IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 206 CC / Пежо 206 купе-кабриолет

+ достъпно цена, добро поведение на пътя, добра видимост от купето, дори при затворен таван, добра защита при преобръщане, добри мотори.- силен шум в купето, много малък багажник, неудобни седалки.

Peugeot 206 CC / Пежо 206 купе-кабриолет

История на модела:

09/00 Представяне на модела. Оригинален електро-хидравличен, сгъваем твърд покрив. Два бензинови двигателя: 1,6-литров със 109 конски сили и 2,0-литров със 136к.с.

10/01 Бордкомпютър серийно.

02/02 Термометър за външната температура серийно.

02/05 Нов 2,0-литров, дизелов HDi двигател с филтър за твърди частици и 110 коня.

01/07 Спиране от производство на модела.




С 206 CC, Peugeot се затвърди като добър производител на кабриолети. Малкият автомобил реализира чудесни печалби като нов, а интересът към него не стихва и като кола втора употреба. Той стана хит благодарение на електро-хидравличния си покрив, който по това време се предлагаше само на скъпи луксозни кабриолети ка то Mercedes Benz SLK. Точно затова, много от хората предпочитат да си купят подобен автомобил, но на половин цена.

Първите 206 CC не са перфектни. При някои от тях, механизма на покрива често отказва, а в купето се получават сериозни завихряния от вятъра при свален таван. Позицията на шофьора е удобна за хора с нисък и среден ръст, но по-високите намират видимостта за ограничена.



Оборудването на 206 CC е богато. Сравнително силните му двигатели си подхождат добре с твърдичкото и директно окачване.

Автомобилът е перфектен за целогодишна употреба, въпреки че е кабрио. Той обаче не би бил добър за повече от двама човека, заради сравнително малкото място в купето, както и прекалено тесния багажник.




Най-често срещани повреди:

Каросерия: проблеми с механизма на сгъваемия покрив. Някои от тях са отстранени от сервизна акция през 2002 година.

Мотори: дефектни горивни помпи (2000 и 2001 година).

Електрика: дефекти при имобилайзерите (2001 год.), дефектни запалителни свещи и управляващ компютър, често изгарящи бушони (2001 и 2002 година).

Ако имате опит с Peugeot 206 CC, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    vili ( преди 15 години )
    hora ot kade da si poru4am da mi vnesat tozi model,4e sam vlubena v koli4kata i mn q iskam!
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    mojli nqkoi da mi kaje ot kade se puska tretiq stop na pejoto 4e ne mojah da go otkriq
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    a we anonimen vij kakvo 6te ti kaja imam pejo206 cc ot 1 mesec i si e super kolata i izob6to pokriva ne e te4a6t.ti za6to ne si gleda6 rabotata ami se prai66 tuk aaaa???
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Kazal selqnina i si e..l ma..ta na zadnata sedalka na goufa
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    французин прави манджа и ***! Колите са машини, а тях немеца най ги умее!
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 15 години )
    imam 206 ot 8 meseca nishto ne sam smenql po kolata samo angrenajen remak i to 6tot ne sum siguren v predishniq sobstvenik(beshe kazal 4e e smenen) i edni zimni gumi tva e!nqmam zabelejki
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    HDI ( преди 15 години )
    Ei anonimniqt ti si mnogo prosto mom4e...kyde si vidql OFICIALNO zabrana za prodajba na peugeot???ako mi pokaje6 tova...evala ;))! Ti mai si nqma6 nikakva predstava kakvo e pazarna ikonomika nali..ama taka 6te e kato o6te jivee6 v bai to6ovo vreme....smenqi 206 i se ka4vai na ne6to "Hamerikansko", nali sa po ka4estveni ;)))))!
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ПЕЖО Е ОФИЦИАЛНО ЗАБРАНЕНО ЗА ПРОДАЖБА В НЯКОЛКО СТРАНИ СРЕД КОИТО СА ГОЛЕМИТЕ САЩ И ЯПОНИЯСкъпи части и подръжка,липса на комфорт(за тези пари) и миналия месец за трети път сменям дюза(180лв 1бр) 206 на 55хил километра и ми се *** мамата....ама нема начин,вече е късно за съжаления
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    От 5 год. съм фен на тази марка и съм сменил доста модели,така че който не му допада да не се качва на лъвчето,всеки автомобил си има добри и лоши страни,на мен личо страшно ми допада и продължава да карам само пежо.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    alexius ( преди 15 години )
    Имам пряк опит с автомобила. Много ненадежден автомобил, постоянно се чупи нещо, скъпа е поддръжка и доста части не са заменяеми от модела 206. Много е нисък отдолу и закача на повечето гърбици. За БГ не е практичен изобщо. Иначе вози добре :))