IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 206 CC / Пежо 206 купе-кабриолет

+ достъпно цена, добро поведение на пътя, добра видимост от купето, дори при затворен таван, добра защита при преобръщане, добри мотори.- силен шум в купето, много малък багажник, неудобни седалки.

Peugeot 206 CC / Пежо 206 купе-кабриолет

История на модела:

09/00 Представяне на модела. Оригинален електро-хидравличен, сгъваем твърд покрив. Два бензинови двигателя: 1,6-литров със 109 конски сили и 2,0-литров със 136к.с.

10/01 Бордкомпютър серийно.

02/02 Термометър за външната температура серийно.

02/05 Нов 2,0-литров, дизелов HDi двигател с филтър за твърди частици и 110 коня.

01/07 Спиране от производство на модела.




С 206 CC, Peugeot се затвърди като добър производител на кабриолети. Малкият автомобил реализира чудесни печалби като нов, а интересът към него не стихва и като кола втора употреба. Той стана хит благодарение на електро-хидравличния си покрив, който по това време се предлагаше само на скъпи луксозни кабриолети ка то Mercedes Benz SLK. Точно затова, много от хората предпочитат да си купят подобен автомобил, но на половин цена.

Първите 206 CC не са перфектни. При някои от тях, механизма на покрива често отказва, а в купето се получават сериозни завихряния от вятъра при свален таван. Позицията на шофьора е удобна за хора с нисък и среден ръст, но по-високите намират видимостта за ограничена.



Оборудването на 206 CC е богато. Сравнително силните му двигатели си подхождат добре с твърдичкото и директно окачване.

Автомобилът е перфектен за целогодишна употреба, въпреки че е кабрио. Той обаче не би бил добър за повече от двама човека, заради сравнително малкото място в купето, както и прекалено тесния багажник.




Най-често срещани повреди:

Каросерия: проблеми с механизма на сгъваемия покрив. Някои от тях са отстранени от сервизна акция през 2002 година.

Мотори: дефектни горивни помпи (2000 и 2001 година).

Електрика: дефекти при имобилайзерите (2001 год.), дефектни запалителни свещи и управляващ компютър, често изгарящи бушони (2001 и 2002 година).

Ако имате опит с Peugeot 206 CC, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    azz ( преди 8 години )
    Сега. Последно. Колата струва ли си или не ?
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Gord che go e prodal ( преди 10 години )
    KOTOR .. PULEN *** ! Edna godina si bih glavata s tozi pustinqk.. Kolegi ne pravete tazi greshka zashtoto i vie kato men shte hodite postoqnno sus serviznata knijka i 2 ampuli techen analgin v djoba. V momenta v koito go vzemete veche pochva da vi boli glavata i dokato ne go prodadee nqma da spre :D
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Мачок ( преди 12 години )
    Некой "разбирач" се опитва да намеси немските автомобили...Що не погледне сайтове е за обяви, та да види, че в рубриките пежо винаги набутван опел, WV, някой път фиат, сеат и рено, но никога в рубрика на немска марка няма да видите ПЕЖО!!!Странното е, че след 6 пежа си взех ситроен C4. Вися ми 11 месеца в мобилето и карс24 докато се отърва от него. Чист кошник!Сега пак съм с котарак (пежочка) и смятам да си взема някоя малка 207 или 308-чка за градско.
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Пламен Петков ( преди 13 години )
    Купих си ново 206СС 1.6 бензин юни 2002.Тогова с някои екстри струваше 17200 евро(без кожен салон и с ръчна скоростна кутия).
  • #28
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Dante ( преди 13 години )
    На моето 206 cc купето е много добре звукоизолирано, а това че седалките са неодобни се примирявам. Все пак неможем да отрече че купето си е дамско, но седнесш ли да караш тази машинка забравяш бързо за това. Несмятам за крешка това, че си я купих.
  • #27
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Dante ( преди 13 години )
    Имам такъв автомобил от 4 години вече и едва тази година започна да си показва рогата. Течащт таван, на който ремонта ми излезе 7 лв. на стакло понеже течовете бяха от там, и миналата седмица сменях ностачи и тампони. Единственото нещо, от което сам недоволен от автомобила е нестандартността му в болтове .. пружини и др. Автомобила си е чудесен .. а сега както излезе и 308 cc .
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    qcaaa ( преди 13 години )
    samo da pitam tezi koito sa si kypili tazi kola na novo !!! kolko stryva ?????
  • #25
    14 rate up comment 3 rate down comment
    boris ( преди 14 години )
    P.s edno e da si otvorish prozoreca,drygo e pokriva :) pojelavam na vseki tazi ekstra!!!Ili sled plaj,vmesto da se zavresh v obiknoven sedan ili he4bek,kombi itn. nape4eni qko ot slun4eto i vutre da ne se disha,da si otvorish pokriva i da si pysnesh i klimata :),da pysnesh myzikata i 100000000000 zqpa4i da gledat i da ymirat ot zavis :)
  • #24
    11 rate up comment 1 rate down comment
    boris ( преди 14 години )
    Oba4e e golqma gazariq kato si otvorq pokriva,a ti si govori 4e e boklyk i kenef.Nali nekarash Pejo?Kakuv e togava problema.Edin poznat kara VW GOLF 5-tica i my izgorq kompytara.Da sudq li 4e kolata e boklyk,po tova 4e e defektirala v elektronikata?Ili tova 4e v golemiq snqg vuv Varna edna opel corsa,na zadnata i sedalka imashe prqspa!!!a v moeto cc i snejinka nqmashe!!!!Taka 4e vsi4ko e boklyk,vuprosat e samo ot koi 6te si vzemem!!!!No puk mi e super qko pri hybavo vreme da si otvorq pokriva!!!
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Борис ( преди 14 години )
    Днес заваля силен дъжд и гледам 4е по4на да пропуска старни4но от дясната страна кудето е оплътнението на тавана и вратата.Дясната щипка се затварч по-леко и ми се вийда 4е е разхлабена и може и от това да пропуска.Кажете къде да отида и какво да правя!!!!