IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7
Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. 


Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. 


Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. 

Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. 


Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. 


По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. 

От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
0 от 500
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    В началото на 90-те Ауди беше мнооооого далеч от имиджа на БМВ и Мерцедес. Ако не сте били родени тогава това обяснява нещата. Прехвалената ви 80-тица дето си удряш гравата в страничното стъкло при всяка дупка е едно от най-големите недомислия в автомобилостроенето. А 100-така е такава щайга с проблеми, че нямам думи, имам преки впечатления.
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ТРЯБВА ДА СИ СУПЕР ОГРАНИЧЕН ,че да ипишеш такава глупост!! Тестовите двигатели в Лю Ман са за коли прототипи и двигателя на всяко R8 или R10 след победа в Лю Ман следващата година се поставя в сериен автомобил. Така ,че двигателя ,който спечели оня ден догодина ще го гледаш в Q7 и R8. А ралитата на Форд и Ситроен са в клас до 2000 кубика- Ако не знаеш Нито Ауди нито Мерцедес нито БМВ се интересуват от тоя клас Ауди се състезаваха и там и са го печелили но това бе преди 20-30 години. За това си има формула 2000 където се състезават по яките марки и повярвай ми там няма Ситроен и Форд- има Порше има Ферари, Ламборджини ,Корвет и т.н.
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ауди са взели за 9 години 8 титли от Лю Ман. От всеки твой ред прозира непросветеност. Всички Аудита RS са биели М-ките от 1995г- до сега до 2008г. сега М3 го напилиха тая година до 420к.с. колкото бе RS4 и го би , но Ауди след година сменят двигателя и нека тогава да говорим RS6 излиза в края на тази година с 580 к.с. а 507-те коня на М-5 ще и дишат пушека! R8 изилза с дизел от 550к.с. а Бензиновия модел на RS8 ye e с 600коня. Къде ги виждаш Беемветата? Ауди 100 излиза 1989г. Но година по рано Ауди80 направи всички БеЕмВета да си говорят сами и две години подред със системата quattro нямаше кой да ги вземе в ралитата станаха две години подред шампиони и въведоха quattro системата в серийния клас. И до момента няма Мерцедес или БМВ което на Дъжд и сняг да стои по добре от Ауди-ФАКТ. БМВ от 2006г. копират пиезоинжекторния двигател на Ауди защо ли? Сега новата петица от 2009г. ще е с двоен съединител след като Ауди от 2001год са с такива, кой ,кого копира? БМВ 5-та серия 1-ва серия, 3-та серия и 7-*** серия са избрани за най грозните коли както отвън така и отвътре!! И в момента ако отвориш Ауто Мотор Шпорт ще видиш ,че единствената марка от над 300 тествани автомобила - най-опасните седалки при удар отзад са на БМВ. Ако си с БМВ и те блъснат отзад ти се чупи врата-нарича се камшичен удар. А Ауди е на първо място по сигурноста на седалките си. Дори сега новата тройка купе не си дава седалката за теста!! Сам смятай.
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Трябва да си наистина СУПЕР ОГРАНИЧЕН за да не знаеш, че печеленето на едно състезание няма нищо общо с качествата на серийния автомобил, който можеш да си купиш. Защото в повечето ралита печели Форд, в Париж-Дакар печелеше Ситроен и Мицубиши, във Формула 1 - Рено. Все масови марки. И те ли превъзхождат Мерцедес и БМВ?
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    CHOCHO ( преди 16 години )
    Zа господата които казахa че БМВ е след аудиНека започнем от самото начало когато БМВ правеха самолетни двигатели,а създателите на Ауди продаваха кремвирши с Братя Тошек на Орлов мост. Нека погледнем и сравним няколко модела по класове и години :)То май няма как да ги сравняваме БМВ М1 с кое аудиБМВ 5серия с кое аудиговоря за 1979-80 годинаБМВ до излизането на новата Цетка на Мерцедес 2007-08 водеха по продажби и изобщо не може да се говори за ауди.Когато Ауди изкараха лимузина ауди 100 до колкото си спомням БМВ имаха 7-*** серия,която няма как да се сравни просто с неква кошница.Само бих запитал откога ауди е конкурентна фирма и защо не се спряхте да сравнявате Ябълки с Круши,просто няма как.... А на феновете на Ауди ще кажа само: ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА ЛОШ ВКУС :))) П.С. Ауди взеха една титла на Льо Ман и почнахте да говорите.... а формула едно кво е ... каринг в квартала ли
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тъпия си ти. Вместо да повтаряш като папагал кво ти разказва баща ти по -добре чети и като обиждаш автомобил давай факти! Както са ти дадени толкова факти по-доло. А фактите са за Ауди. Ама простото момче като няма от къде да извади факт само мрънка. Ауди спечели Лю Ман ето това са факти! Ама проста глава кво да роди. Ходи и питай баща си и за коя жена да се ожениш. Тъпан!
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    По *** от човек, който робува на ИЗМИСЛЕНА марка не може да има.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Еми ще ти кажа ,че в изказване по канал Експлорър имаше интервюта със шефовете на Мицубиши и Тойота и по конкретно на луксознине им класове - Инфинити и Лексус и на въпрос дали вече са конкурнтни на Ауди,Мерцедес и БМВ и двамата казаха ,че все още са далеч от тези немски марки ,които отдавна са намерили формулата за качество,дизайн и динамика. Така,че след като производителя признава, че са под Ауди ти вземи Галанта, който дори е в ниския клас на Мицубиши и можеш да си го завреш където си искаш но не го слагай до Ауди изобщо. Второ най-чупената кола А4 според теб е избрана за най-добрата кола. Дори Мика Хакинен призна ,че колата му е доставила по голямо удоволствие при шофиране дори и от SLR на Мерцедес а Хакинен е пилот на Мерцедес!! Ходи и си карай чупените японски марки и си мисли ,че караш най-доброто ама не го казвай на глас ,че ставаш много смешен и *** в очите на хората. И още нещо чупеите Аудита за осми пореден път спечелиха Лю Ман. Това е най-тежкото състезание в света и е показател за здравина и качество на автомобила защото в продължение на 24 часа караш нон-стоп и колата ти трябва да издържи до края а скоростите там достигат на правите отсечки до 330 км. в час тоест кара се на предела и то 24 часа!! И ако това кажеш ,че не е марка трябва да си мноого ***.. Всъщност ти си ***.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    До 32Напълно те подкрепям братче. Ауди е за комплексари и мутри. Поне в България такива ги карат. А на 33 ще му кажа, че за тия пари дето ги е дал за А4 (най-смешната и безумна кола на Света), можеше да кара Галант. Автомобил, който е много по-висок клас, с много по-добри характеристики от неговия трошляк.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bo ( преди 16 години )
    А бе пичове, какво се карате за този трошляк. Не може да се сравни с Evo и Impreza WRX.