IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От какво боледуват различните автоматични скоростни кутии

Проблемите по правило се появяват след пробег от 100 000 км

Автоматичните скоростни кутии стават все по-популярни напоследък, но и те си имат своите недостатъци и проблеми, които най-често се появяват след няколко години експлоатация. Някои от тях са доста капризни, като това важи дори за по-простите като конструкция агрегати с 4 скорости, да не говорим за тези с повече предавки.

Компанията Tahoe Transmision повече от 20 години се занимава с ремонт на автоматици, при това не само на коли втора употреба, но и на автомобили, които все още са в гаранция. Благодарение на опита си, нейните експерти разкриват какви са слабите места на различните скоростни кутии, които са предлагат на пазара на коли втора употреба в момента.


Често срещани проблеми при 7 популярни автоматика (ГАЛЕРИЯ):


PS. Всичко изброено дотук съвсем не означава, че ако автомобилът ви е оборудван с някоя от тези скоростни кутии, то задължително ще се появят проблеми с нея.  Напълво възможно е трансмисията да продължи да си работи дълго време, без да се налагат никакви ремонти по нея.


0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Има един автоматик на Мерцедес 722.6. Там не само 2-ра и 3-та предавка създават проблеми, като цяло е ужасно калпава!
  • #9
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Цедките и очиларките ги карат, но с ръчни скорост. Автоматиците им отдавна гният по моргите. Много бяха проблемни! Няма такива трошки, честно!
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Грешка, AISIN е.
  • #7
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Моята е на 12 години - 6HP ZF - 165 000км никога не е сменяно маслото и няма проблеми за сега.
  • #6
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Моята е Аисин ТФ60 на Октавия. Навъртени от мен 320 000 км и абсолютно никакви проблеми. Предполагам прегряването се получава от несмяна на масло. Моето на всеки 50 000 км го сменям с оригинално и нямам грижи.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    хаМилион ( преди 7 години )
    На мойта таратайка ръчната кутия също е доказано проблематична. Има доста случаи на изчезнала 2-ра предавка при достигане на 350-400 хил. км.
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    от грип!
  • #3
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Половината изгнили цедки и очиларки още движещи се в БГ са с тази кутия, и повечето са милионници.
  • #2
    33 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ако 5-скоростния 722.6 на Мерцедес не е надежден, не знам кой друг автоматик е надежден. Тази кутия се слага в продължение на 15 години както на най-евтините цедки, така и на SLR, Porsche 996 и Jaguar XKR и понася въртящ момент от двигателя до 1000 нютона.
  • #1
    13 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ZF са най-калпавите от списъка. Нищо чудно, единия им завод е в Китай, а другия във Виетнам.