Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от инцидента показват защо шведската марка е символ на безопасността

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

На страницата 500Plus HP For Sale във Facebook бяха публикувани снимки от катастрофа между Volvo 240, произведено през 1980 г., и Kia Optima от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Последствията от сблъсъка са доста любопитни и неслучайно надписът към фотографиите е „Да убиеш Volvo е невъзможно”. На практика шведският модел не е пострадал, като е счупена само декоративната лайсна на задната броня.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

В същото време корейският седан е със счупена предна броня, разбити фарове и повредени капак на двигателя и радиатор. По-внимателният оглед в сервиз вероятно ще покаже сериозни увреждания и по други елементи от каросерията и агрегати.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Сблъсък на 40-годишно Volvo с кола от 2015 г.

Не се разкрива как и къде се е случил инцидентът, но най-вероятно водачът на Kia-ата просто не е успял да спре и се е блъснал с по-висока скорост в задната част на скандинавската машина.

Снимки: Facebook

Тагове: volvo 240 kia otima
0 от 500
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Сем ( преди 7 месеца )
    Да ама боли ги фара, че ще напуснеш, нали още десетина кратуни ще се присъединят.
  • #49
    2 rate up comment 0 rate down comment
    kretini ( преди 1 година )
    Още 2-3 подобни статии и сбогом от мен. Очевидно за Вас е по-важно посещението на сайта отколкото стойността на статиите.
  • #48
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Това го има във физиката от началното училище. Няма нужда човек да е инженер.
  • #47
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Джо ( преди 1 година )
    Г-н "инДжинер" да те питам,ти изобщо качвал ли си се във Волво,возил ли си се поне в такава кола,та ядеш онова дето не се яде??? Запознай се първо с колата, и тогава говори по свободно съчинение,аман от разбирачи
  • #46
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какво гледаме, колата или пътниците? Защото предпочитам да съм в Кията - пътниците в нея ще са с много по-малко наранявания /особено вътрешни/. При така наречените "корави" автомобили, които не се мачкат, цялата сила на удара отива връз пътниците - физика.
  • #45
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вижте това клипче: https://www.youtube.com/watch?v=u7V-G3PiRUc Колко удара претърпя волвото и продължи да се движи на собствен ход? Преброихте ли ги? А видяхте ли, че зад волана му през цялото време има жив човек, който нито счупи прешлени, нито крака, нито ръце. Видяхте ли пораженията, които волвото понесе, както и тези, които то нанесе. А сега пак си помислете, дали искате да сте във Волво или в някоя консервна кутия от сорта на Киа! Волво е доказано във времето, че е най-сигурният автомобил
  • #44
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Клио Рс ( преди 1 година )
    "Едно-време" хората правеха коли!Сега правят пари!...(кой,както иска да го разбира)на снимката се вижда всичко.. и при това,че сакатлъкът е супер смешен с не повече от 15-20 км.ч.Пластмасова Планета!!!
  • #43
    3 rate up comment 4 rate down comment
    рико ( преди 1 година )
    "Последствията от инцидента показват защо шведската марка е символ на безопасността" Безопасността за пасажерите е друга тема.. важно е колата да изглежда ок.. хаха
  • #42
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако беше с москвич 407, пасажерите му ги пиши бегали. Иначе москвича само с одрасквания, готов за другите камикадзета.
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    ТТ ( преди 1 година )
    "ансорбират" не знам кво е, ама среден клас хеч 94'-99' (Голф, Сивик, Колт..) тежи 930-1100 кг. Съвременен, в същия сегмент (BMW 116d, Volvo C30, Golf 7) - 1350-1450 кг. Статията не е и близко до точно писана. Но поне от колеги, с някои от които съм учил в Транспорт-а.. и съм сигурен - знаят мн. добре какви идиотии са писали, знаят и защо: на грешни факти, "разбирачите" кълват яко (хранят, спорят, коментират) това е трафик. Всеки медиен сайт печели от трафик.