IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 206 CC / Пежо 206 купе-кабриолет

+ достъпно цена, добро поведение на пътя, добра видимост от купето, дори при затворен таван, добра защита при преобръщане, добри мотори.- силен шум в купето, много малък багажник, неудобни седалки.

Peugeot 206 CC / Пежо 206 купе-кабриолет

История на модела:

09/00 Представяне на модела. Оригинален електро-хидравличен, сгъваем твърд покрив. Два бензинови двигателя: 1,6-литров със 109 конски сили и 2,0-литров със 136к.с.

10/01 Бордкомпютър серийно.

02/02 Термометър за външната температура серийно.

02/05 Нов 2,0-литров, дизелов HDi двигател с филтър за твърди частици и 110 коня.

01/07 Спиране от производство на модела.




С 206 CC, Peugeot се затвърди като добър производител на кабриолети. Малкият автомобил реализира чудесни печалби като нов, а интересът към него не стихва и като кола втора употреба. Той стана хит благодарение на електро-хидравличния си покрив, който по това време се предлагаше само на скъпи луксозни кабриолети ка то Mercedes Benz SLK. Точно затова, много от хората предпочитат да си купят подобен автомобил, но на половин цена.

Първите 206 CC не са перфектни. При някои от тях, механизма на покрива често отказва, а в купето се получават сериозни завихряния от вятъра при свален таван. Позицията на шофьора е удобна за хора с нисък и среден ръст, но по-високите намират видимостта за ограничена.



Оборудването на 206 CC е богато. Сравнително силните му двигатели си подхождат добре с твърдичкото и директно окачване.

Автомобилът е перфектен за целогодишна употреба, въпреки че е кабрио. Той обаче не би бил добър за повече от двама човека, заради сравнително малкото място в купето, както и прекалено тесния багажник.




Най-често срещани повреди:

Каросерия: проблеми с механизма на сгъваемия покрив. Някои от тях са отстранени от сервизна акция през 2002 година.

Мотори: дефектни горивни помпи (2000 и 2001 година).

Електрика: дефекти при имобилайзерите (2001 год.), дефектни запалителни свещи и управляващ компютър, често изгарящи бушони (2001 и 2002 година).

Ако имате опит с Peugeot 206 CC, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    PSA ( преди 15 години )
    Porednoto maloumno izkazvane na Anonimen e fakt...ne 4akahme dosta a:))?Kyde si vidql 206 CC bez ABS uee??EBD i ABS sa standart ot 2001 ili 2002 kogato e pusnata kolata!A da ne govorim 4e ima air bag ne samo na pytnika ami i strani4ni airbags, zavisi ot oborudvaneto! Ti naistina ima6 nqkvi kompleksi sprqmo frenskite koli i pi6e6 ebati glupostite. Nai- uspe6niqt model kabriolet s nai- mnogo prodajbi toi go nari4a glupav...***!!! Da ne govorim 4e 206 kato cqlo e s prodajbi nad 5 miliona i prodyljavat da se uveli4avat blagodarenie na 206 Sedan. Tezi cifri govorqt sami za sebe i zaslujavat uvajenie...i na men ne mi haresva VW GOLF ili Ford Focus ama sa dokazani avtomobili...otkym prodajbi! Mai Dokazaniat *** e nqkoi drug ...ti se seti koi???
  • #1
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Доста смел коментар за една доста глупава кола скъсала нервите на собствениците си. Като почнем богатото обурудване както сте написали в статията в което допреди 3 години липсваха задължителните вече в Европа и Сащ основни защити като АВС и ЕСР, дори нямаха десен Аербег!! И стигнем до вемно течащия покрив ,дефект при 99% от Пежо 206СС и 307 СС . Ама явно от Пежо са дали лев на журналиста написал статията за реклама, иначе няма логика да се хвали един доказан ***, който на всичкото отгоре поне от година е спрян от производство.