IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Австрия забраниха загряването на мотора, докато се чисти колата

Глобата за нарушителите е повече от внушителна – 5000 евро

В Австрия забраниха загряването на мотора, докато се чисти колата

Собствениците на автомобили в Австрия ще бъдат глобявани, ако оставят колите на улицата с включен двигател, докато ги чистят от снега и леда. Санкцията идва след настояване на местни еколози, според които подобни действия нанасят сериозни щети на околната среда.

В Австрия забраниха загряването на мотора, докато се чисти колата

Според данните на вестник Kronen Zeitung, който цитира съобщение на Австрийския автомобилен клуб (ÖAMTC), ако шофьор не изключи двигателя, докато чисти колата си от снега, той ще трябва да плати глоба от внушителните 5000 евро. Забраната вече е приета от властите и влиза в сила незабавно.

„Работещият на празен ход двигател замърсява сериозно върдуха, а шумът, издаван от него, пречи на останалите граждани”, се казва в решението на властите. Те са издали заповед до всички собственици на места за паркиране, да постаят табели с надпис „Загасете двигателя!”

Австрийските законодатели явно не изпитват топли чувства към шофьорите в страната, след като преди време забраниха използването на видеорегистратори. Тогава беше обявено, че устройствата нарушават личния живот на всички хора, които заснемат. При първо нарушение на тази забрана глобата е 10 000 евро, а при повторно използване на видеорегистратор тя скача на 25 000 евро.
 

0 от 500
  • #33
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Значи по твоята логика е едно и също дали димилника ще е пред вас и в целият град или ще е на друго място извън града! *** си наистина. Пушака пред вас е концентриран, а онзи на стотици км. се разсейва, ако дойде случайно при теб. И викаш при производството на колите с ДВГ не се ползва електричество и никак не се ползва то при добива на нефт, преработката му, съхранение, транспортиране и т.н. Наистина си много ***!И да ти кажа, че ниската температура е по-добра от високата за батериите
  • #32
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Простия ( преди 6 години )
    Не съм тинтирито! Нещо си се объркал! Зададох *** въпрос, а получих мал0умен отговор! Известно е ,че капацитета на батериите страда от студа.Никъде не съм казал, че при -10 пода повече отколкото при -40.И що за екология е това, при което замърсяваш някъде другаде, за да опазиш там където си.И нима замърсения въздух си стои на едно място?! Колко % ток се получава от възобновяеми източници? Или да питам пак "Шведите"! То и ти май си от тях - от "новите" шведи!
  • #31
    3 rate up comment 14 rate down comment
    до до простия ( преди 6 години )
    си се кръстил. Добави пре името си изключително много и тогава ще е най-вярно!Я кажи къде в Стокхолм или Гьотеборг са 90% с гаражи. В тези и около тези 2 града е съсредоточено по-голямата част от населението на Швеция и можем да кажем, е 90% са БЕЗ ГАРАЖИ, а не с гаражи! Абе ти изобщо знаеш ли къде се намира тази държава на картата, че толкова мал0умно се изказваш?ОК, разбрахме, че си тинтирито и електричките не те кефят, но няма нужда да хейтваш по този начин. Стой си в панелката и замълчи!
  • #30
    20 rate up comment 4 rate down comment
    До простия ( преди 6 години )
    Какво набутваш шведите, когато там са 90% с гаражи? Личи си кой е в ред!
  • #29
    3 rate up comment 17 rate down comment
    До: Простия ( преди 6 години )
    Питай шведите да ти кажат. Там не -10, а по минус 30-40 градуса имат и въпреки това са държавата в Европа с най-многото електрички на глава от населението.Явно при -40 гр не се е*бава м***йката на батерията, но при -10 се е*бава според теб. Ти изобщо в ред ли си или просто така мал0умно си пишеш по принцип?А идеята естествено, че е екологична, защото тока дори и да е от въглища, което не е задължително те се горят някъде другаде, а не там къдуто живееш. Схващаш ли разликата простий?
  • #28
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Простия ( преди 6 години )
    Ще може ли умните батета да кажат, когато електичекиата кола е била цяла нощ навън на -10 градуса , примерно, и студа е е*ал ***ката на батерията, след това се харчи и ток за подгряване, колко ток ще остане за движение? Друг е въпроса, че идеята е екологична, а за тока, с който ще подгрявате някъде са изгорени сума ти въглища и отново се е замърсила природата!
  • #27
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    а климатика за какво го ползвате да си топлите ракията ли сутрин влизаш палиш двигателя пускаш климатика и потегляш тихо кротко
  • #26
    3 rate up comment 9 rate down comment
    До: прозд та прозд ( преди 6 години )
    Ама ти вярно си бил много *** бе! При електричките парното и климатика са ти електрически. Топлиш и изстудяваш на ток. Анадънму?Даже можеш с телефона и дистанционното на колата да го направиш и да си пуснеш парното/климатика 5 мин преди да се качиш, като си задал определена температура. Ферщеен?А при хибридите при затопляне на купето не само ток се ползва, а когато двг работи се ползва и неговата топлина. Двойна система.Почна ли да стопляш или още нищо ну схващаш?
  • #25
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Даа, още се държат за дизела европейците. Ще им мине. Лошото е че става полицейщина дори в старра Европа. Явно за **** постилат.
  • #24
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Практик ( преди 6 години )
    Палиш и газ до ламарината. Така поне ще си сигурен, че често ще сменяш колата...Майтапа на страна, но през зимата електричките и хибридите са най-добре. Няма палене, няма загряване и размразяване, защото батерията се грижи за това.То, като се замисля и лятото също са най-добре. Няма палене, няма пущане на климатика и изстудяване на купето. Това можеш дистанционно да го правиш 5 мин.преди да се качиш включваш климатика да ти охлади купето и потегляш, като бял човек без да си целият в пот.