IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Криза ли? Каква криза?

Вероятно този въпрос си задават много от клиентите на BMW М (спортните автомобили на Баварската фирма).

Криза ли? Каква криза?
Докато продажбите почти на всички производители, включително и тези на BMW падат, продажбите на BMW M растат. Икономическите условия може да се влошават, финансовата криза може да прави лизинга труден и скъп, но за купувачите на BMW M кризата има други измерения и лизингът не е нужен за покупката на желания автомобил. 


За 11-те месеца на тази година от BMW M-Division са продали с над 50% повече автомобили в сравнение със същия период на миналата година. От януари до ноември 2008, BMW са продали 22 340 автомобили от свои M-модели, докато за същия период на миналата година са били продадени 14 092 М-модела. 

Само през ноември 2008 (най-лошият месец за индустрията от десетки години насам) са закупени 1,900 BMW M автомобили. 

„Фактът, че нашите дилъри успяват да реализират значително по-голямо количество автомобили в сравнение с миналата година при толкова драматично влошаване на икономическата обстановка по света, показва привлекателността на автомобилите със знак BMW M”, казва Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch), президент на BMW M GmbH. 


Според експерти, главната причина за успеха на автомобилите BMW M, се дължи на новия M3, който сега се предлага в три варианта – купе, седан и кабриолет

Спортния модел на Серия-3 на Баварската фирма се продава значително по-добре през първата година от появата си на пазара, в сравнение с продажбите регистрирани при появата на неговия предшественик. 

Сега спортната дивизия на BMW предлага седем M-модела, включващи освен трите версии на M3, също и BMW M5 седан и комби, както и M6 купе и кабриолет

Като цяло продажбите на BMW не са пожалени от кризата и за 11-те месеца на година са се понижили с 3.5% в сравнение с 11-те месеца на 2007 г.
0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Причините са очебийни но явно авторите на статията не са си направили труда да ги кажат. Първо кой купува М-ка? Това все пак е автомобил който струва над 150 хиляди лева!! Освен това харчи колкото три коли!! Да не споменавам ,че всяка част струва три пъти по-скъпо от на нормално БМВ. Тоест това са много богати хора. Естествено ,че тоя дето има 4-5 милиона не се плаши от криза щото няма да остане гладен в близките 10 години! А и не на последно място БМВ-М3 в момента е най-красивото БМВ и с най-добър дизайн от всички други модели на марката. Тези причини са в основата на високите продажби и само още веднъж даказват ,че клиентите не признават кризи а искат дизайн и качество. Което БМВ М-3 има в излишък.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Къде пише че са купувани кеш бе!Защо си мислиш че всички милонери плащат в брой глъмчо!
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Zlatko ( преди 15 години )
    Emi qvno tezi koito iskat trypka i udovolstvie ot karaneto,a imenno hora koito si kopuvat "M"-versii na modelite na BMW pla6tat vsi4ko navednyj.Vse edno da si vzeme6 lambo ili Ferrari na lizing.Za men tova nqma smisal,ili si dostaty4no bogat da si kupi6 hubava sportna kola ili ne si kopuva6 :D