IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

От какво боледуват различните автоматични скоростни кутии

Проблемите по правило се появяват след пробег от 100 000 км

Автоматичните скоростни кутии стават все по-популярни напоследък, но и те си имат своите недостатъци и проблеми, които най-често се появяват след няколко години експлоатация. Някои от тях са доста капризни, като това важи дори за по-простите като конструкция агрегати с 4 скорости, да не говорим за тези с повече предавки.

Компанията Tahoe Transmision повече от 20 години се занимава с ремонт на автоматици, при това не само на коли втора употреба, но и на автомобили, които все още са в гаранция. Благодарение на опита си, нейните експерти разкриват какви са слабите места на различните скоростни кутии, които са предлагат на пазара на коли втора употреба в момента.


Често срещани проблеми при 7 популярни автоматика (ГАЛЕРИЯ):


PS. Всичко изброено дотук съвсем не означава, че ако автомобилът ви е оборудван с някоя от тези скоростни кутии, то задължително ще се появят проблеми с нея.  Напълво възможно е трансмисията да продължи да си работи дълго време, без да се налагат никакви ремонти по нея.


0 от 500
  • #10
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Има един автоматик на Мерцедес 722.6. Там не само 2-ра и 3-та предавка създават проблеми, като цяло е ужасно калпава!
  • #9
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Цедките и очиларките ги карат, но с ръчни скорост. Автоматиците им отдавна гният по моргите. Много бяха проблемни! Няма такива трошки, честно!
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Грешка, AISIN е.
  • #7
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Моята е на 12 години - 6HP ZF - 165 000км никога не е сменяно маслото и няма проблеми за сега.
  • #6
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Моята е Аисин ТФ60 на Октавия. Навъртени от мен 320 000 км и абсолютно никакви проблеми. Предполагам прегряването се получава от несмяна на масло. Моето на всеки 50 000 км го сменям с оригинално и нямам грижи.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    хаМилион ( преди 5 години )
    На мойта таратайка ръчната кутия също е доказано проблематична. Има доста случаи на изчезнала 2-ра предавка при достигане на 350-400 хил. км.
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    от грип!
  • #3
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Половината изгнили цедки и очиларки още движещи се в БГ са с тази кутия, и повечето са милионници.
  • #2
    33 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако 5-скоростния 722.6 на Мерцедес не е надежден, не знам кой друг автоматик е надежден. Тази кутия се слага в продължение на 15 години както на най-евтините цедки, така и на SLR, Porsche 996 и Jaguar XKR и понася въртящ момент от двигателя до 1000 нютона.
  • #1
    13 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ZF са най-калпавите от списъка. Нищо чудно, единия им завод е в Китай, а другия във Виетнам.