IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Провалите на германското автомобилостроене

Тези 8 модела сложиха петно върху репутацията на най-големия производител в Европа

Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.


Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    W203 vs. E46 ... ( преди 2 години )
    Meждуосието на W203 седан и спорт-купе, както и Е46 седан, купе и компакт е абсолютно едно и също - 272 см.
  • #13
    10 rate up comment 9 rate down comment
    до истината ( преди 2 години )
    Истината е,че си от онези 80%....как им казваше проф.Христов?
  • #12
    21 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    да съсипеш една хубава идея като трабант и по късно да купиш недоразумение като мини и да бухаш милиарди се иска много пръзно място между ушите а това го има в излишък всеки германец
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Формата напомня компакт само, иначе колата е със същото междуосие като C203 и значително по голямо от компакт. Таргета е бил именно традиционни клиент на купето, доколко е успешно в продажбите е друга тема :)
  • #10
    53 rate up comment 23 rate down comment
    Истината ( преди 2 години )
    Само това да им бяха провалите с мед да ги намажеш! Цялата им автоиндустрия от последните 20 г е един голям провал. Крепи се все още на стара слава, глупави фенове и много измами и манипулации, както и на мощно лоби в Европа и Германия.
  • #9
    13 rate up comment 1 rate down comment
    до колегата под мен ( преди 2 години )
    конглокент на е46 купе от гамата на мерцедес е w209. w203 купе е конглокент на е46 комакт
  • #8
    20 rate up comment 5 rate down comment
    A2 ( преди 2 години )
    Никога преди и още по-малко след това е проектиран и създаден автомобил на такова ниво в този клас. Изцяло пространствена алуминиева рама имат серийно в тези времена само А8 и някои суправтомобили/предимно спортни/.
  • #7
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Sport coupe е създаден като конглокент на Е46 купе и има някои преимущества. Компресорните двигатели имат добра динамика и въртящ момент от ниски обороти, в комбинация с тегло от 1300 кг, колата е доста пъргава. Ценово е entry level и концепцията да привлекат по-млади клиенти, които да усетят приличен вариант на Мерцедес със задно предаване, защото A и B клас няма как да дадат подобно усещане. От по новите дори CLA е с предно предаване, което е наистина жалко за красивата кола… CL203 не е лош изб
  • #6
    36 rate up comment 4 rate down comment
    младен ( преди 2 години )
    "През 1990 г. на автосалона във Франкфурт дебютира моделът Audi A2...." "Моделът се произвежда през периоза 1999-2005 г., след което историята му приключва." Лелее....цели 9 години са им трябвали от дебюта до производството!!! Не. По-скоро тъпака превеждал/писал статията си е прост като гадулка.
  • #5
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    А2 е със слаби продажби, защото е с много по-малко вътрешно пространство от А-клас, а са го обявили за негов конглокент. Това е провал на маркетинга.