IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

От какво боледуват различните автоматични скоростни кутии

Проблемите по правило се появяват след пробег от 100 000 км

Автоматичните скоростни кутии стават все по-популярни напоследък, но и те си имат своите недостатъци и проблеми, които най-често се появяват след няколко години експлоатация. Някои от тях са доста капризни, като това важи дори за по-простите като конструкция агрегати с 4 скорости, да не говорим за тези с повече предавки.

Компанията Tahoe Transmision повече от 20 години се занимава с ремонт на автоматици, при това не само на коли втора употреба, но и на автомобили, които все още са в гаранция. Благодарение на опита си, нейните експерти разкриват какви са слабите места на различните скоростни кутии, които са предлагат на пазара на коли втора употреба в момента.


Често срещани проблеми при 7 популярни автоматика (ГАЛЕРИЯ):


PS. Всичко изброено дотук съвсем не означава, че ако автомобилът ви е оборудван с някоя от тези скоростни кутии, то задължително ще се появят проблеми с нея.  Напълво възможно е трансмисията да продължи да си работи дълго време, без да се налагат никакви ремонти по нея.


0 от 500
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    автоматика е суперяко нещо..докато работи. последните ми 5 коли са автомати и към ръчни няма да се върна проблема с надеждността засяга всички марки ,затова засега в последната кола имам роботизирана кутия и за година и половина няма грешка. иска си време да се свикне с придърпването при тръгване и дупката при смяната на предавките.. но ако ще е за сметката на скъпи ремонти и поддръки си струва.. също е и по икономична
  • #19
    16 rate up comment 0 rate down comment
    от 312 блок ( преди 5 години )
    И аз имам познат, който пише редовно тук и хвали Фолксваген та се скъсва. Този индивид има 18 годишно Поло, на баща му, което редовно е в бокса. Все нещо му се случва. То не беше сцепена скоростна кутия, харчене на масло, сто пъти е сменил блока на контактния ключ,... Иначе хвали тук как имал нов голф или нов пасат и бил супер доволен. Нека да прочете какво му пиша, че да се усети какъв *** е.
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    DSG няма хидро трансформатор. Тя е много по-близка до ръчната.
  • #17
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    При всички случаи около 150 000 км. се почва с ремонтите. 7-*** серия, А8,... всичко заминава. Почват да се чешат по главите пишман бизнесмените "*** то много скъпо,.." Който твърди обратното, никога не имал автоматик, или го е имал за кратко и не му е сърбал попарата.
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    нищо не пише за DSG..
  • #15
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Мац ( преди 5 години )
    Най-много мори автомата въртенето на гуми и буксуванията в сняг и кал,после е смяната на маслото и филтър(те) според указанията на производитела със съответното качествено масло!Автомата е комфорт.не спорт!
  • #14
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Мац ( преди 5 години )
    Колко време скоростната кутия ще издържи е право пропорционално на как си се отнасял с нея!Всички си имат кахъри,но общото е прегряването на маслото,което води до всички останали повреди!Например ако сте летели със 160-170 км/ч по магистралата за 3 часа,покарайте последните 20 км по-бавничко,и непременно оставете до потопурка на място едно 4-5 мин,на маслото му трябва доста време да се охлади!Така ще осигурите циркулация през филтър и охладител,и като загасите мотора,маслото няма да кипи вътре!
  • #13
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Всеки, който казва, че всички автоматици правят проблеми до 150 000 км е човек без книжка, никога не е притежавал автоматик и определено не го слуша главата. Ама никак не го слуша.
  • #12
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Е хубаво това означава,че ако имате автоматик то най-вероятно ще трябва да го ремонтирате на всеки 100-150 хил км.Почти на 10-12 години.Не мисля,че някой трябва да се оплаква ако всеки 12 години трябва да прави ремонт.Клещи да са пак ще тръгнат да ръждясват и да имат нужда от смазване.Какво да кажем за новите ръчни скоростни кутии тогава?
  • #11
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Всеки който е написал, че автоматика го изкарал повече от 150 000 км. без проблеми, е лъжец. Омайвайте се взаимно с приказка от детската градина "имам Октавия на 300 000 км. с автоматик и нямам проблеми,...." пфуууу, пълна шитня! Това го написа колегата ми от съседното бюро в офиса. Той има Октавия, но от първите, 1.6 моноинжекция 74 к.с. с ръчни скорости. Тотална ***. Престанете да се лъжете един друг!