Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.
Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):
Trabant
Голяма част от негативната слава на "Траби" обаче се дължи на Студената война - логично е колата от Изтока да бъде постоянно осмивана на Запад. Истината е, че Trabant е простичка машина, каквато може да си позволи бедната на ресурси икономика на ГДР. През 50-те и доста западни модели са с подобни маломощни двигатели и миниатюрни размери.
Проблемът е, че Trabant си остава почти непроменен дори и трийсет години по-късно. Ако броим и P601, заменил P50, са продадени повече от 2,8 млн. бройки. Най-куриозното е, че този автомобил надживява дори самата ГДР, тъй като производството му е спряно през 1991, година след обединението на Германия.
Голяма част от негативната слава на "Траби" обаче се дължи на Студената война - логично е колата от Изтока да бъде постоянно осмивана на Запад. Истината е, че Trabant е простичка машина, каквато може да си позволи бедната на ресурси икономика на ГДР. През 50-те и доста западни модели са с подобни маломощни двигатели и миниатюрни размери.
Проблемът е, че Trabant си остава почти непроменен дори и трийсет години по-късно. Ако броим и P601, заменил P50, са продадени повече от 2,8 млн. бройки. Най-куриозното е, че този автомобил надживява дори самата ГДР, тъй като производството му е спряно през 1991, година след обединението на Германия.