IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо смяна на маслото на Bugatti Veyron струва 21 000 долара?

Процедурата е доста сложна и се прави само в специализиран сервиз на марката

Около 99,99% от населението на Земята ще се притесни жестоко, ако отиде да сменя маслото на автомобила си и получи сметка от сервиза за 21 000 долара. Точно толкава струва тази процедура при Bugatti Veyron, като тя може да бъде извършена само в специализиран сервиз на марката, съобщава cnet.com.
  
    
Защо смяна на маслото на Bugatti Veyron струва 21 000 долара?


Компанията Royalty Exotic Cars, която се е специлизирала в отдаването на суперколи под наем, публикува видео, в което обяснява защо смяната на маслото на Veyron струва 5-цифрена сума. На първо място, защото процедурата е доста сложна и изисква време.

Veyron използва система за смазване с общо 16 изпускателни щекера. Достъпът до тях става само след отстраняване на части от корпуса на каросерията. Пълненето, заедно с проверката на филтрите, изисква сваляне на задната броня и на още няколко елемента около нея. Познайте колко болтове имат тези парчета? Твърдо много.
    
      

 
  
За собствениците на този модел 21 000 долара може и да не изглеждат толкова голяма сума. Но всъщност това е 1,4% от базовата стойност на Bugatti Veyron, който струва около 1,5 млн. Ако се приложи същата схема спрямо кола за 20 000 долара, смяната на маслото би трябвало да струва около 280 долара, което също е прекалено. Но пък при по-достъпните автомобили можеш да го направиш и сам.


Снимка и видео: Royalty Exotic Cars


0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Wane ( преди 5 години )
    "Всяка година продажбите им растат с 1-2%, а печалбите им скачат с над 10%. Всеки може да си направи извода..."Всеки може да си направи грешния извод. В автомобилната индустрия за всяка моделна година се правят промени, които целят да намалят разходите и цените на отделни компоненти. Като съкратиш разходите ти се вдига печалбата.източник: работя по няколко такива проекта
  • #6
    17 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Значи, за да ти сменят маслото на тази *** ти разглобяват половината кола и източват от 16 пробки. Хахаха тея от ВАГ избиват рибата. Ама така е като има балъци ще има и тарикати. Вече и малките деца знаят, че тези мошеници не печелят толкова от коли, колкото после от обслужване и ремонти.Всяка година продажбите им растат с 1-2%, а печалбите им скачат с над 10%. Всеки може да си направи извода...
  • #5
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    ВидеотО показвЪ как се правЯт допълнитЕлни работИ, коитО струвАт не повЕче от 500$. МаслотО ако е 200$ за литър, пак няма да стигнАт ценЪ повЕче от 5000$.
  • #4
    27 rate up comment 4 rate down comment
    ... ( преди 5 години )
    Около 99,99% от населението на Земята ще се притесни жестоко, ако отиде да сменя маслото на автомобила си и получи сметка от сервиза НАД 500 лева.И това е така, защото сума над 500 лева е 10% от стойността на бараката за 5000 лева.В България сме!
  • #3
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Пънкар ( преди 5 години )
    Защото има балъци на които можеш да им вземеш сумата забогатели от други балъци бачкащи във фирмите на първите балъци за мизерни пари.Пример Биомет шоферите нема къде да спят и меришат на *** за да може закона Макрон да не мине и печалбите за шефчето да са големи с които да си купи Широн и да е балъче да плаща 100к еуро да си смени крушката на фара.Докато има балъчета ще има и тарикатета!
  • #2
    8 rate up comment 8 rate down comment
    борислав ( преди 5 години )
    Най обикновен сервиз
  • #1
    28 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    21 000 било 7-цифрОВА сума. Аз досега мислех, че е 5-цифрЕНА сумата.