IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от инцидента показват защо шведската марка е символ на безопасността

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

На страницата 500Plus HP For Sale във Facebook бяха публикувани снимки от катастрофа между Volvo 240, произведено през 1980 г., и Kia Optima от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от сблъсъка са доста любопитни и неслучайно надписът към фотографиите е „Да убиеш Volvo е невъзможно”. На практика шведският модел не е пострадал, като е счупена само декоративната лайсна на задната броня.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

В същото време корейският седан е със счупена предна броня, разбити фарове и повредени капак на двигателя и радиатор. По-внимателният оглед в сервиз вероятно ще покаже сериозни увреждания и по други елементи от каросерията и агрегати.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Не се разкрива как и къде се е случил инцидентът, но най-вероятно водачът на Kia-ата просто не е успял да спре и се е блъснал с по-висока скорост в задната част на скандинавската машина.

Снимки: Facebook

Тагове: volvo 240 kia otima
0 от 500
  • #10
    50 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Точно обратно. Ако беше със 110 км/ч. киата щеше да е смачкана до предното стъкло, а хората вътре живи. А волвото щеше се е почти непокътнато, а хората при Светия дух. В Щатите през 60-те е имала ужасяващ брой смъртни случаи при катастрофи, дори леки. Колите били здрави, а хората мъртви. В случая, адмирации за KIA! Важни са хората, не ламарините.
  • #9
    5 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тоя удар е бил с около 50 км/ч и Киата е на кайма.А сега си представете да се беше надянала със 110 във Волвото.Хората в Киата щяха да са почти като живи.
  • #8
    17 rate up comment 3 rate down comment
    тираджия ( преди 1 година )
    колата се смачква повече, за да поеме повечето от удара. от друга страна повече намачкани коли означават повече $ за да се оправи после. това е печалба.
  • #7
    13 rate up comment 36 rate down comment
    Логично! ( преди 1 година )
    Модерен корейски траш срещу класически европейски седан от старата класа! Това е Волво,преди флирта с Рено и Форд.
  • #6
    51 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Глупости, новите коли нарочно са направени да се намачкват повече за да може двигателния отсек да абсорбира от силата на удара и пасажерската клетка да остане недеформирана. При дъртите шлепове колата не се намачква и гръдния кош на шофьора се разбива във волана.
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мдааа, видеото което е постнал колегата казва всичко. Тая статия по-добре я махнете.
  • #4
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Задницата е в пъти по-твърда заради резервоара.
  • #3
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Всички знаят че при удар отзад задната кола страда много повече защото подсилените и зони се "гмурват" под тези на предната кола в следствие на спирането
  • #2
    44 rate up comment 4 rate down comment
    Man ( преди 1 година )
    И на децата е ясно, че новата кола е по-безопасна от старата, ако говорим за един и същи клас. Този случай не е показателен за НИЩО. Нито, че Киа-та не е здрава, нито че Волвото е безопасно по настоящите стандарти.
  • #1
    60 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Поредната иди.от.ска к0медианска статия, ако изобщо може да се нарече така, тази жълта новина. На Волвото бронята се пада по-високо. КИА-та просто е минала под него и това е резултата. Дайте снимки на удар броня в броня да видите какво ще стане с Волвото! А и да ви кажа бих предпочел кола, която се деформира и поема енергията от удара с определени части на конструкцията пред кола, която предава силата на удара върху хората в купето, както в случая със "здравото" Волво.