Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новата Dacia Sandero ще порасне на размери и на цена

Хечбекът ще получи 1,3-литровия мотор TCe, създаден с помощта на Daimler

Новата Dacia Sandero ще порасне на размери и на цена

Румънският производител Dacia подготвя излизането на новото поколение на модела Sandero за европейския пазар. Според информация на Auto Bild, автомобилът ще претърпи сериозни промени, а премиерата му ще се състои в началото на 2019 г.

Новата Dacia Sandero ще порасне на размери и на цена

Вече е известно, че всички модели на Dacia преминават на новата платформа CMF-B, която ще позволи в оборудването им да бъдат включена система за автоматично спиране, както и други електронни асистенти. Те играят много важна роля за получаване на високи оценки за безопасност.

Заради новото шаси Sandero ще порасне на размери, като значително ще превъзхожда сегашното поколение и ще се изравни с модели като Renault Megane и Ford Focus. Нещо подобно подготвя и Skoda с новата Fabia, която е на базата на VW Polo, но като размери ще доближи VW Golf. В момента Sandero е дълго 4070 мм, докато при хечовете от клас C+ този параметър е около 4300 мм.

Засега няма яснота дали Dacia ще предложи нов седан Logan, като е твърде възможно този модел отпадне от гамата на марката за Европа. Знае се обаче, че в гамата двигатели при новите коли на румънците, в това число и Sandero, ще попадне турбомоторът 1.3 TCe, създаден от алианса Renault-Nissan-Mitsubishi и концерна Daimler.

Всичко това ще се отрази и на цената на модела. В момента цените на Sandero в Германия стартират от 6900 евро, но при новата генерация те ще започват миниум от 8000 евро.

Снимка: Motor

Тагове: dacia sandero
0 от 500
  • #17
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Предпочитам новия Фиат Типо пред Дачия.Базовата версия е 20000лв.За 25 може да си вземеш от Швейцария най-високото ниво на оборудване на 30-40000км 2016-2017г.
  • #16
    14 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 9 месеца )
    Ама така е, нали знаете последния лаф на тези с дъртите "примиуми" - хората с пари си купуват дърт "примиум", а хората без пари си купуват чисто нова кола на изплащане, щото подчертавам нямат пари! Народопсихология, ко да ги правиш...
  • #15
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Аз ( преди 9 месеца )
    Важното е да се впечатлява простолюдието. А то се впечатлява от дъртия марков изнасилен упърдян глокник на 350000 км. Щото дачията била кола за бедняци а богаташите уважаващи себе си си купуват за 8500 куп премиум желязо отдавна изхвърлено, амортизирано, негодно и опасно от белите държави. Респект към вас играчи. Имам една развалена филия в кофата за *** елате я вземете и нея. С марково масло е намазана
  • #14
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Тук всичко живо кара "скъпа" кола за 10000лв ама коментира евтина за 20000лв. (То вярно че cost of ownership-а на 10+ годишната нафтова пичеловка на 350+ хил км с ремонтите струва осезаемо повече от този на нова Дачия)
  • #13
    3 rate up comment 18 rate down comment
    проста статистика ( преди 9 месеца )
    Разликата между Рено/Дачия и Волксваген/Ауди е като между цига/нин и германец ! Дали има разлика в развитието,качеството и бъдещето ? Много се пише и се говори тук за различните марки,но истината е само една - френските коли се купуват в 99% от случайте за служебни,защото са Евтини. А това,че някой чичко си кара дърта Лагуна и тя си го кефи - еми ок,но това не променя фактите. Както казват сърбите - со пичко,со мачко и со борче не работим :)
  • #12
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Пешо ( преди 9 месеца )
    Анонимко, как е гоуфарата? Масло и нафта по равно, нали?
  • #11
    7 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Евтина кола за бедняци. Купуват я само скъсаняци и най-вече за служебна. Нормален човек с доходи над средните никога не би дал пари за това пластмасово нещо !
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    111222 ( преди 9 месеца )
    През 2005г сиренето беше 5лв, сега е 12лв, през 2005г бензина беше 1,30лв, сега е 2,30лв, през 2005г заплатата на татко ти или твоята е била х лв, сега е х по 2. Нормално е и колите да поскъпват GTE!!!:):):)
  • #9
    30 rate up comment 3 rate down comment
    До GTE ( преди 9 месеца )
    Пич намери ми 3 дачии от тез обезценените на 50 %. Нещо до 6 месеца до 10 000км. Идвам и ги взимам на минутата. Големи разбирачи тука пубери разни дето мечтаят татко да им купи дърто БМВ да зарибяват ученички.
  • #8
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Дачия е с най-малък процент на обезценяване с този модерен и мощен двигател на цената на Туинго и UP защо да няма успех освен това едва ли ще пропуснат да направят друг модел с размери на сегашното Сандеро което се продава много