IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Защо смяна на маслото на Bugatti Veyron струва 21 000 долара?

Процедурата е доста сложна и се прави само в специализиран сервиз на марката

Защо смяна на маслото на Bugatti Veyron струва 21 000 долара?

Около 99,99% от населението на Земята ще се притесни жестоко, ако отиде да сменя маслото на автомобила си и получи сметка от сервиза за 21 000 долара. Точно толкава струва тази процедура при Bugatti Veyron, като тя може да бъде извършена само в специализиран сервиз на маката, съобщава cnet.com.

Защо смяна на маслото на Bugatti Veyron струва 21 000 долара?

Компанията Royalty Exotic Cars, която се е специлизирала в отдаването на суперколи под наем, публикува видео, в което обяснява защо смяната на маслото на Veyron струва 5-цифрена сума. На първо място, защото процедурата е доста сложна и изисква време.

Veyron използва система за смазване със сух резервоар и общо 16 изпускателни щекера. Достъпът до тях става само след отстраняване на части от корпуса на каросерията. Пълненето, заедно с проверката на филтрите, изисква сваляне на задната броня и на още няколко елемента около нея. Познайте колко болтове имат тези парчета? Твърдо много.



За собствениците на този модел 21 000 долара може и да не изглеждат толкова голяма сума, но е доста надута. Това е 1,4% от базовата стойност на Bugatti Veyron, който струва около 1,5 млн. Ако се приложи същата схема спрямо кола за 20 000 долара, смяната на маслото би трябвало да струва около 280 долара, което също е прекалено. Но пък при по-достъпните автомобили можеш да го направиш сам.

Снимка и видео: Royalty Exotic Cars

Тагове: bugatti veyron
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тези коли се карат няколко пъти в годината. На тях масло им сменя третия собственик.
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нищо, на следващия модел смяната ще е по 50 хиляди. Богатите не ги бърка, когато те харчат, щото така са решили. Ако обаче техен роб им поиска 100 лв. увеличение на заплатата, стават чичо Скруч, сакън да не се охарчат излишно. Като стане всичко онлаин, хакерите ще ги научат да шофират на ръба :)
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    БайХ ( преди 1 година )
    А знае ли се сигурност след какъв пробег се сменя маслото на тази ... кола? Щото на скромната ми колица това го изчислява компютъра и зависи от стила на шофиране и качеството на горивото.
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Накрая се вижда тубата от маслото-Liqui Moly 10W60.Туба от 5 литра от това масло е 137 лв.Ако събира около 20 литра това са 4 туби по 137 лв.= 548 лв.Смятай с какви надценки бачкат в този сервиз.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какъв оглед без льольо. Колата се разглобява, защото не можеш да смениш най-малкото 2-та въздушни филтъра, които са по почти половин метър. Как ще стигнеш до тях ако не разглобиш задния капак?
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    няма масло по скъпо от 100 лв/л. така че здраво набутват собственици на спортни автомобили
  • #9
    25 rate up comment 11 rate down comment
    Цънцър ( преди 1 година )
    Май се сменя на всеки 5 хиляди километра. Тази кола може да издържи около 50 хил. км, което са 10 смени, т.е., за животът и се оскъпява с $200 бона, което е нищо. Мъката да се возиш толкова дълго време в такова недоразумение е далеч по-голяма.
  • #8
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ха *** са изкопирали статията ама с много съкращения. В оригиналната статия пише, че колата се разглобява не защото е нужно, за да се смени маслото а за да се огледа състоянието на двигатели и др. части по купено, това се прави при всяка смяна на масло, тоест заради огледа се разглобява колата. Това не ви е малолитражка а централно разположен огромен двигател.
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Wane ( преди 1 година )
    "Всяка година продажбите им растат с 1-2%, а печалбите им скачат с над 10%. Всеки може да си направи извода..." Всеки може да си направи грешния извод. В автомобилната индустрия за всяка моделна година се правят промени, които целят да намалят разходите и цените на отделни компоненти. Като съкратиш разходите ти се вдига печалбата. източник: работя по няколко такива проекта
  • #6
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Значи, за да ти сменят маслото на тази *** ти разглобяват половината кола и източват от 16 пробки. Хахаха тея от ВАГ избиват рибата. Ама така е като има балъци ще има и тарикати. Вече и малките деца знаят, че тези мошеници не печелят толкова от коли, колкото после от обслужване и ремонти. Всяка година продажбите им растат с 1-2%, а печалбите им скачат с над 10%. Всеки може да си направи извода...