели съответно с всички ново разработвани технологии,просто не им е приоритет.А,след като могат да си ги купуват,както и много други фирми,защо да не го правят.Да не забравяме,че дизеловите технологии се развиват основно в Европа и са достигнали до наистина върхови нива.За справка - победите на Ауди в Le Mans и VW в Dakar с такива двигатели.И навлизат все повече в моторните спортове на високо ниво.Затова и най известните и съответно най добри в разработките на нови дизелови технологии са PSA,Renault,VW,Mercedes Benz и FIAT.
  • #36
    DeadFox ( преди 15 години )
    До 11 и 12 яжте си колците с доматите, исказването ви е като на хора които си мислят, че единствената кола която човек може да си купи е Голф 3ка на далавера от гермаска бабичка. При положение че еовек от семейството ми беше изпълнителен директор, член на борда на директорите и прецедател на надзорния съвет на една застрахователна компания защо да не можеем да си позволим кола за 50 000 евро. Като завиждате поне си го запазете за себе си защото сте жалки.
  • #35
    много сте тъпи бълга ( преди 15 години )
    къде видяхте бензинови двигатели бе ***.къде сте видяли бензинов двигател да се уборудва с филтър за твърди частици уе ***.май всички сте от френската секта.я ми кажете коя компания може да си позволи да прави толкова дизелови двигатела, това са 1,4-1,6-1,8-2,0-2,2-2,4-2,5-2,7-3,0 и 3,6 това са 10 мотора я несе излагайте бе те нямат толкова бензинови . и стига само сте драскали ами дайте линк от тая статия дет пише че форд не прави дизели.
  • #34
    Анонимен ( преди 15 години )
    *** те PSA се славят с едно качество,......ле ле,...не ти е работа!Закотвиха се на дъното по качетво след ФИАТ.Ами обърнете внимание,че всички дефекти по моторите на пежио се повтарят и при форд,ама вие си знаете вашата.К'во се занимавам да ви свтвам,през оная работата ми е.Не съм се нашил с пежо или форд,дерзайте!
  • #33
    0n.0n ( преди 15 години )
    махнете пластасата от горе и сравнете как изглежда един бензинов мотор на форд и дизела им-груба работа,стоят шуплите от отливките,французите са егати палачорите,що се правите на луди,то си пише на френски,ееее .....
fallback
Последни