За 11-те месеца на тази година от BMW M-Division са продали с над 50% повече автомобили в сравнение със същия период на миналата година. От януари до ноември 2008, BMW са продали 22 340 автомобили от свои M-модели, докато за същия период на миналата година са били продадени 14 092 М-модела.
Само през ноември 2008 (най-лошият месец за индустрията от десетки години насам) са закупени 1,900 BMW M автомобили.
„Фактът, че нашите дилъри успяват да реализират значително по-голямо количество автомобили в сравнение с миналата година при толкова драматично влошаване на икономическата обстановка по света, показва привлекателността на автомобилите със знак BMW M”, казва Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch), президент на BMW M GmbH.
Според експерти, главната причина за успеха на автомобилите BMW M, се дължи на новия M3, който сега се предлага в три варианта – купе, седан и кабриолет.
Спортния модел на Серия-3 на Баварската фирма се продава значително по-добре през първата година от появата си на пазара, в сравнение с продажбите регистрирани при появата на неговия предшественик.
Сега спортната дивизия на BMW предлага седем M-модела, включващи освен трите версии на M3, също и BMW M5 седан и комби, както и M6 купе и кабриолет.
Като цяло продажбите на BMW не са пожалени от кризата и за 11-те месеца на година са се понижили с 3.5% в сравнение с 11-те месеца на 2007 г.