IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Криза ли? Каква криза?

Вероятно този въпрос си задават много от клиентите на BMW М (спортните автомобили на Баварската фирма).

Криза ли? Каква криза?
Докато продажбите почти на всички производители, включително и тези на BMW падат, продажбите на BMW M растат. Икономическите условия може да се влошават, финансовата криза може да прави лизинга труден и скъп, но за купувачите на BMW M кризата има други измерения и лизингът не е нужен за покупката на желания автомобил. 


За 11-те месеца на тази година от BMW M-Division са продали с над 50% повече автомобили в сравнение със същия период на миналата година. От януари до ноември 2008, BMW са продали 22 340 автомобили от свои M-модели, докато за същия период на миналата година са били продадени 14 092 М-модела. 

Само през ноември 2008 (най-лошият месец за индустрията от десетки години насам) са закупени 1,900 BMW M автомобили. 

„Фактът, че нашите дилъри успяват да реализират значително по-голямо количество автомобили в сравнение с миналата година при толкова драматично влошаване на икономическата обстановка по света, показва привлекателността на автомобилите със знак BMW M”, казва Лудвиг Вилиш (Ludwig Willisch), президент на BMW M GmbH. 


Според експерти, главната причина за успеха на автомобилите BMW M, се дължи на новия M3, който сега се предлага в три варианта – купе, седан и кабриолет

Спортния модел на Серия-3 на Баварската фирма се продава значително по-добре през първата година от появата си на пазара, в сравнение с продажбите регистрирани при появата на неговия предшественик. 

Сега спортната дивизия на BMW предлага седем M-модела, включващи освен трите версии на M3, също и BMW M5 седан и комби, както и M6 купе и кабриолет

Като цяло продажбите на BMW не са пожалени от кризата и за 11-те месеца на година са се понижили с 3.5% в сравнение с 11-те месеца на 2007 г.
0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Obektiven ( преди 15 години )
    Ето тази смехория имах предвид: истинската сила срещу показността - http://***.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 15 години )
    Spored men bogatite se zapsqvqat za6toto zradi krizata takiva super sportni koli lakumi za gorivo i podrajka 6te im bade sprqno proizvodstvoto i 6te se nablagq samo na po eftini i ikonomi4ni koli. Tova ve4e se slu4ilo v Amerika (zaradi petrolnata kriza)obarnete vnimanie kakvi koli s kvi harakterstiki sa se pravili ot sredata na 60-te do kraq na 70 -te i ot 80te kakvi .
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    В една истинска спортна кола не се търси сигурност,освен ако не е ПРЕКАЛЕНО мощна,тогава 4x4 е нужно. Има зверове дето никакви системи не могат да ги одържат,само двойно предаване. Иначе става буквално камикадзе
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Истинските спортни коли са със задно,клиентите им търсят удоволствие и тръпка,която 4x4 не дава. То дава сигурност!Не съм ли прав? И стига с тая "зима",пък и точно в БГ понеже имаме невероятната зима,мани мани.Сняг 2 месеца от 12. За тва ли ви трябва 4x4? Хората които имат М3,нямат само 1 кола. М-ките да са 4x4 няма особен смисъл. Който иска да ходи в планината има X серия,която btw скоро ще има М версия ( X5-M) Така че нема да се плашите,само парите да имате,М-ките са си перфектни )
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    17 ти наясно ли си че едно 335 струва над 100 000 лева а една М3-ка 150 000 това не е два пъти. Дори 335 не е даже и 50% по-евтина а много по малко. А от друга страна двигателя и е с турбо докото на М-ката е атмосферен което е много по-добре за спортна кола. А що се отнася да 18 точно дрифтовете са най-забавното нещо което може да правиш с една кола. И какво ще кажеш като най-великата марка спортни автомобили е със задно а именно Ferrari или какво ще кажеш за по-спортните Поршета като Carrera GT и 911 GT3.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Obektiven ( преди 15 години )
    Eto vi niakolko "maaalko" po-sportni koli ot BMW M s 4x4: Porsche turbo, Nissan GTR, Lamborgini Galiardo, Buratti Veiron...stiga li vi tolkova!!? I KOGA NAI-SETNE T.NAR. BG - FENOVE NA BMW 6TE RAZBERETE. 4E ISTINSKI SPORTNATA KOLA NE E ZA DIMNI ZAVESI I "KUL4ENE" PO ZAVOITE S "VRATITE NAPRED"!!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Стефан ( преди 15 години )
    който иска да си вземе мощно с БМВ с 4х4 да си вземе 335хi - страшно е почти наполовина на цената на М3 е а е само с 100 коня по-малко и най-важното е с най-интелигентната система 4х4, а именно xdrive :)
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Двойно задвижване за спортна кола я се усетете малко. Спортните коли не са за зимата и не са за скапани пътища. Аз пък ми писна да слушам за скапаните Аудита които били 4х4 и били много добри. М-ките се продават защото са спортни мощни и имат задно. Който иска да ходи по Банско да земе Х5 или Х6 или Х3.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Фен ( преди 15 години )
    Въпреки че съм фен на марката
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GERMAN SUPLEX ( преди 15 години )
    Sled krizata otnovo NUMBER ONE s HYDROGEN 7 & ACTIVE HYBRID !