IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7
Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. 


Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. 


Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. 

Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. 


Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. 


По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. 

От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
0 от 500
  • #63
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само дето събитето през 1901-ва може да се смята за начало на производството на Ауди точно толкова колкото може да се смята за начало на производството на Трабант. Дори по-скоро това е началото на производството на Трабант. Цвикау е в източна Германия и там са произведени всички Трабанти. Ауди и Трабант са родственици, източния и западния аналог на едно и също родословие. Капризи на съдбата!
  • #62
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само дето събитето през 1901-ва може да се смята за начало на производството на Ауди точно толкова колкото може да се смята за начало на производството на Трабант. Дори по-скоро това е началото на производството на Трабант. Цвикау е в източна Германия и там са произведени всички Трабанти. Ауди и Трабант са родственици, източния и западния аналог на едно и също родословие. Капризи на съдбата!
  • #61
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само дето събитето през 1901-ва може да се смята за начало на производството на Ауди точно толкова колкото може да се смята за начало на производството на Трабант. Дори по-скоро това е началото на производството на Трабант. Цвикау е в източна Германия и там са произведени всички Трабанти. Ауди и Трабант са родственици, източния и западния аналог на едно и също родословие. Капризи на съдбата!
  • #60
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само дето събитето през 1901-ва може да се смята за начало на производството на Ауди точно толкова колкото може да се смята за начало на производството на Трабант. Дори по-скоро това е началото на производството на Трабант. Цвикау е в източна Германия и там са произведени всички Трабанти. Ауди и Трабант са родственици, източния и западния аналог на едно и също родословие. Капризи на съдбата!
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Само дето събитето през 1901-ва може да се смята за начало на производството на Ауди точно толкова колкото може да се смята за начало на производството на Трабант. Дори по-скоро това е началото на производството на Трабант. Цвикау е в източна Германия и там са произведени всички Трабанти. Ауди и Трабант са родственици, източния и западния аналог на едно и също родословие. Капризи на съдбата!
  • #58
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    А сега си вземай братя Прошек ли Мрошек ли бяха събирай си навуите и Вързопчето и марш в лудницата. Щото ти не само си ***. Ти демонстрира безмерна тъпота! Как може да ръсиш нон стоп тъпотии? И запомни едно нещо преди другия път да се излагаш по форумите прочети и провери информацията си . А недей да слушаш кво ти разправя бащати. Това ,че работи като каналджия в Чистотята не значи ,че квото ти каже е истина. Не е! Има толкова много информация,списания и литература ,че просто е срамота да не прочетеш нещо. Чети и сам си оформи мнение! Щото явно ,че си малко дете личи си по разсъжденията ти. Разбирам ,че баща ти ти като ти е светнал шамар зад врата и си почнал да фантазираш как си имал 5 Аудита и всичките ти приятели с Аудита ама като си освестиш сам ще осъзнаеш ,колко смешен си бил отстрани. Да приказваш ,че си Фен на БМВ и да казваш ,че Ауди са разваляеми а ти само Аудита си си купувал и приятелите ти и те. Отстрани изглежда ,че си бил много *** -след като купуваш само"УЖ" счупени марки и приятелите ти и те много *** излизат. Все едно сте шайка ***!! ха ха ха ми мисли малко като лъжеш хората. Сигурен съм ,че си дори далеч от годините за книжка.А в Ауди никога не си се качвал. И съм сигурен ,че си се возил само на Москвича на Баща си!Който сигурно е постоянно в сервиза и ти го приписваш на Аудитата.. ха ха ха .. Пълен смях си!
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Проста главо Ето ти и на Английски полиглоте кога Ауди прави първата си кола:The origins of Audi Audi Type EThe company traces its origins back to 1899 and August Horch. The first Horch automobile was produced in 1901 in Zwickau. In 1909, Horch was forced out of the company he had founded. He then started a new company in Zwickau and continued using the Horch brand. His former partners sued him for trademark infringement and a German court determined that the Horch brand belonged to his former company
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Проста главо ето ти на немски пък кога БМВ правят първата кола сам смятай колко десетилетия след като Ауди правят коли БМВ правят първата си кола!Im Jahre 1928 ?bernahm BMW die Fahrzeugfabrik Eisenach A.G., den Hersteller des Kleinwagens Dixi, und avancierte so zum Automobil-Hersteller. Am 22. M?rz 1929 produzierte BMW sein erstes Serien-Automobil im Th?ringischen Eisenach. Das Modell hie? 3/15 PS bzw. DA 2 und war ein Lizenzbau des britischen Austin Seven. Montiert wurde der Wagen in Berlin mit einer von Ambi-Budd gelieferten Karosserie, die dem ebenfalls in Austin-Lizenz gebauten Rosengart ?hnelte. 1932 folgte dann der erste echte BMW namens AM1
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Един приятел много се беше навил на Ауди и си взе Ауди 100. Взе си го, голяма радост беше, чак запали и един негов приятел и той си взе Ауди. Вече от няколко години ги имат и почти няма време и двете едновременно да са извън сервиза. Добре че единият има служебна кола, а другият си пази старата та се справят някак.
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Простичкият очевадно си ти,казваш да чета в уикипедиа,а май ти ще трябва да погледнеш това има доста неточни неща и там.За това ако знаеш малко немски(в което се съмнявам шото си *** пълен) може да погледнеш в сайта на ауди където има и история на автомобилите с тази марка.Не те знам от кое село си,но мисля че и по селата образованието е задължително,пък ти си го пропуснал.Относно аудитата които съм сменил вече казах,че ако аз трябваше да им поемам разходите нямаше да си купя ауди!Вликия Румен Дунев каза,че ауди е направено да печели пари,чупи се,за дасе купуват части