IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от инцидента показват защо шведската марка е символ на безопасността

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

На страницата 500Plus HP For Sale във Facebook бяха публикувани снимки от катастрофа между Volvo 240, произведено през 1980 г., и Kia Optima от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от сблъсъка са доста любопитни и неслучайно надписът към фотографиите е „Да убиеш Volvo е невъзможно”. На практика шведският модел не е пострадал, като е счупена само декоративната лайсна на задната броня.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

В същото време корейският седан е със счупена предна броня, разбити фарове и повредени капак на двигателя и радиатор. По-внимателният оглед в сервиз вероятно ще покаже сериозни увреждания и по други елементи от каросерията и агрегати.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Не се разкрива как и къде се е случил инцидентът, но най-вероятно водачът на Kia-ата просто не е успял да спре и се е блъснал с по-висока скорост в задната част на скандинавската машина.

Снимки: Facebook

Тагове: volvo 240 kia otima
0 от 500
  • #30
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    На лексуса на предницата нямаше нищо, благодарение на най-качествената стомана от Кобе Стийл. ;) Я само ми кажи от кое копче ставаше, да мога да летя с лексуса. За плейстейшъна питам.
  • #29
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Последния анонимен, различна по якост стомана се ползва в различни части на автомобила. Отпред е мекия алуминий който трябва да може да се мачка, а пасажерската клетка е от най-якия метал. Гледай краш тестове на нови и стари коли, новата се разпарчетосва цялата отпред но клетката е здрава, а старата се сгъва на хармоника по средата. Ако някой си спомня катастрофи със соц коли каква грозна картинка беше при удари само със 60-70 километра.
  • #28
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А като се събуди,Лексуса паркиран ли беше?Стига глупости,тея 30 години фалшифицират стоманата с която си провят колите,ти тука ми обясняваш приказки.Навремето имах една е38-ца с която един приятел се удари челно с тойота корола(тогава 2006-та година беше актуалния модел).Е японеца стана на консерва,добре че им нямаше нищо на хората вътре,баварката си беше прилична след удара..
  • #27
    30 rate up comment 4 rate down comment
    Зле ( преди 1 година )
    При Киа-та кинетичната енергия от удара се абсорбира от автомобила, а при това Волво всичко се отнася от пасажерите. Автора на статията може спокойно да се върне в училище...
  • #26
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Наскоро един приятел с Лексус ИС блъсна БМВ 320 отзад.На предницата на Лексуса нямаше почти нищо.БМВ-то се размаза до задните седалки
  • #25
    40 rate up comment 1 rate down comment
    Миро ( преди 1 година )
    Има едно нещо което се нарича отрицателно ускорение!Прочетете какво е!Та предниците на съвремените автомобили са проектирани така,че да абсорбират това отрицателно ускорение!Не,че е проблем да се направи кола която да е почти непокътната при удар от 90км/ч просто телата ви няма да издържат на отрицателното ускорение което ще се създаде!Мозъка ви ще се размаже в предната част на черепа,а вътрешните ви органи ще се разкъсат!Но като гледам,за някой от вас това с мозъка не е проблем,просто го нямате
  • #24
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Когато предната кола набие спирачки рязко и се вдига задницата,когато задната кола набие спирачки и се сваля надолу предницата,резултата няма как да очудва никой нормален човек,такива ситуации сме виждали доста.А и драги преписвачи,тая новина я има в другите сайтове от преди 3-4 дена.За пореден път се излагате в смешната ви медия,която явно страда от липса на редактори,защото драскачите в нея са под всякаква критика.Друга медия не би търпяла такова аматьорство...
  • #23
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тъй като явно от Аутомедия живеят на Луната и не са виждали подобни катастрофи да ги светна че винаги, ама абсолютно винаги при такъв сблъсък предницата се смачква много повече а задницата почти не получава щети. Ако Волвото беше блъснало КИАта отзад щеше да е тотал щета. Просто защото най-слабата част на предниците на колите/пластмасовата решетка и мекия радиатор отпред/ поемат точно задната броня на предния автомобил, която при удари до 30-040 км. е еластична и се самовъзтановява след удара.
  • #22
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    до този по-долу...ми ок,бъди си в 40 годишната трошка,а аз в 3 годишната,устройва ме ;)
  • #21
    30 rate up comment 7 rate down comment
    Dido ( преди 1 година )
    Тия дето се кефят на волвото и биха предпочели да са в него при катастрофа са пропуснали много часове по физика!!! :-) :-) :-)