IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Tesla Model X заема първото място в класацията на Consumer Reports

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Американската агенция Consumer Reports обяви списъка на 10-те най-ненадежди автомобили, предлагани на пазара в Северна Америка през 2017 г. „Победител” е електрическият кросоувър Tesla Model X.

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Класацията е въз основа на проучване между 400 000 собственици, които са оценявали по различни критерии 640 000 автомобила. Резултатите показват, че новите машини, оборудвани с електронни системи, са по-чупливи в сравнение с по-старите.

Изследването е направено по 17 различни параметри, включващи от малки проблеми до сериозни повреди и ремонт на агрегатите, докато те са в гаранция. Всеки от тях е получил конкретна оценка, като въз основа на нея е направено и крайното класиране.

10. Chevrolet Camaro

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Култовият американски автомобил заемо последното място, като неговите собственици се оплакват от проблеми с трансмисията, електрониката и със системите за задвижване.

9. Mercedes-Benz GLC-Class

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Една позиция по-надолу е разположен германският всъдеход Mercedes-Benz GLC. Компактният SUV получава сериозни критики заради лошите си спирачки, кормилно управление и окачването. Някои собственици са недоволни и от оборудването му.

8. Jaguar F-Pace

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Още един премиум-автомобил, който влиза в тази класация. Първият кросоувър на британската марка страда от проблеми с трансмисията, бордовата електроника, включително и информационно-развлекателната система. Дефекти при някои автомобили има и с диференциала.

7. GMC Acadia


Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Новото поколение на големия всъдеход също е критикуван заради проблеми с информационно-развлекателната система, която не работи, както се очаква. Останалите електронни системи също не са на ниво, категорични са собствениците на автомобила.

6. FIAT 500

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Въпреки дългото си присъствие на пазара, малкият хечбек на FIAT все още има проблеми със спирачките, силовия агрегат и електрониката, твърдят участниците в проучването на Consumer Reports.

5. Ford Focus

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Компактният модел на Focus преди година беше още по-напред в тази негативна класация. Сега той е „подобрил” представянето си, но собствениците му се оплакват най-вече от слабата надеждност и проблеми с трансмисията.

4. Ford Fiesta

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Още един представител на американската марка – компактната Fiesta, също е получила доста критики. Те са свързани предимно с работата на климатика, както и на скоростната кутия с два съединителя, която често се поврежда и дори се налага да бъде сменяна.

3. Volvo XC90

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Шведският всъдеход е обявен за „най-безопасният автомобил в света”, но и той, както се оказва, страда от някои болести. Според американските собственици, основният проблем е сложната информационно-развлекателна система, която контролира и климатика. Съобщава се за доста случаи, в който тя се претоварва и дори изключва.

2. Cadillac Escalade


Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

„Сребърният медал” в Топ 10 е за всъдехода Cadilac Escalade, който през последните години често попада в първата тройка. Проблемите при него са с информационно-развлекателна система и с климатика. Оплаквания има и от техниката.

1. Tesla Model X

Най-ненадеждните автомобили за 2017 г.

Въпреки най-новите си характеристики изцяло електрическият всъдеход Model X страда от проблеми, свързани с прости неща – отваряне и затваряне на задните врати, качване и слизане от автомобила, както и от лошо качество на материалите в салона.

Снимки: Производителите
 

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #34
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Гледах в тубата. Не се впечатлих. Мерцрдеса ще мине 1000 км. без да спре, тЕслата умря на 153-я километър в нищото. Смяяях, смяяях,...
  • #33
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Знаете ли кое е основното качество на автомобилите Тесла?Тва че можеш да скъсаш почти всяка кола на улицата при това не просто да я задминеш ами да оставиш шофьорът и с впечатлението,че е спрял.Не вярвате ли?Поразгледайте в в тубата какво прави с разни мерцедеси,бмв,аудита поршета,ферарита,и разни понапомпани азиатски марки.Да,има и такива които я дърпат-порше за половин милион,ламбо драгстер,ауди с 2500 коня..Ама колко хора имат тунингован супер кар на цената на ново бугати?Е тва и е *** тЕслата
  • #32
    5 rate up comment 5 rate down comment
    fermera ( преди 6 години )
    Пропускате факта че Тесла събират информация за инцидентите в реално време и променят софтуера без да посещаваш сервиза.Това е друго ниво на управление на автомобила и струва много пари .Интериора е поправим,но кога европейците ще достигнат нивото на автономно управление и на каква цена.Това което видях на автоизложението-Фолксваген Алтеон 122к лева,БМВ Х3 144к лв,Волво ХЦ60 над 130 к лева и всичките с 4 цилиндрови двигатели.Иначе имат интериор ама цените ми се струват много височки.
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пено за теб може и да е най върховия автомобил, но хората се оплакват от кофти материали в салона. И то тези които го карат, не по картинки!
  • #30
    14 rate up comment 7 rate down comment
    ..... ( преди 6 години )
    Toyota...все още си остава най-здравата и най-надеждна кола, някога произвеждана.
  • #29
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Хайде сега Остави си за 5 часа фаровете на автомобила който караш, пък после разправяй кой щял да остане на пътя. "И кво ще се случи? Остават да светят габаритите. За 5 часа нищо няма да станеТеслата е разкрита...както преди време писах Шевролета е в пъти по добра алтернатива, Нисана също. Поне производителите са по реномирани, знаещи как се правят коли.
  • #28
    5 rate up comment 2 rate down comment
    pena ( преди 6 години )
    "Пак щеше да е. Кола за 100 000 $, а салона и качеството на дачия и шкода, трагедия!"Това за Cadillac Escalade, Volvo XC90 или за Mercedes-Benz GLC-Class се отнася :-D
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пак щеше да е. Кола за 100 000 $, а салона и качеството на дачия и шкода, трагедия!
  • #26
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    (отваряне и затваряне на задните врати, качване и слизане от автомобила, както и от лошо качество на материалите в салона.)Е значи основния проблем са вратите ако си бяха нормални надали щеше да е в топ 10
  • #25
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Малко пресилено ревете от DSG-трансмисиите. На един тестов голф беше дала дефект на 150 000 км. Смениха и съединителите за 300 евро. На нормална ръчна трансмисия цената за смяна била около 220 евро.