IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7

В Audi са решени да подобрят позицията си на пазара на луксозни автомобили, като през следващите седем години пуснат 40 нови модела.

Audi вече изпитва купето с 4 врати А7
Съвсем скоро беше представен новият SUV Q5, бяха потвърдени и плановете за нов мини автомобил А1. Сега в изданието MotorAuthority публикуват шпионски снимки на автомобил разположен в другия край на моделния ред – прототип на бъдещия А7 по време на тестове с тежка маскировка. 


Това ще бъде кола в набиращия популярност пазарен сегмент на луксозните купета с четири врати, която ще има премиера през 2010 г. Макар тежката маскировка да не дава шансове да се види нещо от дизайна, все пак може да се определи, че пред нас е автомобил с голямо междуосие. Превесът отпред е относително малък. 


Предлагаме ви и компютърни образи на колата, създадени с помощта на вътрешен за проекта човек. Бъдещият А7 първоначално ще се предлага като купе, но по-късно ще се появи и във версия кабриолет с четири врати и мек сгъваем покрив. 

Този автомобил, както показва и наименованието му, ще бъде позициониран в нишата между А6 и флагмана А8. Главни конкуренти на А7 ще бъдат идващите Aston Martin Rapide и Porsche Panamera и естествено Mercedes-Benz CLS. Благодарение на откритата си версия обаче, Audi A7 ще бъде уникален автомобил на пазара. 


Очаква се А7 да се предлага с много широк набор от двигатели, още повече, че ще се произвеждат и „горещи” версии S7 и RS7. Интересно е, че при луксозното купе ще видим и хибридна система от дизелов двигател V10 и електромотор, с обща мощност 600 к.с. (450kW). Ще има и хибриди и с по-малка мощност дизелови и бензинови двигатели V6, съобщава AutoWeek. Хибридите ще бъдат с ново поколение литиево-йонни батерии, разработени в съдружие от Volkswagen и Sanyo. 


По-стандартните варианти А7 ще бъдат с бензинови V6 агрегати с обем 2.8 и 3.0 литра и мощност, съответно 204 и 300 к.с. „Горещият” S7 ще бъде с V8 двигател с обем 4.0 литра, а  RS7 ще е с 5.2 литра V10, познат ни от RS6, но с повишена до 600 к.с. мощност. Скоростните кутии ще бъдат механична с шест степени и автоматична с осем. Както е вече традиция при Audi ще видим и вариант quattro AWD. Окачването ще бъде изцяло ново, от въздушен тип. 

От Audi планират да продават по около 40 000 броя годишно от луксозното купе А7.
0 от 500
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Колега много си *** да знаеш .. Вече съм сигурен ,че само много *** глава може да си купи BMW.. Първо да ти кажа ,че Ауди е създадена в края на 19-ти век! Второ БМВ е направена двайсет години по-късно! Трето Ауди правят автомобили поне 20 години преди първия автомобил на БМВ!! Отвори Уикипедия и чети .. Еее просто момчето ама повтаря като папагал цял ден тъпотиите си ,за да ни докаже ,че по-*** от него няма. А и стана съвсем смешен като каза ,че си фен на БМВ а си си купил три Аудита!! Що си купуваш Ауди бе бурсук като харесваш БМВ? Аиде тъпан стига ти толкова информация ходи си карай счупеното БМВ и си мисли ,че си с най-древната марка и най-хубавата!! ха ха все пак трябва да има и балъци да купуват *** в който се превърна БМВ. Признавам , че до преди 10 години ми харесваха. Но сега лидера е само един и това е Ауди!
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Колегата ( преди 16 години )
    Цял ден изгубих да обяснявам да спрете да сравнявате ябълки с круши,вие продължихте.Това приятелю го повтарям само заради теб.....Когато БМВ правят авио двигатели основателите на ауди са продавали кренвирши с Братя Тошек на Орлов мост,прочети малко от историята на двата автомобила И стига сте надували за Льо Ман,щото е много селско вече да ми обяснявате как ауди е много здраво,щото вече трето ауди съм сменил за 10 години и мога да ви кажа как се троши.За феновете на Ауди 80,Голф и Фиат бъдете здрави и богати,за да можете да си изхранвате кошниците.. И на мен ми се кара Ролс,ама си джиткам с А4 и ме боли фара щото нищо не плащам по нея.Но ако аз плащах нямаше никога да си купя ауди.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Всяка марка си има история, Форд измисли поточната линия, Рено еднообемния автомобил и хечбека, Ситроен наложиха предното предаване и самоносещата конструкция, италианците измислиха съвременния дизел, Пежо го развиха, Волво измислиха еърбега. Аз съм имал и немски и френски и италиански автомобили. Никога не ставам роб на марки и много се забавлявам на зомбита, които не виждат по-далеч от Голфа или 80-тката.
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Аудист ( преди 16 години )
    Ауди си имат всичко. И история по-вдъхновяваща от тая на бмв, и качество по-добро от това на мерцедес...../японците може да ги реди до тези коли(гореизброените) само *** с промит мозък(колите им са дотирани за европа и америка и пак не дават същото качество като немските)/Колкото за имиджа и прослойките.... всички богати инжове(технически грамотни хора) с собствен бизнес(достатъчно богати), който познавам карат Аудита.... това че мутрите и темподобни мральофци им подражават.... всеки иска да изглежда умен да....Комбинацията ат славно минало, прероденото качество и реалното прилагане на "напредъка чрез техника" прави марката наистина мечта .... но не без покритие както някой други марки....
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    До 45,май не вдяваш за какво иде реч. Говоря ти за имиджа на марката, за позициониране на върха. През 80-те на този връх бяха само Мерцедес, през 90-те там се качи БМВ, а Ауди се изкачва там едва сега. В началото на 90-те в Ауто Билд сравняваха Мерцедес и БМВ, а Ауди беше в група с други марки.Това за ралито дето си пратил може да ме наведе на мисълта, че Ланча е най-добрата марка :)
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    първо, преди да въведът дизема, ауди и бентли (едно и също, VW избират на кой да подобрят имиджа) печелеха и с бензиновите двигатели, при това години на ред. да се говори че състезанието нищо не означава са глупости, но и не трябва да се възхвалява излишно...всичките които говорят за традициите са прави, до преди 10 години ауди бяха доста след мерцедес и bmw, но тогава излезе А8 и всичко се промени!в момента и 3-те марки не отговарят на традициите си - мерцедес и bmw направиха крачка назад, а ауди - напред.
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ей селяче просто *** ти си бил мтого *** бе!! Ти през живота си гледал ли си някога Лю Ман? Ми то пистата не е няква писта спецялна а си карат по шосе нормално в град Лю Ман със завои с осова маркировка с по 2-3 ленти. *** ти си бил много *** бе !! Знаеш ли защо пежо са втори? Явно не знаеш- Защото преди 4 години Ауди бяха първата марка ,която излезе на Лю Ман с дизел и би всички бензинови коли с по 20 обиколки ги затвори- ПЕЖО вдъхновени от този прогрес- до тогава не се състезаваха на Лю Ман но направиха супер мощен дизел и се пуснаха на Лю Ман и Естествено станаха втори !! Просто дизеловата технология е много по добра за такъв дълъг преход и за това са втори. А бензинките са с около 25 обиколки след тях. Ама като си *** от къде да знаеш.. Много сте ми смешни клъвнал малко информация от тук от там и тръгнал да развива теории при положение ,че ти е празна главата. Не се опитвай да разсъждаваш- не ти се отдава.. По добре си карай колелото и не ни разсмивай с тъпотата си!! ТЪПАН!
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    CHOCHO ( преди 16 години )
    Искам само да кажа на пича,който ми разправя как БМВ копирали пиезото от Ауди,това е технология приятелю,която не са я измислили ауди,а това кой кога я вкарва в прозиводство вече политика на фирмата. Да ти кажа и че ауди до S8 нямаха друг качествен модел Понеже говориш за ауди 80 мога само да ти кажа,че единственото хубаво нещо беше 4х4,в която после разбирасе откриха големи пропуски,но както и да е. БМВ и Мерцедес са марки с традиции,а ауди за съжаление още се опитва да ги настигне. Относно двигателите няма смисъл да говорим кой колко е изцеждал като конски сили,а да гледаме въртящия момент и поведението на колата. Нека само да ти кажа,че никога нетрябва да забравяш дизелът на БМВ,за който ще се говори много време, TDS-а беше изпреварил времето си.
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Съжалявам ,че си живял през осемдесетте ама си бил голям балък и повече от явно е ,че не си се интересувал от коли тогава иначе нямаше да напишеш такива глупости.. Ето ти малко факти балъко къде е бил Ауди през 1980г. по важно е обаче ти къде си бил на село с каруцата ли? Ето ти инфо за осемдесетте и Ауди quattrohttp://***.rally-club.bg/viewnews.php?nid=130
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Е, няма такъв *** като този, дето използва Льо Ман за довод, че Ауди била най-добрата марка. Абе, ***, на второ и трето място финишира Пежо, те ли са марка номер 2 в този случай, защото така излиза по твоята логика. Никаква роля ли не играят качествата на пилотите в това 24 часово състезание? Двигателят може и да се използва серийно, но автомобилите са проектирани и произведени специално за състезанието. Самата писта какво общо има с пътищана по които се кара една кола. От къде в това състезание се разбира за другите качества на автомобилите - комфорт, безопасност, икономичност, стилистика и т.н. Трагично е, че в тази държава е пълно с ***, които не могат да мислят.