IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7
Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. 


Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. 


Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. 

Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. 


Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. 


По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. 

От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
0 от 500
  • #83
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hhhhhh ( преди 15 години )
    ne si prav iso li si kakv si nemskata mashina si e nemska nai dobrite koli v sveta sa nemskite a ne frenskite i italianskite ko4ini a da ne govorim za amerikanskite avtomobili koito za men sa pod vsiakakva kritika nikoga ne bih si kupil amerikanska kola
  • #82
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hhhhhh ( преди 15 години )
    audi e mn prestijna marka no mersedes benz ima nai dlga istoriq v avtomobilo stroeneto i e nai dobrata za men no naposledak pove4eto modeli otvn izglejdat grozni no cls e nai krasivia i edna ot nai krasivite koli v sveta mn po krasiva ot s klasata
  • #81
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Iso ( преди 16 години )
    Аве немога да разбера защо някъде по нета където излезе накаква тема за някаква марка и почват селските спорове от сорта еди коя си марка е номер 1 щот тати или аз или нам си кой си има такава и ако марката която ви харесва примерно е немска следователно немските коли са най добри и се опитвате да си го доказвате, адски *** и ограничени хора изглеждате по тоя начин разберете няма марка 1 или дори и да има тя не се задържа там много дълго не робувайте на марките като на някакви бойни кланове peace...
  • #80
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ФЕН ( преди 16 години )
    Отговорът на всички въпроси относно дизайна на АУДИ се нарича Валтер де Силва !!! Гении в областа на автомобилния дизайн. А от 2007 отговаря и за дизайна на Фолкосваген.
  • #79
    0 rate up comment 0 rate down comment
    n1ck ( преди 16 години )
    Ауди това е марка, която е събрала в себе си целия спектър продукция на автомобилостроенето. Марка, под чиято емблема се движат такива крайности, като най-икономичните дизели, а също и бързоходни чудовища с мощни мотори и с привод на четирите колела, който пък се прилага във всички класове автомобили Ауди.
  • #78
    0 rate up comment 0 rate down comment
    АУДИ ( преди 16 години )
    Преди да трагнеш да спориш за нешто трябва да си почерпил информация от няколко източника!Не се излагайте така.Относно АУДИ вземи прочети и тогава може да кажеш кви са!За тва ли немците си я избират за кола на годината в ГЕРМАНИЯ 3год.подрет!!!Отчитат раст в продажбите на мн. места по света!
  • #77
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    хахаха, airbus били предимно френски, да да.това е интернационална ЕВРОПЕЙСКА компания и дяловете на франция и германия са идентични.пича правилно си го е казал за пластмасата, в отговор на друго мнение, малко по-надолу
  • #76
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Пластмасата е навлязла във всички МАСОВИ автомобили. Всичко е въпрос на цена. Всяка марка се позиционира ЦЕНОВО. Това си набийте в тъпите кратуни! Продажбите са едни, а достойнствата съвсем друго! Ако не е така хайде да ми бясните как Рено купи Нисан, а Форд - Волво и Мазда. Да отричаш френското и италианско автомобилостроене и инженерни постижения означава, че си ограничен като селски ***. Впрочем, само такъв може да вярва, че в Щатите са забранени за продажба френските автомобили. Пиле шарено, знаеш ли, че наскоро Airbus, който е основно ФРЕНСКИ, спечели конкурса за подмяна на всички летящи танкери на американската армия. Това е една от най-големите сделки в света и американците поверяват на френската технология сигурността на държавата си, а тук някакъв туземец разказва басни.
  • #75
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    За спрафка Порше РУФ няма! Потърси и прочети и ще видиш че РУФ е независима от ваген концерна бутикова компания която използва за база моделите на Порше.Промените които правят по-тях са толкова големи, че получават правото да ги продават под собствена търговска марка.
  • #74
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    хахахахаха. автомобил от страни които са известни със спагетите и минетите.за едно си прав, ауди е купчина ламарина и алуминий.. а френските кошници са купчина пластмаса.. сам прецени кое е по-добре.