IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните коли в България за 2017 г.

Лидери са Dacia и Renault, най-голям ръст записва Kia

Най-продаваните коли в България за 2017 г.

Изданието focus2move публикува резултатите от продажите на нови автомобили през 2017 г.  За поредна година начело са моделите на румънската марка Dacia, следвани от тези на Renault. Най-голям ръст обаче записва корейската Kia – цели 133 %, която вече е на трето място  в класирането.

Най-продавани коли в България за 2017 г.

Марките Dacia и Renault са единствените, които са продали повече от 3000 бройки за първите 11 месеца от годината. При румънците резултатът е 3903 единици, което означава, че те вероятно ще успеят да преодолеят и границата от 4000 продажби за 2017 г.

Топ 10 на продажбите по марки

Най-продавани коли в България за 2017 г.

Заб. В първата графа е мястото на марката за 2017, а във второто - за 2016 г. В третата е името на марката, а в четвъртата е посочен броят продажби за 2017 г. В петата са бройките само за ноември, а в шестата - разликата от миналата година. Следва разликата само за ноември. В последните две графи са посочени пазарният дял за 2017 г. и само за ноември 2017 г.

Топ 10 на продажбите по производители


Най-продавани коли в България за 2017 г.

0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дачия и Рено за малкия и среден бизнес, Пежотата и те като тях, КИА и Хюндай патрулки и таксита, VW Group и TOYOTA както в световен мащаб - водещи в продажбите за масовия гражданин и 2000 кифломобила на примиъм марките.
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ето, какво плюете,че тука бъларите са прости и се изхвърлят и купуват само немско? Явно че и тука гледаме бюджета щом става въпеос за нов автомобил. А немските коли са хубави, но са по скъпички. Ето и Киите вече приличат на коли и се купуват и в България.
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 6 години )
    И още нещо. 65000 продажби при бай Тошо, ама се чакаше по 15 години за Лада. Реалните кандидат купувачи тогава бяха около 300 000 на година! Стига да има какво да купуват де. Днес има, ама не купуват. 10x!
  • #4
    9 rate up comment 11 rate down comment
    бъчваря ( преди 6 години )
    И пак новите продажби въпреки включения реизнос, са над два пъти по-малко от новите продажби преди 1989-та година. Само дето тогава 65000 автомобила отиваха най-вече при частни собственици, а днес при частни лица отиват вероятно под 5000 автомобила, ако не и по-малко. Това е над 10 пъти по-малко продажби спрямо 1989-та година!!! И да, 30 години минаха. Голям прогрес в тоя ЕС.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    sorry ( преди 6 години )
    Ненужни!
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Корупция ( преди 6 години )
    Всички поделения в МЗХ заети с Горско стопанство под строй купуват абсолютно НЕНУЖДНИ и НЕПРИГОДЕНИ към спецификата на дейността ТойотиИ тази порочна практика,започната от Десито Танева продължава с пълна сила и сега. Но в България няма истинска разследваща журналистика, а само сервилни слуги на силните на деня.
  • #1
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако човек съди по тукашното мнение най продавани са Мерцедес, Порше и бугати или като цяло 100% немско