IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от инцидента показват защо шведската марка е символ на безопасността

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

На страницата 500Plus HP For Sale във Facebook бяха публикувани снимки от катастрофа между Volvo 240, произведено през 1980 г., и Kia Optima от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от сблъсъка са доста любопитни и неслучайно надписът към фотографиите е „Да убиеш Volvo е невъзможно”. На практика шведският модел не е пострадал, като е счупена само декоративната лайсна на задната броня.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

В същото време корейският седан е със счупена предна броня, разбити фарове и повредени капак на двигателя и радиатор. По-внимателният оглед в сервиз вероятно ще покаже сериозни увреждания и по други елементи от каросерията и агрегати.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Не се разкрива как и къде се е случил инцидентът, но най-вероятно водачът на Kia-ата просто не е успял да спре и се е блъснал с по-висока скорост в задната част на скандинавската машина.

Снимки: Facebook

Тагове: volvo 240 kia otima
0 от 500
  • #27
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На лексуса на предницата нямаше нищо, благодарение на най-качествената стомана от Кобе Стийл. ;)Я само ми кажи от кое копче ставаше, да мога да летя с лексуса. За плейстейшъна питам.
  • #26
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Последния анонимен, различна по якост стомана се ползва в различни части на автомобила. Отпред е мекия алуминий който трябва да може да се мачка, а пасажерската клетка е от най-якия метал. Гледай краш тестове на нови и стари коли, новата се разпарчетосва цялата отпред но клетката е здрава, а старата се сгъва на хармоника по средата. Ако някой си спомня катастрофи със соц коли каква грозна картинка беше при удари само със 60-70 километра.
  • #25
    30 rate up comment 4 rate down comment
    Зле ( преди 6 години )
    При Киа-та кинетичната енергия от удара се абсорбира от автомобила, а при това Волво всичко се отнася от пасажерите. Автора на статията може спокойно да се върне в училище...
  • #24
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Наскоро един приятел с Лексус ИС блъсна БМВ 320 отзад.На предницата на Лексуса нямаше почти нищо.БМВ-то се размаза до задните седалки
  • #23
    40 rate up comment 1 rate down comment
    Миро ( преди 6 години )
    Има едно нещо което се нарича отрицателно ускорение!Прочетете какво е!Та предниците на съвремените автомобили са проектирани така,че да абсорбират това отрицателно ускорение!Не,че е проблем да се направи кола която да е почти непокътната при удар от 90км/ч просто телата ви няма да издържат на отрицателното ускорение което ще се създаде!Мозъка ви ще се размаже в предната част на черепа,а вътрешните ви органи ще се разкъсат!Но като гледам,за някой от вас това с мозъка не е проблем,просто го нямате
  • #22
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    до този по-долу...ми ок,бъди си в 40 годишната трошка,а аз в 3 годишната,устройва ме ;)
  • #21
    30 rate up comment 7 rate down comment
    Dido ( преди 6 години )
    Тия дето се кефят на волвото и биха предпочели да са в него при катастрофа са пропуснали много часове по физика!!! :-) :-) :-)
  • #20
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    То ва същото допотопно Волво, ако удари пешеходец и ще го смаже. Киа-та е проектирана отпрет освен със зони за деформация и със лесно чупими фарове, решетка и броня, та при удар на пешоходец той да има шанс. Има едно клипче в тубата челно се удрят някво такова Волво шлеп и Рено Модус мисля, вижте го и после ще си говориме. Това е като едно време митовете колко е здрава Волгата, ама съм виждал ударена във Фиат гранде пунто и тия в пунтото си бяха ОК а тоя с Волгата при св Петър.
  • #19
    4 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чудя се откъде сте толкова сигурни, че пътника във волвото е пострадал? Човека най-вероятно се е отървал само с неприятната изненада, че тази консерва му е изкривила лаисната. Аз 100 пъти бих предпочел да съм във волвото, а не в консервата.
  • #18
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Майстора ( преди 6 години )
    А ако отиде на майстор ще му изч.ука предния капак, с пистолут и горещ въздух ще му възстанови предната броня а спуканите места ще ги армира със специялна мрежа отвътре, изшглоки и ще стане като нова. Единствено фаровете трябва да се сменят, така като гледам в този вариант. Пак казвам, няма усукване и деформации в конструкцията на колата. Щетите са малки и се оправят. На запад такива коли се водят без удар, защото няма конструктивни ремонти, а само подмяна на детайли и козметика.