Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.
Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):
Trabant
Историята на автомобилната марка от бившата ГДР започва на 8 ноември 1957, когато в завода в Цвикау стартира производството на първия Trabant P50. Името идва от старинната германска дума за спътник - в чест на изстрелването на съветския "Спутник" в орбита.
Още в самото начало нещата не потръгват по план. Колата е преработвана няколко пъти, за да изглежда симпатично и съвременно, но се появяват други проблеми. Основният са слабите и технологично остарели двутактови двигатели, както и отсъствието на бензинова помпа. То се компенсира чрез гравитация - просто резервоарът се намира над двигателя. Но допълнителното тегло влошава пътното поведение.
Колата търпи критики и заради използването на фенопласт за каросерията.
Историята на автомобилната марка от бившата ГДР започва на 8 ноември 1957, когато в завода в Цвикау стартира производството на първия Trabant P50. Името идва от старинната германска дума за спътник - в чест на изстрелването на съветския "Спутник" в орбита.
Още в самото начало нещата не потръгват по план. Колата е преработвана няколко пъти, за да изглежда симпатично и съвременно, но се появяват други проблеми. Основният са слабите и технологично остарели двутактови двигатели, както и отсъствието на бензинова помпа. То се компенсира чрез гравитация - просто резервоарът се намира над двигателя. Но допълнителното тегло влошава пътното поведение.
Колата търпи критики и заради използването на фенопласт за каросерията.