IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7
Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. 


Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. 


Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. 

Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. 


Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. 


По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. 

От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
0 от 500
  • #73
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ха ха ха.. Купчина ламарина за 100хиляди лева. Много си смешен бате. А относно Мерцедес не изхвърля Ауди а напротив Фолксваген ги купува а Фолксваген е най-мощната немска компания . И е на второ място по продажби в света! А в Европа е на първо място. Под шапката на Фолксваген се предлагат марки каквито нито Французи нито Японци могат да направят. Бугати,Бентли,Ламборджини ,Порше,Ауди и въобще няма да броя Сеат , Фолксваген и Шкода. Като Бугати и Порше са най-бързите серийни автомобили в света. Богати 407км. а Порше RUF 411км. А сега *** си набий един шут за глупостите ,които си изписал под мен. Щото само доказват ,колко си наивен и глупав. ха ха Французите ха ха ха.. Един Факт от мен да знаеш ,за да не се излагаш. В САЩ от 30 години е забранено да се продават Френски коли в САЩ няма нито едно представителство на нито една Френска марка.
  • #72
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ако някога имате възможност да надникнете в кухнята където се тъкмят продуктите според марките и клиентите ще видите какви мишоци сте и колко е смешно да си фен на купчина ламарина, пък дори и отчасти алуминиева. И не знам какво се пънете с историята на немското автомобилостроене. В тия години истинските събития в автомобилостроенето са се случвали зад океана и във Франция. Единствената немска марка с история е Мерцедес, която за кратко е притежавала Ауди и после я е захвърлила като ненужна вещ.
  • #71
    0 rate up comment 0 rate down comment
    scarfce ( преди 16 години )
    stiga ste se natqgali e...AUDI e nai dobrata marka!!!
  • #70
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тя не е от най-добрите а е най-добрата! Ауто-билд избра за номер едно на Европа новата Ауди А4! И обяви 1-серия,5-серия и 7-*** серия на БМВ за недоразомение!!
  • #69
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    абе колкото и да измяташ темата БМВ не е по-стара марка от Ауди както 20 пъти повтори в по долните си коментари и това е неоспорим ФАКТ .. Че Трабанта може и да не е кола -това го направиха Източногерманските заводи а не западните в Инголщад. А ,че БМВ почват да правят първо Варбург една също недомислена и утрепана кола не е повод да се гордееш. Всъщност в крайна сметка Ауди има история ,което е по-важно и то история в която показва ,че е един от пионерите в автомобило-строенето а все пак пионерите са доразвивали технологията. И БМВ е доста вероятно да са ползвали част от откритията на инжинерите на Ауди и не само от тях. Така ,че най-малко за това би трябвало да ги уважаваш като марка. А в момента Ауди и не само според мен но и според Ауто-билд и Ауто мотор шпорт е една от най-добрите в класа си. Така ,че Ауди си е Ауди един страхотен Автомобил. Без никакво съмнение.
  • #68
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бай уй ( преди 16 години )
    Имат общо е трабант да... ама това е повод за гордостТрабанта е прескочил времето си (неметалната каросерия е супер висока технология за времето си разработена през времето на кризата за ресурси в следвоенните години в Германия, чак наскоре 60 -70 години след се започва наново работа на там.. карбони и т. н.), а савършенната инженерна простота и ремонтопригодност го правят една от най- уважаваните машини на всички времена. Освен това двутактовия двигател е с по добра специфична мощност от бензиновия.....
  • #67
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Явно е ,че си много зле с езиците .. ха ха ти си бил голям *** ве да ти превеждам тогава."На 14 ноември 1899 Аугуст Хорх основава фирмата производител на автомобили August Horch & Cie... Първият автомобил Ауди излиза от завода през юли 1910 г. През 1920 г. Аугуст Хорх напуска Ауди, а осем години по-късно компанията е закупена от Йорген Расмусен, собственик на DKW. През 1932 г. Ауди се обединява с Хорх, DKW, и Wanderer под името Ауто Унион със седалище в Кемниц. Оттогава датира и емблемата с четирите преплетени кръга, всеки от тях символизиращ една от четирите фирми..." И да действително от 1949 имат нещо общо с трабант но 9 години по-късно правят коли и разработки за Мерцедес,който е 1 тогава! А сега за БМВ:"BMW е компания, основана от Карл Фридрих Рап през октомври 1913 г. в Мюнхен, като първоначално се занимава с производството на двигатели на самолети... През 1927 г. започва производството на леката кола Dixi по лиценз на Вартбург (Automobilwerk Eisenach). Dixi става първият автомобил на BMW..." Така кво стана БМВ прави първата си кола и то Варбург!!! и то цели 17 години след първата кола на Ауди. Ето това са факти !! А не да ми обясняваш как БМВ правели коли много години преди Ауди. Поне си признай ,че вече стана много смешен. И като си повтаряш поста като папагал по 100 пъти няма как да стане истина! Просто може и да си си изфантазирал някакви историйки ама те не са истина!
  • #66
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    "The trademark of *** Union was a symbol of four overlapping rings, symbolizing the four member companies (all four in a line, in an attempt to avoid confusion with the 5 Olympic rings). The trademarks and company names of the member companies - Horch, Audi, DKW and Wanderer - were continued, with the four ring logo being integrated with the brand logo. The four ring logo of *** Union is still a trademark, and now used by Audi. They continued to market the two-stroke engined DKW brand until 1964. 1936 Wanderer W25KAuto Union is best known for its racing team (*** Union Rennabteilung, based in Zwickau), which was the main opponent of Mercedes-Benz in 1930s Grand Prix motor racing. The Silver Arrows of these two teams dominated not only GP car racing from 1934 onwards, but set records that would take decades to beat. For example, the power levels of the unlimited 1937 models were only equalled in the early 1980s by turbocharged Formula One Grand Prix cars."да добавя че дизайнер на спортните автомобили на *** Union е Фердинанд Порше. И очевидно марката има доста успехи в миналото.
  • #65
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Да не говорим, че до 1965-а колите на Ауди са с двутактови двигатели. Марката е купувана и препродавана и реално не може да се похвали с кой знае какво докато не я купува Фолксваген от Мерцедес.
  • #64
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само дето събитето през 1901-ва може да се смята за начало на производството на Ауди точно толкова колкото може да се смята за начало на производството на Трабант. Дори по-скоро това е началото на производството на Трабант. Цвикау е в източна Германия и там са произведени всички Трабанти. Ауди и Трабант са родственици, източния и западния аналог на едно и също родословие. Капризи на съдбата!