Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.
8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):
Mitsubishi 4G63
Този японец има обем 2,0 литра и 4 цилиндъра, като се слави с простата си конструкция. Някои го наричат „милионер” и макар това да е малко преувеличено, все пак подсказва какъв потенциал има агрегатът.
Смята се, че нормалният пробег при правилна експлоатация и най-вече качествено масло при този двигател е 300 000 км. Моторът се поставя на много модели на Mitsubishi, а също така и на по-стари Hyundai, Kia и няколко китайски автомобила. На върха на гамата е версията с турбокомпресор 4G63T, която се монтираше на легендарното Mitsubishi Lancer Evolution.
Този японец има обем 2,0 литра и 4 цилиндъра, като се слави с простата си конструкция. Някои го наричат „милионер” и макар това да е малко преувеличено, все пак подсказва какъв потенциал има агрегатът.
Смята се, че нормалният пробег при правилна експлоатация и най-вече качествено масло при този двигател е 300 000 км. Моторът се поставя на много модели на Mitsubishi, а също така и на по-стари Hyundai, Kia и няколко китайски автомобила. На върха на гамата е версията с турбокомпресор 4G63T, която се монтираше на легендарното Mitsubishi Lancer Evolution.