fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #22
    ford_fan ( преди 15 години )
    Така е наистина,но със забележката,че само 1.8 е на Форд.Този 2.0 в двата варианта на мощност е изцяло френски,разбирай блок,диаметър/ход,главава.Промяната е в софтуера на торбината.До сега се ровех в интернет и никъде не спонават за 80/20,пише си,че без 1.8 другите дизелови мотори са изцяло френски.Ама аз и преди го бях чел,просто се заблуждаваш.
  • #21
    123 ( преди 15 години )
    Kато допълнение , ..Има и изцяло Фордски мотори , 1.8 115 кс, . с тъй наречения кръгов common rail(рамапата е под формата на кръг) , при него работата е доста по шумна и некултивирана , на по-ниски обороти , но практиката показва , че е по надежден. И един от двата 2.0 TDci със 140 кс. е фордовски.Той се монтира на Мондео и S-Max Другият на Фокус 2 със 136 к.с е "френския" дизел. Определено е пъргав мотор , но всиките даваха проблем с EGR-клапана , на много малки километри.
  • #20
    123 ( преди 15 години )
    Господа , разбирма недоверието Ви , но като дългогодишен служител на споментата в статията марка, гарантирам за информацията. Тя е от първа ръка , не е спекулативна. Не бих си позволил да изнеса , невярна информация. Поздрави!
  • #19
    ford_fan ( преди 15 години )
    нищо подобно 80/20...! Интересувал съм се точно по този въпрос,и ще ви кажа каква е истината.Ford нямат нищо общо в разработването на дизелите с PSA.Те само купуват от тях,гаранция!За това се оправдават изцяло с французите,че страдат от лошото им качество на двигателите в последните години,че вината не е тяхна.FORD отдавна изпуснаха надпреверата в дизелите,това е категорично и не е тайна.
  • #18
    marin ( преди 15 години )
    ne gi sravnqvai s Hyundai,razlikata e golqma,te zadminaha PSA o6te predi 3 godini i sega nastigat Ford. v momnta rekorda za nai-tih dizel e na Hyundai . a PSA navsqkyde se raklimaret,4e sami si razrabotvat dizelite , Ford samo kupuva ,ne se zablujdavaite.A tehniq 1.8 e nai-spynatiq kon i nai-6umniq za tova e evtin,ima si pri4ina.
  • #17
    on.on ( преди 15 години )
    Ще проверя това 80/20,но съм убеден,че не е истина.Понеже четох малка статия по въпроса,където помня,че пишеше,че Форд ще "купува",а не ще "разработва" с PSA.*** е,че Форд все пак зависят от Пежом,а аз си харесвам форд поначало.Как се оставиха така?!Виж само един Хюндай каква дизелова програма има,убиха рибата,особено в Германия през последните 5 месеца.Защо от Форд спят?
  • #16
    MclarenF1/627 ( преди 15 години )
    Най-накрая един човек да даде правилния отговор на спора ви относно дизеовите двигатели на форд и на пежо.Само в допълнение ще кажа че това сътрудничество е от 1995г.Така че не се карайте повече относно двигателите.Приятен ден
  • #15
    123 ( преди 15 години )
    Схемата с моторите е такава: 1. TDci и HDI са абсолютно еднакви мотори.2. Пройзвеждат се във заводи на френската PSA.Номенклатурните им номера и означения са на френски, независимо 4е се монтират на автомобилите от групата на Форд.(вкл. Ягуар)3. Разработката им обаче е съвместна , като по голямата част от финансирането и научния потенциал е на FORD. (80/20)По- правилно е да се каже че , Пежо/Ситроен са с мотори на Форд, който се пройзвеждат във Франция.
  • #14
    Roni ( преди 15 години )
    EEE razocharovahte me be momcheta. Neznaeh che ford sa s frenski dvigateli. Karam mondeo 2.0 TDCI 140 i sam dovolen zasega, predi tova imah volvo S40 benzin(1999 godina)i znam che dvigatelq s frenski i ne bqh dovolen. Goreshe iako , kolata vurveshe tromavo i kato izprevarvash trqbva da ia rejesh kato za svetovno. Taka che nqmam dobri spomeni ot frenskite dvigateli. No mondeoto ima mnogo dobri harakteristiki , a otnosno ikomomichnost e 6 gradsko dava 8 izvungradsko 5 - 5.5l. She gi shibam ot Moto-phfoe kazaha mi che bilo nai novata razrabotka na ford i mnogo bila hvalena.
  • #13
    Анонимен ( преди 15 години )
    За разбирачите които не знаят Пежо е най-големият производител на дизели.1.8 TDCI се произвежда и до днес и се монтира на всички фордове без фиеста, като повечето купени в България са имено с този двигател защото е с около 2 хиляди лева по евтин от 1.6 на пежо.Много други фирми не произвеждат собствени дизели като Опел,Мицубиши,Мазда и др. поради високите разходи за разработка.
fallback
Последни