fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #12
    kiko ( преди 15 години )
    DeadFox това го адресирай към номер 4.Той бил "сигурен",че форд слагат техни дизели! Знам,че Ягуар слагат френски мотор.Но това,че "сте го имали" и 200 000 км. ,.... хайде некъде другаде го разказвай!
  • #11
    ivo ( преди 15 години )
    DeadFox ти направо ни обиждаш,то бива,бива ама...!Хайде тези филми с Ягуара някъде другаде,а!Не берем доматите с колчетата.
  • #10
    DeadFox ( преди 15 години )
    Имахме Jaguar S - Type с френския "долнопробен" дизел (2,7 V6 Twin turbo 207 bhp) смело мога да заявя че мотора е перфектен като мощност (която винаги я има), като разход, надеждност, навъртяхме му 200 000 км . без никакви проблеми да ни е правил. Само масло и нафтичка, сега същия мотор го слагат на Ситроен С6.
  • #9
    11 ( преди 15 години )
    Това на снимката ми прича на "фейслифит" на актуалния в момента модел който от своя страна е също фейслифт.
  • #8
    koko ( преди 15 години )
    не само мотора е френски ами и компютъра ,пише си даже на френски , адската пръчка . измамници , даваш пари и мислеш,че купуваш немски дизел . малко хора обаче са нясно повярвайте ми !
  • #7
    hristo ( преди 15 години )
    eee , ti pa golqma novina ni kaza, ford pove4e ot 10 godini polzvat dizelite na fransetata , i ot tam sa problemite . i az se otkazah ot ford-dizel . a za mazda podozirah , no ne bqh siguren . vsi4ko mnogo to4no syvpada , *** izmamata !
  • #6
    on.on ( преди 15 години )
    Интересно,че тази информация някак не беше удобно да се разпространява,и затова пресата в Германия само "леко я маркира" тогава.... "инженерите от Кьолн".... прах в очите.Достатъчно е да сравниш харктеристиките на двигателите на пежо и форд,и дори от това ще ти светне червената лампичка.Но не това е най-голямата тайна (за форд който се интересува малко поне знае,че е с френски дизели).Най-голямата заблуда е друга-относно Мазда,сами се сещайте.И говорим не за лицензно производство,а направо за доставки от Франция,за Германия и Япония.Но това малко хора го знаят.
  • #5
    on.on ( преди 15 години )
    Ами позинтиресувай се малко.Ford изпуснаха дизеловата надпревара още в средата на 90-те.Помниш ли тяхния 1.8 на Ескорт,до там бяха!После в пресата излезе съвсем малко каре,че спират да произвеждат каквито и да е дизели,разбираш ли,изобщо спират,и ще купуват от Пежо.И в момента взаимно се обвиняват за лошия имидаж на дзеловите им модела в Европа,защото имат проблеми с качеството на двигателите.Въпреки това карах такъв фокус (1.6) и си работи твърдо точно както в 307 (тогава нямаше още 308).Така,че момчета забравете за дизелите на Форд.Давате пари за френската мърлявщина.
  • #4
    Анонимен ( преди 15 години )
    Kvi dizeli na Peugeot we 4ovek!Francyzite izpolzvat suvsem razli4ni dizeli- HDI ako ne si 4yval, TDcI e suvsem razli4en tip dvigatel. A i dori da sa s dizeli na Peugeot(a te ne sa) ne vijdam kakuv e problema.
  • #3
    on.on ( преди 15 години )
    ...и отново дизелите на Пежо!Стига вече,ееее ,*** работа!За това не си купих Фокус миналата година!
fallback
Последни