IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

От какво боледуват различните автоматични скоростни кутии

Проблемите по правило се появяват след пробег от 100 000 км

Автоматичните скоростни кутии стават все по-популярни напоследък, но и те си имат своите недостатъци и проблеми, които най-често се появяват след няколко години експлоатация. Някои от тях са доста капризни, като това важи дори за по-простите като конструкция агрегати с 4 скорости, да не говорим за тези с повече предавки.

Компанията Tahoe Transmision повече от 20 години се занимава с ремонт на автоматици, при това не само на коли втора употреба, но и на автомобили, които все още са в гаранция. Благодарение на опита си, нейните експерти разкриват какви са слабите места на различните скоростни кутии, които са предлагат на пазара на коли втора употреба в момента.


Често срещани проблеми при 7 популярни автоматика (ГАЛЕРИЯ):


PS. Всичко изброено дотук съвсем не означава, че ако автомобилът ви е оборудван с някоя от тези скоростни кутии, то задължително ще се появят проблеми с нея.  Напълво възможно е трансмисията да продължи да си работи дълго време, без да се налагат никакви ремонти по нея.


0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Консуматив.Няма една здрава.
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    yavorberov ( преди 4 години )
    Колата иска обслужване. В нашата действителност, горива и пътна обстановка (задръствания) - трябва да е максимално често. Полусинтетика се сменя на 7-8000 км при 50/50 градско/извън.гр. и до 10 000 при преобладаващо извънградско. За пълната синтетика - 2-3000 отгоре. Скоростна кутия 40-50 000 км., на две години всички спирачни, хидравлични и охладителни течности. Аз лично сменям всички филтри (въздушен, горивен и купе) веднъж годишно. Така и новите кекави коли, карат дълго (300000) без проблеми.
  • #28
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Точно на 324 548 км. Сега погледнах! Снимка искаш ли ти който се правиш на разтрелян и се на ***, грешейки с една нула?
  • #27
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сгреших по-долу. Октавията ми е 3 200 000 км. Сгреших с една нула.
  • #26
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тя колата, ако е немска по-добре си направи абонамент в някой сервиз, за да ти вземат по-малко за ремонтите! При немските всичко е консуматив.Аз на моята Октавия мога да кажа по-лесно какво не съм сменял отколкото какво съм сменял. Модела е втора генерация преди фейслифта. Взех е тогава много изгодно. Вървеше някаква промоция 2005 г. цената беше малко по-висока от на Фабия. Както и да е няма да повторя. Най-здравото нещо в колата се оказа автоматика. Всичко друго е доста зле.Ремонтите са евтини
  • #25
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Българина мисли че една кола е покупна цена + масло двг и филтри. Особено ако е немска. Съответно целия бюджет отива за по-луксозна или с интересен двигател. И после като се окаже че има и друго за правене и аман заман. Дай нещо по-като евтинко. По-квартален майстор и станаха повече компромиси отколкото колата позволява
  • #24
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Другото нещо, което съм забелязал е много хора да вземат някакво трансмисионно масло и да го сложат на скоростната кутия. Ама какво било, ама що не ги вълнува изобщо. После реват. Е как няма да реват, като всяка СК си иска определено масло, а не всякакво каквото му налееш.На Октавията наливам RAVENOL ATF T-WS Lifetime пълна синтетика. Дават по книжка да го сменям на 80 000 км, но аз го сменям на 50 000 и спя спокойно. На 2 г ако нямам 80 лв да си сменя маслото на атомата по-добре без кола.
  • #23
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до: Мац ( преди 6 години )
    Ае братчед, ти нещо да не си объркал мнението си и да си искал да напишеш за турбото. Тези глупости твоите важат за турбините, а не за автоматиците. Вземи влез малко в час и тогава пиши простотии.Маслото започва да грее, защото или са му се изгубили смазочните качества и триенето между зъбните колелета създава висока температура, или защото е менте или защото не е сменяно. При една изправна автоматика и добро трансмисионно масло по спецификация проблем с прегряване не би трябвало да има.
  • #22
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имам чувството, че тук пишат хора, които са имали проблеми с автомата на коли нов внос. Купете си нова, поддържайте я както трябва и едвали специално автомата ще ви създаде някакви грижи. пак повтарям, че Октавията ми на 320 000 км проблем с автомата не е имала НИКОГа. Сменям маслото на 50 000 км. Който си мисли, че не се сменя да се подготви за проблеми и после да не плюе по автоматиците. Иначе с Октавията всякакви проблеми съм имал и доста грижи ми е създавала, но автомат не се е обаждал.
  • #21
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    DSG (както и повечето дву съединителни кутии) са на практика 2 ръчни СК вързани успоредно. Там голямата драма е като умре комплекта съединители. Не че маслото не трябва да се смения и да се прави профилактика.Въобще автоматика както и дизела са за нови коли. При бо клука който се вкарва у нас по-добре да се избягват