IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Провалите на германското автомобилостроене

Тези 8 модела сложиха петно върху репутацията на най-големия производител в Европа

Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.


Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #22
    21 rate up comment 32 rate down comment
    Sashodriftera ( преди 6 години )
    Провал провал ама а класата гори колкото скутер пак с 5 човека да видиш .... Обръщало се било... на Цеко голфо се обръща.Като знаеш как да да я засукваш немски ядове.Бих си взел 5 от тия "провалените"
  • #21
    25 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И ако изключим трабанта, от описаните модели само А-класата и новата костенурка са провали.Другите по скоро са неправилно позиционирани.Тук можем да включим и първото поколение на Audi allroad, както и VW phaeton които сами по себе си са страхотни автомобили, но маркетинга им беше сгрешен.
  • #20
    55 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Трабанта когато беше актуален нямаше кой да ги бие на ускорение до 50 км/ч. Имаше система за пестене на гориво - изключваше най високата предавка като пуснеш по инерция. Почти нямаше повреда която да те остави на пътя.Имаше 2 недостатъка:1. Почти нямаше парно2. *** му бяха изместени към средата на колата и шофьора трябваше да седи обърнат леко надясно.Въобще не мисля, че е бил неуспешен модел.
  • #19
    44 rate up comment 4 rate down comment
    Aнонимен ( преди 6 години )
    Съжалявам, но за Трабанта преводачът на текста е далеч от техниката. 1. Двигателят не е слаб за кола с толкова малко тегло. 2.Резервоарът отпред не натоварва предния мост, защото с горивото заедно е не повече от 40кг. Излиза, че отдясно отпред не трябва да има пътник, защото ще свръхнатовари предницата. 3. Пластмасовите части на купето не недостатък а преимущество. Техният недостатък е бавното им производство. 4.Ненадеждни са за който забравя, че кара двутактов двигател с въздушно охлаждане.
  • #18
    12 rate up comment 6 rate down comment
    ТТ ( преди 6 години )
    Анонимен, Там е работата, че "Трабант" го знаят само в държавите от бившия соц-блок, а "Мини" е автомобилна икона в цял свят. Кое име ще се продава по-добре, според теб - без значение каква кола е под ламарините?
  • #17
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "забравили сте Passat b6 :)))))"Бас ловя, че дори не знаеш за кой модел пишеш...:))))))
  • #16
    14 rate up comment 2 rate down comment
    за Бръмбъра ( преди 6 години )
    Потенциалните клиенти (най-вече мъжете)Ъъъъ к'во?
  • #15
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    посочи едно предимство на Mini пред TrabantNT Concept
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    W203 vs. E46 ... ( преди 6 години )
    Meждуосието на W203 седан и спорт-купе, както и Е46 седан, купе и компакт е абсолютно едно и също - 272 см.
  • #13
    10 rate up comment 11 rate down comment
    до истината ( преди 6 години )
    Истината е,че си от онези 80%....как им казваше проф.Христов?