fallback

Нова стратегия на Ford за бъдещия Focus

Това са първите снимки на един нов вариант на Focus, такъв какъвто не го познаваме досега.

Това е купето с три врати, което се цели в сегмента на който се радват VW Scirocco и Renault Mégane CoupeFord има много амбициозни планове за следващото поколение на Focus, като първата версия от него, тази на MPV модела C-MAX, трябва да видим още през 2010. Според изданието Auto Bild, във Ford работят върху изцяло нов вид на автомобила версия купе. Както Renault показа с Mégane, възможно е да се предложат два съвсем различни варианта на един и същи модел (с пет и с три врати). Докато хечбекът с пет врати залага на по-консервативен дизайн и търси купувачи сред по-улегналите и семейни хора, купето с три врати има по-смел дизайн и търси почитатели сред по-младите. Сега и Ford иска да направи същото с Focus. Тези снимки дават най-добра представа за това, как ще изглежда бъдещото купе. Личат стиловите особености взети от новата Fiesta, с по-ниска решетка, нови фарове с LED секция. Издути арки над колелата, големи джанти придават агресивност на купето. Отзад правят впечатление новите задни светлини, ниска задна броня в стил дифузьор и спойлер на покрива. Дизайнът може и да е агресивен, но Focus Coupé е също така и практгичен автомобил с доста място на задната седалка. В интериора ще видим ново табло, а материалите използвани в него ще бъдат доста по-качествени от сегашните. Най-голямата промяна обаче ще дойде с появата на нова контролна система в стила на iDrive на BMW и COMAND на Mercedes. Автомобилът ще бъде произвеждан на новата платформа на Ford за компактни автомобили, която все още се разработва. Динамиката на колата ще бъде едно от главните й качества. Окачването на версията с три врати ще бъде малко по-стегнато в сравнение с това на версията с пет врати. Двигателите ще бъдат от новата серия на Ford турбоагрегати с директно впръскване на горивото EcoBoost. Базисен вероятно ще бъде двигателят с обем един литър и две версии на мощността – 89 и 108 к.с. За най-много продажби обаче се разчита на новия турбодвигател с обем 1.6 литра и две мощности – 148 и 178 к.с. С бъдещият Focus ще видим и два изцяло нови дизелови двигатели TDCi – първият с обем 1.6 литра и три версии на мощността – 89, 108 или 128 к.с., вторият с обем 2.0 литра и мощност 168 или 197 к.с. Стандартна ще бъде механичната скоростна кутия с шест степени, но като екстра ще може да се избира и PowerShift с два съединителя. Новият Focus Coupé ще видим в края на 2010 г. Година по-късно ще се появят и версиитте комби и CC.
Тагове:
fallback
  • #32
    0n.0n ( преди 15 години )
    *** вие на луди се правите! дизеловите фордове са наполовина пежа!да не откривате топлата вода?
  • #31
    koko ( преди 15 години )
    Мдааа,именно,дизеловите мотори са на PSA...!!!
  • #30
    Анонимен ( преди 15 години )
    да , е и ..?! ами прочети си го ти , пише ,че дизелите са Пежо аз ли да ти го преведа ! никой не спори за бензинови мотори , *** ти май не разбираш
  • #29
    до всички от номер ( преди 15 години )
    толкова сте *** *** че нямам думи .нищо нямало на и нета .ами някой направили си труда да копира адреса и да го пусне в адрескната лента, да видите за какво става въпрос. хайде дайте някви доказателства какво само си чешете езиците. етоги двигателите . Name Parent Family Displacements Year Features Common Applications HDi/TDCi DLD 1.4 L (1399 cc)1.6 L (1560 cc) ?? I4 turbo Common Rail DI Ford Fiesta, Ford Focus, Mazda3, Mini Cooper, Citroen C2, Citroen C3, Citroen Xsara, Citroen C4, Citroen C5, Peugeot 206, Peugeot 207, Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Volvo C30, Volvo S40, Volvo V50 TDCi Endura-D 1.8 L (1753 cc) ?? I4 turbo intercooled 8-valve Ford Focus, Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford S-MAX TDCi 16v ZSD ("Puma") 2.0 L (1998 cc)2.2 L (2198 cc)2.4 L (2402 cc)2.5 L3.0 L ?? I4 turbo intercooled 16-valve DI Ford Mondeo, Transit, Jaguar X-TYPE, LDV, London Taxi TX1 & TXII, Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Fiat Ducato HDi/TDCi PSA DW 2.0 L (1997 cc)2.2 L (2197 cc) 2005Present I4 turbo intercooled 16-valve Mk IV Mondeo, Peugeot/Citro?n, Volvo DT17 AJ 2.7 L (2720 cc) 1999? V6 turbo intercooled DI Jaguar S-Type, Jaguar XF, Jaguar XJ, Land Rover, Peugeot/Citro?n ? AJ 3.6 L (???? cc) 2006? V8 turbo intercooled DI Jaguar S-Type, Land Rover [edit] DLDMain article: Ford DLD engineThe straight-4 engines are sold under the Duratorq TDCi name by Ford, and as the HDi by Citro?n and Peugeot. These are part of the DLD family. Mazda also uses the DLD engine in the Mazda2 and the Mazda3, calling it the MZ-CD or CiTD. The Ford/PSA joint-venture for the production of the DLD was announced in September, 1998.Officially, there are two families of engines in the range:The 1.4L is generally non-intercooled The 1.6 L always intercooled Ford later added their unrelated 1.8 L DLD-418 engine to the DLD family, though it is properly part of the Ford Endura engine family.[edit] 1.4 "Tiger"The Duratorq DLD-414 (or DV4) is a 1.4 L (1399 cc/85 cu in) straight-4 turbo-Diesel. Output is 50 kW (67 hp) at 4500 rpm and 160 Nm (117 ftlbf) at 2000 rpm. This engine was developed in Tr?mery by Peugeot, as described in the joint-venture agreement with Ford.The DV4 is available in two versions:One, an 8-valve design, uses a Borg-Warner KP35 turbocharger but no intercooler. This is the same turbocharger as the Renault K9K Diesel. It is Euro III compliant, but will receive a diesel particulate filter in 2006 to make it Euro IV compliant. It also uses Delphi Automotive Systems's DCR1400 common-rail injection system. A second version uses a DOHC 16-valve design, with an intercooled variable geometry turbocharger. This derivation will no longer be built from 2006, as it will not be able to comply with the Euro IV regulations. [edit] 1.6 "Tiger"The DLD-416 (or DV6) is a 1.6 L (1560 cc/95 cu in) 90hp or 110hp version also used by Ford, Mazda, Volvo, Mini, Peugeot and Citro?n. This particular engine was designed by Peugeot engineers on behalf of PSA and Ford. Due to high demand, it is currently (2008) being produced in both France and England.[edit] 1.8 "Lynx"The Duratorq DLD-418 is a 1.8 L (1753 cc) intercooled common rail diesel engine. It is completely unrelated to the 1.4/1.6 units, and is a development of Ford's 1.8 8v Endura-D engine that saw service through the 1980s and 1990s. However, Ford considers it part of the DLD family, as evidenced by the official "DLD" name.The Endura-D was heavily revised and updated with a variable-vane turbocharger and a Delphi high-pressure common rail injection system and relaunched in 2001 as the 'DuraTorq TDCi', with the original engine being rebadged 'DuraTorq TDDi'.[edit] ZSD ("Puma")Codenamed Puma during development, these Ford 2.0 L, 2.2 L, and 2.4 L engines are called ZSD. They are produced at the company's Dagenham plant in East London.
  • #28
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/Duratorq
  • #27
    milena ( преди 15 години )
    Но ако така ще спорите на пук,и въпреки всичко,аз мисля да се отегля!Става неприятно. Някой в селска България завява,че ФОРД имали собствени дизелови мотори ..!!!...ами,.... ОК,както кажете,приключваме спора! Аз обаче знам истината,и не само аз!Истината е само една,независимо с какви средстава се опитваш да убеждаваш другите!Хората имат глави на раменете,и най-елементарното,ще направят едно сравнение в харктеристиките на моторите,и лъжата ще лъсне!Не разбирам само вие какво печелите от една лъжа!Ваш проблем,на кой му пука за ФОРД!
  • #26
    Renault fan ( преди 15 години )
    "2.7 V6 e razrabotvan ot injenerite na FORD" bla bla bla , q se skrii be *** ! Tova e motor na PSA , kvo nabarkvate FORD , te samo kupuvat . FORD dori nqmat dizelov otdel v Germania , ama vie i tva ne znaete i se penite za prostotii . ford imat samo edin , samo edin dizel , 1.8 . drugoto sa va6i fantazii i bolni meraci . da ne vi stanaha po-golemi pi6kitr kato si vqrvate 4e ford "razrabotvat" dizeli s PSA ? zablujdavate samo sebe si !
  • #25
    kok ( преди 15 години )
    (за 23) -а бе,каиш!Усещай се малко излагаш ни само бе тъпан . спорим за дизелите , я се скрий , че ме мноо нервиш с тъпотията си . като не разбираш трай си , еееее
  • #24
    milena ( преди 15 години )
    Ами на този i-net адрес няма нищо,иначе звучиш првдоподобно(23).Не знам дали едно момиче трябва да ви се намесва в спора,но от 2.0 до 2.7 дизели са на PSA,вие поне вярвате ли си на това което пишете?!Не ви разбирам,искате да изкарате ФОРД в някаква различна светлина,по-добре ще спите ли какво,или е въпрос на лично самочувствие!Изумявате ме с невежеството си!Ами те и от ФОРД не знаят ,че иамт свои дизели (освен прословутияв 1.8,оле ле)!!!Дизелите на ФОРД поне от 12 години са на PSA,що се правите на ударени.Поне не се излагайте,ееее.... Този пък vargala81 пише за 2.4 дизел на Форд.... какво да си говорим,вие сте за Господари на ефира!
  • #23
    vargala81 ( преди 15 години )
    до 22 ся като си прочелнещо дай линк и на нас да четем,не само да се баламосваме.влез в .http://en.wikipedia.org/wiki/Duratorq .и прочети ,ако разбираш английски. сътрудничеството е от 1998г ,има двигатели съвместна разработка има и такива където неса съвместна.и форд и пежо си имат собствени двигатели.1.8 тдди е стария мотор на форд,ендура де, силно модифициран затова е и най евтин.2.0-2.2-2.4 дураторк тдци се произвеждат в источен лондон,тези двигатели както и 1.8 неса свързани с пежо но се вграждат и в техни модели.2.7 v6 е разработен от инжинерите на форд и ягуар.
fallback
Последни