Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.
8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):
Toyota 1KD-FTV/2KD-FTV
Обикновено в такива класации попадат отличаващите се с голям ресурс и податливи на тунинг мотори JZ на японската марка, но в случая авторите на класацията са предпочели дизеловия двигател с 4 цилиндъра на Toyota. Той е с обем 2,5 и 3,0 литра с впръскване Common Rail и турбокомпресор с променлива геометрия. Агрегатът се появи преди двайсетина години и се поставя на моделите Hilux/Hilux Surf, Land Cruiser Prado и Fortuner.
Според експерти, този дизел се отличава с голяма издържливост на натоварвания, като е напълно във възможностите му да надхвърли половин милион километра без сериозни ремонти.
Обикновено в такива класации попадат отличаващите се с голям ресурс и податливи на тунинг мотори JZ на японската марка, но в случая авторите на класацията са предпочели дизеловия двигател с 4 цилиндъра на Toyota. Той е с обем 2,5 и 3,0 литра с впръскване Common Rail и турбокомпресор с променлива геометрия. Агрегатът се появи преди двайсетина години и се поставя на моделите Hilux/Hilux Surf, Land Cruiser Prado и Fortuner.
Според експерти, този дизел се отличава с голяма издържливост на натоварвания, като е напълно във възможностите му да надхвърли половин милион километра без сериозни ремонти.